Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului ?INFIIN?ARE CENTRU DE INFORMARE ?I PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA TIHA BARGAULUI?


Detaliu pentru invitatia numarul 347890
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TIHA-BARGAULUI
Numar invitatie: 347890/03.06.2013
Denumire contract: Executie de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului ?INFIIN?ARE CENTRU DE INFORMARE ?I PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA TIHA BARGAULUI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TIHA-BARGAULUICod fiscal: 4427102, Adresa: str. Principala nr.452, Tiha Bargaului, Telefon: 0263-265654, Fax: 0263-265654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr.452, Tiha Bargaului, Romania, cod postal: 427360, telefon: +40 263265654, fax: +40 263265654, persoana de contact: Dologa Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Tiha Bargaului, str. Principala nr.452, loc. Tiha Bargaului, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului ?INFIIN?ARE CENTRU DE INFORMARE ?I PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA TIHA BARGAULUI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari civile si instalatii dedicate modernizarii unor spa?ii prin consolidarea/reabilitarea/repararea in vederea infiin?arii unui centru de informare ?i promovare turistica in comuna TIHA BARGAULUI in conformitate cu Proiectul Tehnic anexat.Valoarea totala estimata a contractului fara TVA este de 251.335lei, echivalent a 57.745euro (La cursul euro de 4.3525 lei din contractul de Finan?are C313011160600010 / 01.02.2012), din care 10.402 lei reprezinta suma defalcata din valoarea estimata a contractului, aferenta procentului diverse ?i neprevazute.Detalii cu privire la aceste lucrari sunt enumerate in Proiectul Tehnic, respectiv in Caietul de Sarcini.Orice referire la marci, standarde ?i norme prezentate in documenta?ia de atribuire vor fi considerate ca purtand men?iunea , ,sau echivalent?.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 335 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4800 RON. Daca ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societa?i, garan?ia de participare va fi constituita de catre liderul asocia?iei. Variante de constituire a garan?iei de participare, conform Art. 86 din HG 925/2006:1.Scrisoare de garan?ie bancara, care este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania;2. Instrument de garantare emis de societa?i de asigurare emis de societa?i de asigurare ? Formularul nr. 3 ? in original;3. Ordin de plata in contul Autorita?ii Contractante: RO87TREZ1015006XXX000184, cod fiscal 4427102 deschis la Trezoreria Bistri?a, cu viza bancii ofertantului.- Perioada de valabilitate a garan?ieide participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei sau se va exprima printr-un numar fix de zile care nu poate fi mai mic decat numarul de zile prevazut pentru perioada de valabilitate a ofertei (minim 90 de zile).- In cazul in care ofertan?ii depun garan?ia de participare in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Garan?ia de participare poate fi re?inuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 ?i art. 278^1 din OUG 34/2006 conform caruia autoritatea contractanta va re?ine din garan?ia de participarecontestatarului a carui contesta?ie este respinsa pe fond de catre CNSC o valoare de 2.409, 33 lei.In cazul in care ofertantul dovede?te ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile - Formularului 4. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.- Pentru nedepunerea garan?iei de participare in cunatumul ?i forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 ?i HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila.
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in situata in care ofertantul intra in categoria IMM. Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurari ori prin retineri succesive din facturile de plati. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozi?ia autorita?ii contractante, la Trezoreria Statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011.Modalitatea concreta de constituire a garan?iei de participare se va stabili de comun acord cu operatorul economic desemnat ca?tigator la semnarea contractelor. Garan?ia se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garan?iei se restituie in termen de 14 zile de la data recep?iei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declara?ie privind eligibilitatea ? Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?ia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A din sec?iunea Formulare. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator.2. Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare din situa?iile urmatoare: a) A intrat in faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul ? sindicb) Nu ?i-a indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in ?ara in care este stabilit;c) In ultimii doi ani nu ?i-a indeplinit in mod defectuos obliga?iile contractuale, din motive contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este in masura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) A fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare definitiva a unei instan?e judecatore?ti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei gre?eli in materie profesionala;e) prezinta informa?ii false sau nu prezinta informa?iile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare ?i selec?ie;
- Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?iile mai sus prezentate pentru a nu fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B din sec?iunea Formulare. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator.3. Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 24/2006- Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?iile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 24/2006 conform Formularului 12H ?i anexa acestuia, din sec?iunea Formulare. In ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizare procedurii de atribuire ? art. 69^1/OUG34/2006, persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: Primar: Dologa Vasile; Viceprimar: Oniga Gheorghe; Contabil: Bugnar Calin; Secretar Curean Miadela; Responsabil Achizi?ii: Pop Ancuta Maria; Belei Constantin Nicolae, Consilieri Locali: Bugnaru Constantin; Busuioc Ioan Corneliu; Cioanca Ioan; Cioanca Nicolae Ilie; Galben Pavel; Georgita Cornel; Georgita Toader; Hangan Grigore; Oniga Gavril; Sut S. Vasile; Sut L. Vasile; Tomoroga Vasile; Tarca Toader, Hangan Grigore, Rinzis IacobNota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest Formular. In cazul unui ter? sus?inator acesta este de asemenea obligat sa prezinte Formularul.4. Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010- Ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordan?a cu regulile de concuren?a conform Formularului 18 din sec?iunea Formulare.5. Declara?ie privind calitatea de participant la procedura ? Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant. Mai mul?i operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens un Acord de asociere, conform Formularului 13B din sec?iunea Formulare.- Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obliga?ia de a preciza partea sau par?ile din contract ce urmeaza a fi subcontractate (Formular 13A din sec?iunea Formulare) ?i datele de recunoa?tere a subcontractan?ilor prezentand in acest sens un Acord de subcontractare, conform Formularului 13C din sec?iunea Formulare.- Ofertantul ramane direct raspunzator in fa?a Autorita?ii Contractante de indeplinirea contractului.Nota: Formularul 12C ? Declara?ie privind calitatea de participant la procedura va fi depus de catre fiecare membru al grupului.6. Atestate fiscale ? Ofertantul va prezenta atestate fiscale (in copii lizibile cu men?iunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre bugetul de stat ?i a impozitelor ?i taxelor locale ? din care sa reiasa obliga?iile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a elimina din cadrul procedurii pe ofertan?ii care au datorii restante catre bugetul de stat ?i bugetele locale. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului (ORC)prezent in original/ copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? ? din Certificatul Constatator trebuie sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce fac obiectul achizi?iei ?i este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;
- asocia?ii ?i reprezentan?ii legali ai solicitantului- forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul), atestarea sau apartenen?a din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradusa in limba romana ?i legalizata.- ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare.Informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in Original sau Copie legalizata.2. Atestat pentru executarea de instala?ii electrice valabil la data depunerii ofertelor, in vederea executarii instala?iilor electrice - Ofertantul este atestat pentru executarea de instala?ii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin Atestat pentru executarea de instala?ii electrice valabil la data depunerii ofertelor, in vederea executarii instala?iilor electrice conform Ordinului ANRMAP 509/2011. Se va permite prezentarea documentului solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a 1: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie egala cu cel pu?in 400.000 lei.1) Se va ata?a de catre to?i operatorii economici participan?i la procedura Formularul nr. 7 ? Informa?ii generale de completat.2.1) Persoanele juridice romane vor ata?a documente relavente: bilan?ul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente prin care sa ateste indeplinirea cerin?ei.2.2) Persoanele juridice straine vor ata?a copie lizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul? inso?ita de traducere autorizata in lima romana dupa documente relavente, emise de autorita?i competente, care sa certifice indeplinirea cerin?ei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in ?ara de origine sau in ?ara in care e stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situa?iile atunci va fi acceptata doar o declara?ie autentica data in fa?a unui notar, a unei autorita?i administrative sau judiciare ori a unei asocia?ii profesionale care are competen?e in acest sens.Declara?ia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informa?iile solicitate, petrnu care nu a putut depune documentele, precum ?i faptul ca in ?ara de origine sau ?ara in care e stabilit nu se emit astfel de documente.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011 ?i 2012 este urmatorul: ? 2010:1 Euro = 4, 2099? 2011:1 Euro = 4, 2379? 2012:1 Euro = 4, 4560In cazul in care ofertantul dovede?te ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privnind IMM-urile, in acest sens oferantul va depune in afara ofertei ca ?i document de participare o declara?ie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conform Formularului 4, din sec?iunea de formulare., Cerin?a 2 - Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in vederea sus?inerii lucrarilor pe o durata de minim 2 luni de la data semnarii contractului in valoare de minim 68.000 lei.Suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului, in cazul ofertei ca?tigatoare.Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat ?i adus la bun sfar?it lucrari similare de construc?ii civile cuvaloare de minim 200.000 lei, fara TVAa. Se va ata?a Formularul 14 ? Declara?ie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, inso?ita de certificari de buna execu?ie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca ace?tia sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i, valoarea, perioada ?i locul execu?iei lucrarilor ?i precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu ?i daca au fost duse la bun sfar?it. Se pot ata?a de asemenea copii lizibile cu men?iunea , ,Conform cu Originalul? ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau recomandari din partea beneficiarilor. Daca este cazul, recomandarile se vor prezenta in copie lizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul? pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara - Formularul 16.b. Se va ata?a Formularul 15 ? Experien?a Similara ? completat pentru fiecare lucrare prezentata ca experien?a similara. Pentru demonstrarea experien?ei similare ofertan?ii vor prezenta Formularul 15 completat cu datele a maxim 2 contracte de lucrari similare de construc?ii civile, a caror valoare cumulata sa fie de minim 200.000 lei, fara TVA.Nota: 1. Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, ca urmare a unui contract de asociere, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2. La calculul echivalen?ei se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.3. In cazul in cazul documentele mai sus men?ionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta ?i in traducere legalizata.4. In situa?ia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copia contractului de subcontractare/asociere.5. In situa?ia in care contractul prezentat face referire la mai multe obiective de investi?ii, se vor prezenta ?i documente din care sa rezulte valoarea lucrarii care este prezentata ca experien?a similara.Ofertan?ii care prezinta praguri valorice mai mici la experien?ele similare in condi?iile solicitate vor fi respin?i., Utilaje/DotariCerin?a 2. Ofertantul va face dovada prin completarea unei declara?ii pe propria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului ? Formular 17, in conformitate cu necesarul de utilaje prevazut in proiectul tehnic.- Se vor anexa suplimentar declara?iei respective ?i: Copii dupa contractele de inchiriere, contracte de servicii, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului., PersonalCerin?a 3. Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune condi?ii a contractului. Se vor ata?a: - Declara?ie privind informa?ii de personal ? Formular 12 D;
- Centralizator privind informa?ii de personal ? Formular 12 E;
- Declara?ie pe propria raspundere - Formular 12 F ? privind personalul cheie nominalizat pentru execu?ia de lucrari, respectiv: ? Nominalizarea managerului de proiect;? Nominalizarea ?efilor de ?antier;? Nominalizarea responsabilului tehnic cu execu?ia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate (RTE)? Nominalizarea responsabilului privind controlul calita?ii (CQ);? Nominalizarea inspectorului privind securitatea muncii (SSM.);? Nominalizarea personalului calificat autorizat ANRE pentru lucrarile in domeniul instala?iilor electrice conform ORDIN ANRENr. 90 din 19 noiembrie 2009.Se vor nominaliza persoane diferite ?i de specialitate pentru fiecare din pozi?iile de mai sus.NOTA: 1. Se solicita personal de specialitate atestat pentru activita?ile specifice.2. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite ?i specializate pentru fiecare post, conform precizarilor de mai sus, vor fi respinse.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta copii ale urmatoarelor documente: - CV-uri - conform Formularului 12I- Diploma de studii in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?;
- Atestate, autoriza?ii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data depunerii ofertei, in copiii lizibile cu men?iunea ?conform cu originalul?;
- Extras din registrul salaria?ilor - Lista salaria?ilor din programul Revisal sau contracte de prestari servicii in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? ?i angajament de participare conform art.188 al.(3) lit. b) / OUG 34- Declara?ie de disponibilitate, in original, pentru fiecare dintre speciali?tii men?iona?i in Formularul 12E, in cazul in care ace?tia nu sunt angaja?i cu norma intreaga sau sunt angaja?i pe perioada determinata ai ofertantului ? Formular 12J. Cerinta nr. 1 - Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management a calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractuluiNu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului, fapt ce va conduduce la excluderea ofertantilor. Totodata vor fi luate in considerare la evaluare documentele prin care se atesta ca procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat numai certificat respectiv de catre organismul de certificare. De asemenea ofertantii vor fi respinsi din cadrul procedurii daca au certificatele mai sus mentionate dar acestea au fost emise pentru alte domenii de activitate decat cele specificate mai sus sau nu sunt cuprinse si domeniile solicitate mai sus, Cerinta 2 - Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen devalabiltate la data evaluarii ofertei si sunt emise pentru domeniile sus mentionate. Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului, fapt ce va conduduce la excluderea ofertantilor. Totodata vor fi luatein considerare la evaluare documentele prin care se atesta ca procesul de certificare a fost finalizat, urmand a fi eliberat numai certificat respectiv de catre organismul de certificare. De asemenea ofertantii vor fi respinsi din cadrul procedurii daca au certificatele mai sus mentionate dar acestea au fost emise pentru alte domenii de activitate decat cele specificate mai sus sau nu sunt cuprinse si domeniile solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer