Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari in cadrul proiectului ?Lucrari de modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.I.T.O.P.A.H. Urlati jud. Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 324158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala pentru Persoane Adulte cu Handicap Urlati
Numar invitatie: 324158/17.04.2012
Denumire contract: Executie de lucrari in cadrul proiectului ?Lucrari de modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.I.T.O.P.A.H. Urlati jud. Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Integrare prin Terapie Ocupationala pentru Persoane Adulte cu Handicap UrlatiCod fiscal: 24926441, Adresa: str. Orzoaia de Jos, nr. 52, Urlati, Telefon: +40 244271558, Fax: +40 244271558
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Orzoaia de Jos, nr. 52, Urlati, Romania, jud. Prahova , cod postal: 106300, telefon: +40 244271558, fax: +40 344819631, persoana de contact: Alexandru Teodorescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante din str. Orzoaia de Jos, nr. 52, Urlati, Romania, jud. Prahova , cod postal: 106300,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari in cadrul proiectului ?Lucrari de modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.I.T.O.P.A.H. Urlati jud. Prahova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari in cadrul proiectului ?Lucrari de modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.I.T.O.P.A.H. Urlati jud. Prahova?, conform Caietuluide sarcini si listelor de cantitati de lucrari fara valori anexate.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 472, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 49400 RON. Perioada de valabilitate: 40 de zile de la termenul-limita de depunere a ofertelor. Modalitateade constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare, conform Legiinr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei debuna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. Modalitate de constituire: conform art.90 din HG. nr.925/2006. Este de preferat ca emiterea garantiei sa fie efectuata de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Se va prezenta completat Formularulnr. 3 ?Declaratie privind eligibilitatea? (atat ofertantul, cat si tertul sustinator vor declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 din OUG. nr.34/2006).Cerinta nr. 2. Se va prezenta completat Formularulnr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG. nr.34/2006? (atat ofertantul, cat si tertul sustinator vor declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) din OUG. nr.34/2006).Cerinta nr. 3. Se va prezenta completat Formularulnr. 5 ?Declaratie privind neincadrarea in prev. art.69 indice 1 din OUG. nr.34/2006? (atat ofertantul, cat si subcontractantul / tertul sustinator vor declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG. nr.34/2006).Cerinta nr. 4. Se va prezenta completat Formularul nr. 6 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Cerinta nr. 5. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa lipsa datoriilor la bugetul consolidat de stat, in baza obligatiilor exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr. 6. Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale din care sa reiasa lipsa datoriilor la bugetele locale, in baza obligatiilor exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr. 7. Se va prezenta completat Formularul nr. 7 ?Fisa de informatii generale?, in care se va inscrie in mod obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului (cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor), precum si datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web (cerinta obligatorie pentru transmiterea de date). Participantul va declara pe propria raspundere ca are cont IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului (cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor); in caz contrar, participantul are obligatia de a deschide un astfel de cont si de a-l comunica autoritatii contractante in termen de cel mult 1 zi lucratoare de la deschiderea acestuia, si oricum anterior datei semnarii contractului.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? ing. Teodorescu Alexandru, Contabil sef ? ec. Catrinescu Cristina, Responsabil achizitii publice Badoiu Gheorghe. Cerinta nr. 1. Pentru persoane juridice / fizice romaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate.Cerinta nr. 2. Pentru persoane juridice / fizice straineDaca e cazul, documentele emise in alte limbi decat romana, se vor prezenta insotite de traducere in limba romana.Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documentul solicitat in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind situatia economico-financiara.Ofertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile.In acest sens, trebuie ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate sa fie egala sau mai mare decat 4.944.690, 00 RON (reprezentand valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2).Ofertantii tip I.M.M.-uri beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de media cifrei de afaceri globale., Cerinta nr. 2 - Informatii privind situatia economico-financiara prin depunerea de oferta comuna (in asociere).Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii.Asociatii trebuie sa faca dovada ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate este egala sau mai mare decat 4.944.690, 00 RON (reprezentand valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2).Ofertantii tip I.M.M.-uri beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de media cifrei de afaceri globale. Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM., Cerinta nr. 3 - Informatii privind situatia economico-financiara prin depunerea unui angajament din partea tertului sustinator.Prin angajamentul tertului sustinator trebuie sa se faca dovada ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate este egala sau mai mare decat 4.944.690, 00 RON (reprezentand valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2).In cazul sustinerii financiare acordate in conformitate cu prevederile legale, angajamentul ferm de sustinere va fi intocmit in forma autentica, notariala, si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 7.1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionala.- ofertantul va prezenta completat Formularul nr. 8 ?Declaratie privind lista lucrarilor executate si finalizate in ultimii 5 ani?, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.- se vor prezenta maxim 3 contracte executate in ultimii 5 ani (calculati de la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor), avand ca obiect lucrari similare si a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.472.345, 00 RON (valoarea estimata a contractului care face obiectul prezentei proceduri)., Cerinta nr. 2 - Informatii privind pregatirea profesionala si calificarea personalului- ofertantul va declara pe propria raspundere ca dispune de personal calificat, conform prevederilor legale, in domeniul de activitate specific, pe care se angajeaza sa-l foloseasca pentru indeplinirea contractului- se vor prezenta informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii, vor fi nominalizate persoanele responsabile de indeplinirea contractului, mentionand pregatirea profesionala si calificarea acestora, Cerinta nr. 3 - Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?- ofertantul va declara pe propria raspundere ca dispune de echipamentele si dotarile specifice desfasurarii activitatii si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr. 4 - Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora?.Daca este cazul, se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, indicand si specializarea acestora prin completarea Formularul nr. 11 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora?.- in cazul asociatilor se vor prezenta ACORDURILE DE ASOCIERE semnate de catre parti.Formular 11.1, Cerinta nr. 5.1. - Informatii privind personalul de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului.- ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului care face obiectul prezentei proceduri, respectiv un expert Manager de proiectCalificari : Studii superioare in constructii si instalatii;Experienta profesionala generala: 5 ani.Experienta profesionala specifica: 3 ani in managementul de proiect privind contracte de proiectare si/sau executie constructii, avand in vedere complexitatea lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri, precum si faptul ca finantarea este realizata din fonduri comunitare., Cerinta nr. 5.2.- Informatii privind personalul de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului.- ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului care face obiectul prezentei proceduri, respectiv un expert Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile(RTE) autorizat.Autorizatia / atestatul sa fie emis de MDRT sau de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident si sa fie valabila/valabil la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Calificari: Studii superioare constructii civile., Cerinta nr. 5.3.- Informatii privind personalul de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului.- ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului care face obiectul prezentei proceduri, respectiv un expert Responsabil tehnic cu executia in domeniul retele tehnico-edilitare (RTE) autorizat.Autorizatia / atestatul sa fie emis de MDRT sau de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident si sa fie valabila/valabil la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Calificari: Studii superioare constructii civile., Cerinta nr. 5.4. - Informatii privind personalul de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului.- ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului care face obiectul prezentei proceduri, respectiv un expert Responsabil tehnic cu executia in domeniul instalatiilor electrice (RTE) autorizat.Autorizatia / atestatul sa fie emis de MDRT sau de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident si sa fie valabila/valabil la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Calificari: Studii superioare constructii civile., Cerinta nr. 5 .5.- Informatii privind personalul de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului.- ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului de specialitate in executie, necesar indeplinirii contractului care face obiectul prezentei proceduri, respectiv un expert Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.Calificari: Studii superioare constructii civile.Experienta profesionala specifica: minim 3 ani experienta profesionala in domeniul calitatii pentru lucrari de constructii civile.Se solicita doar 1 RTC cu studii superioare constructii civile in domeniul calitatii pentru lucrari de constructii civile, numit prin decizie interna a operatorului economic. Cerinta nr. 1 - Standarde de calitate.Se vor prezenta ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001:2000 sau echivalent, valabile la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca toti membriiasociati demonstreaza ca are implementat sistemul de management al calitatii.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana., Cerinta nr. 2 - Stardarde de protectie a mediului.Se vor prezenta ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001:2004 echivalent, valabile la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Note: In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca toti membriiasociati demonstreaza ca are implementat sistemul de management al calitatii.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. , documentatia este atasata la prezenta invitatie de participare la cererea de oferte .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer