Achizitie publica - Executie de lucrari de reabilitarea portiunilor de aoperis aferente tronsoanelor A 1 si A 2, ale corpului de cladire A respectiv a zonei de acoperis nereparata de la caminul studentesc.
Detaliu pentru invitatia numarul 331978
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331978/19.07.2012
Denumire contract: Executie de lucrari de reabilitarea portiunilor de aoperis aferente tronsoanelor A 1 si A 2, ale corpului de cladire A respectiv a zonei de acoperis nereparata de la caminul studentesc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA NATIONALA DE MUZICACod fiscal: 4433767, Adresa: STR.STIRBEI VODA NR.33, Bucuresti, Telefon: 0040213142636, Fax: 0040213142636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.STIRBEI VODA NR.33, Bucuresti, Romania, cod postal: 010102, telefon: +40 213142636, fax: +40 213142636, persoana de contact: GEORGE TANASESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.N.M.B., str. Stirbei Voda, nr. 33, sectorul 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari de reabilitarea portiunilor de aoperis aferente tronsoanelor A 1 si A 2, ale corpului de cladire A respectiv a zonei de acoperis nereparata de la caminul studentesc.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de reabilitarea portiunilor de aoperis aferente tronsoanelor A 1 si A 2, ale corpului de cladire A- desfacere a zonei de acoperis deteriorate, verificarea elementelor de astereala si sarpanta decopertate si inlocuirea celor deteriorate respectiv a invelitorii de tigla de pa suprafata la cere s-a intervenit- respectiv a zonei de acoperis nereparata de la caminul studentesc- desfacerea invelitorii de tabla aferenta mansardei, verificarea elementelor de astereala si sarpanta decopertate si inlocuirea celor deteriorate respectiv a invelitorii de tabla pe intreaga suprafata, refacere jgheaburi, completare burlane lipsa.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. In cazul aplicarii art. 278, indice 1 din OUG 34/2006, va fi retinuta suma de 1653 lei (1% din valoarea estimata a contractului)
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10 % din pretul contractului fara T.V.A. Se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala depusa de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006-Anexa 10Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Anexa 10Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. 34/2006 ( evitarea conflictului de interese)Anexa 10, Rector, prof. univ. dr. Dan Dediu-Sandu, Director Gen. Admin., ing Gheorghe Mihaila, Contabil Sef, ec. Gabriela Negrea, Sef Serv. Tehnic-Achizitii, ing. George Tanasescu, Consilier Juridic, Felix Vijiac si membrii comisiei de evaluare si atribuire: lector. univ. dr.Cristina Popescu-Stanesti, lector univ. dr. Florinela Popa, ing. Carmen Tudor, ref. Selisteanu Robertino Gabriel, Tehn. pr. Ion Cazan.Certificat de participare cu oferta independenta, confprm Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P., nr. 314/2010-Anexa 10 bis.Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolitdat, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (certificat de atestare fiscala) emis de administratia Finantelor Publice, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificat constatator emis de Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Fisa de informatii generale privind firma ofertanta-Anexa 11
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai bune lucrari si care va contine, beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, profesionale din domeniu. Declaratie privind personalul/oganismul tehnic de specialitate de care dispune, inclusiv pentru asigurarea controlului calitatii. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic Declaratie privind subcontractantii Recomandari din partea beneficiarilor Certificat de atestare a calitati (ISO sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 11:06