Achizitie publica - Executie de lucrari de asfaltare parcari, alei pietonale si strazi
Detaliu pentru invitatia numarul 305062
Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Cod de identificare fiscala: 4443353
Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov
Telefon: 0268/230.002
Fax: 0268/230.002
Denumire invitatie: Executie de lucrari de asfaltare parcari, alei pietonale si strazi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: EXECUTIA URMATOARELOR LUCRARI: 1. Lucrari de executie parcari in cartierele Romacril si ISR in suprafata totala de 3300 mp. 2. Lucrari de executie alei pietonale pavate in parcurile din cartierele ISR, FLORILOR I si FLORILOR II, in suprafata totala de 1600 mp. 3. Lucrari de executie alei pietonale prin asfaltare pe strazile Valea Cetatii, Campului, Abatorului, in suprafata totala de 2600 mp. 4. Lucrari de asfaltare carosabil cartier ISR in suprafata totala de 500 mp.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.07.2011 18:11
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Orasul Rasnov, Str. Piata Unirii, nr. 12, Jud. Brasov
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Rasnov, Str. Piata Unirii, nr. 12, Jud. Brasov
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 758, 460 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea; Prezentare decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat; Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local; Bilant contabil; Info privind cifra de afacerirealizataîn ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani a ofertantului va fi de minim1500000 LEI; Lista principalelor contracte delucrari în ultimii5 ani; Experienta similara in realizarea unor lucrari similare în ultimii 5 aniin valoare de minim 750000 LEI; Decl. privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii; Info. privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii ; Info. privind subcontractantii; Standarde privind asigurarea calitatii, protectiei mediului, asigurarii securitatii si sanatatii muncii;
Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii in SEAP.Garantia de participare este in valoare de 15000 Lei.