Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari CONSTRUIRE CASA DE NUNTI DECEBAL


Detaliu pentru invitatia numarul 334350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VETIS (PRIMARIA VETIS JUD. SATU MARE)
Numar invitatie: 334350/27.08.2012
Denumire contract: Executie de lucrari CONSTRUIRE CASA DE NUNTI DECEBAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VETIS (PRIMARIA VETIS JUD. SATU MARE)Cod fiscal: 3896577, Adresa: Com. Vetis, Sat Oar, , Vetis, Telefon: 0261820702, Fax: 0261820741
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr.426, Vetis, Romania, cod postal: 447355, telefon: +40 261820702, fax: +04 261820741, persoana de contact: Ludovic Iuhasz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Vetis, Str. Principala nr.426, loc.Vetis, jud. SATU MARE, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari CONSTRUIRE CASA DE NUNTI DECEBAL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari pentru construirea unei CASE DE NUNTI in loc.DECEBAL, com. VETIS, jud.SATU MARE.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 369, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 27.300, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Contul Primariei Vetis deschis la Trezoreria Satu Mare este RO23TREZ5465006XXX002943. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69ยน din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 7 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspunderePersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: IUHASZ LUDOVIC-primar, MATYAS AGNETA-secretar, NAGY GYONGYI-contabil sef; Comisia de evaluare: COSTINAS SIMONA, STECKA IRINA, NAGY GYONGYI, NEMET MAGDALENA, PATRASCU IUDIT.Consilieri locali-Consiliul Local Comuna Vetis: BAGOSI ADALBERT, BIRO ATTILA, BODNAR OTTO SANDOR, BOB PETRU, CHIRILA NICOLAE ALEXANDRU, CODREA IONEL DANIEL, ERDEI LEVENTE BARNA, OROS NICOLAE, PETCUT LUCIAN TEODOR, STOICA MIRCEA IONEL, SZENAS BARNABAS, TENTIS LEONTIN SORIN, TOROK IOSIFCerinta nr. 3Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 8 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 9 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.5Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 10 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.6Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei depunerii oferteiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate de atestare fiscale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul si punctele de lucru implicate in derularea contractului-in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si care prezinta codurile CAEN in domeniul de activitate necesar executarii contractului - in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Cerinta nr.2Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord. ANRE 24/2007.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAtestat/autorizatie pentru executarea de instalatii electrice valabil la data limita de depunere a ofertelor in vederea executarii de instalatii electrice.Cerinta nr.3Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii de gaze naturale conform Ord. ANRE nr.89/2009Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAtestat/autorizatie pentru executarea de instalatii gaze naturale valabil la data limita de depunere a ofertelor in vederea executarii de instalatii gaze naturale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul are cifra de afaceri globala pe ultimul an fiscal de minim 1.300.000 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru datele financiare in euro, se vaconsidera cursul mediu pentru anul fiscal incheiat comunicat deBanca Nationala a Romaniei., Cerinta nr.2 Cash-flow de executie-declaratii bancare - prezentarea unei scrisori bancare deconfirmare a fondurilor, cu o valoare de minim 1.000.000 lei, valabila peperioada derularii contractului , din care sa rezulte ca respectivul oferantdetine/beneficiaza, in cazul in care este declarat castigator, in perioadaderularii contractului de : lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloacefinanciare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul declara eventualii subcontractanti.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta 2. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la datalimita de depunere a ofertei): -unul sau maxim doua contracte similare invaloare cumulata de minim 1.300.000 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declaratesau documentele constatatoare eliberate de autoritatilecontractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din acestedocumente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul contractului, valoarea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executieilucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptiela terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partialacare sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate inconformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fostduse la bun sfarsit. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele a, Cerinta 3. Ofertantul dispune de: Utilaje si echipamente care acoperanecesarul conform extrasului de utilaje si sunt corelate cu graficul deexecutie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare.Ofertantul dispune de statii de betoane autorizate corespunzator lucrarilor care sevor executa si care sa detina un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabil la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului.Ofertantul dispune sau prezinta un angajament privind detinerea de laboratoare de specialitate autorizate cu grad corespunzator lucrarilor.Se vor prezenta documente privind proprietatea, inchirierea sau alte forme de detinere., Cerinta nr.4 Ofertantul dispune de personal pentru a asigura executarea contractului: -ofertantul dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA, altul decat sef de santier, CQ si RTE, de electrician autorizat ANRE, instalator de gaze naturale autorizat ANRE-ofertantul dispune de repsonsabil SSM.-ofertantul nominalizeaza seful/sefii de santier.-ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie, propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele dindotare si cu resursele financiare proprii.Ofertantul prezinta CV in original, contract de munca si extras din registrul salariatilor-Lista salariatilor din programul Revisal)sau angajament de participare conf. art.188 lit.c din OUG34/2006 si care probeaza calificarile necesare?atestate, cursuri, alte documente care atesta pregatirea profesionala, diplome, autorizatii-dupa caz, valabile la data limita de depunere a ofertelor Cerinta nr.1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii inconformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentNU se admit ofertanti in curs de certificare., Cerinta nr.2 Implementarea Standardului de Management de Mediu inconformitate cu SR EN ISO 14001NU se admit ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUITde pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer