Achizitie publica - Executie de lucrari constructii cladiri, furnizare de bunuri, material publicitar si servicii de proiectare baze de date pentru proiectul:?Construire centru local de informare turistica si proximitati-dezvoltare si marketing turistic?
Detaliu pentru invitatia numarul 342002
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342002/23.01.2013
Denumire contract: Executie de lucrari constructii cladiri, furnizare de bunuri, material publicitar si servicii de proiectare baze de date pentru proiectul: ?Construire centru local de informare turisticasi proximitati-dezvoltare si marketing turistic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunei Lunca Ilvei (Primaria Lunca Ilvei)Cod fiscal: 4730598, Adresa: Lunca Ilvei, strada Principala, nr. 914, Lunca, Telefon: 0263378151, Fax: 0263378008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lunca Ilvei, strada Principala, nr. 914, Lunca, Romania, cod postal: 427125, telefon: +4 0263378151, fax: +4 0263378008, persoana de contact: Claudia Griga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lunca Ilvei, strada Principala, nr. 914, Lunca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari constructii cladiri, furnizare de bunuri, material publicitar si servicii de proiectare baze de date pentru proiectul: ?Construire centru local de informare turisticasi proximitati-dezvoltare si marketing turistic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari constructie cladiri, furnizare de bunuri, material publicitar si servicii de proiectare baze de date
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 787, 054 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:12.800 lei, Lot 2:1.060 lei, Lot 3:100 lei, Lot 4:1.760 lei sau echivalent in EURO la cursul BNR din data publicarii in SEAP a documentatiei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO15 TREZ 1035 006X XX00 0095 ?Trezoreria Nasaud) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-2, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). Lot 1 Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.Lot 2, Lot 3, Lot 4 Garantia se va returna dupa receptia bunurilor/serviciului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, insotita de documente edificatoare (certificate constatatoare, etc) din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Lupsan Flaviu, Somesan Titu, Bruma Ileana, Lupsan Loghin, Balea Ionel, Buburuzan Alexandru, Lesan Marcu, Martita Ioan, Mihaila Cristinel, Rus Grigore, Slavoaca Ioan, Suticau Florea, Negrea Daniel, Palage Claudiu, Tomi Daniel, Tomuta Onsim Vasile, Formular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu informatii reale/actuale la data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.Lot 1 Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data limita de depunere a ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Lot 1 Ofertantul detine surse financiare in vederea: sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni de la data semnarii contractului in valoare de minim130.000 lei., Lot 1 Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2011 de minim: 1.200.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot 1 Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei)un contract similar in valoare de minim 600.000 lei fara TVA si prezinta certificate/documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract) insotit de documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere.Lot 1 Ofertantul dispunepentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune de statie de betoane autorizataLot 2 ofertantul dispune de calculatoare si imprimanteLot 3 ofertantul dispune de calculatoare si imprimanteLot 4 ofertantul dispune de calculatoare, imprimante, mijloace de multiplicare, Lot 1, Lot 3, Lot 4: Formular 12 (Declaratie privind efectivele medii anuale din ultimii 3 ani si personalul implicat in indeplinirea contractului).Lot 1 Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat ISC in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil cu calitatea (CQ) si dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA, altul decat sef santier, CQ si RTE si de electrician autorizat ANRE.Lot 3 Ofertantul dispune In vederea realizarii bazei de datede1 persoana cu diploma / atestat profesional/curs instruirein servicii de gestionare baze de dateLot 4 Ofertantul dispune de 1 persoana cu diploma/atestat profesional/ in servicii de publicitate/relatii publice/marketing Lot 1 si Lot 4ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent aferente domenilor necesare, valabile la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A.
Termen de executie/furnizare/prestare
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie/termen de livrare/termen prestare serviciuse acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Lot 1 Ofertele care propun termenede executie mai mici de 9 luni nu vor fi punctateiar cele care propun termenemai mari de 19 luni vor fi declarate neconforme.Lot 2 , Lot 3 si Lot 4 ofertele care propun termene mai mici de 2 luni nu vor fi punctateiar cele care propun termene mai mari de 9 luni vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 16:10