Achizitie publica - Executie de lucrari in cadrul proiectului "Proiect integrat pentru dezvoltarea Comunei Samsud, judetul Salaj"
Detaliu pentru invitatia numarul 328581
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328581/31.05.2012
Denumire contract: Executie de lucrari in cadrul proiectului "Proiect integrat pentru dezvoltarea Comunei Samsud, judetul Salaj"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Samsud (Consiliul Local Samsud)Cod fiscal: 4291999, Adresa: Str. Principala Nr. 38, samsud, Telefon: 0260653213, Fax: 0260653213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala Nr. 38, Samsud, Romania, cod postal: 457325, telefon: +40 260653213, fax: +40 260653213, persoana de contact: KIS IUHASZ Ciaba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Samsud, Str. Principala Nr. 38, cod postal: 457325, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari in cadrul proiectului "Proiect integrat pentru dezvoltarea Comunei Samsud, judetul Salaj"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot I: Lucrari de executie: Reabilitare drum comunal DC4A si strazi in localitatea Samsud, comuna Samsud, judetul SalajLot II: Lucrari de executie: Infiintare Centru de zi pentru copii - after school in localitatea Valea Pomilor, comuna Samsud, jud.Salaj
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 016, 308 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1 Cuantumul garantiei de participare: 150.000 lei sau 75.000 lei in situatiain care ofertantul se incadreazain categoriaIMM. Lotul 2 Cuantumul garantiei de participare :26.000 lei sau13.000 lei in situatiain care ofertantul se incadreazain categoriaIMM. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data depunerii limita a depunerii oferteiModul de constituire a garantiei de participare: 1) prin virament bancar in contul nr. RO42 TREZ 5615 006X XX00 3805 deschis la Trezoreria Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului sau 2)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formular 11), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art.87 din HG925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In situatia in care in cadrul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica este respinsa ocontestatie de catre CNSCpotrivit prevederilorart. 278^1 din OUG /2006 ? cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: Pentru Lotul 1- 8.326, 77 lei, Lotul 2 -5.128, 59 lei.Garantia departicipare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre autoritatea contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi constituita conf.Art.89 alin. (2) din HG 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3), cu respectarea prevederilorHG nr.1045/2011. Garantia de buna executie va fi in procent de 10% din valoarea fara TVA a contractelor, respectiv 5% in situatiain care ofertantul se incadreazain categoriaIntreprinderilormicisi mijocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Imputernicire de semnaturapentrupersoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21). Cerinta 2 Completarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare; Cerinta 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; CompletaresiprezentareFormular12B-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare; Cerinta 4 Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. - Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. - Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Cerinta 5 Declaratie privind calitatea de participant -Ofertantul va completa formularul 12 C; Cerinta 6 Declaratie - Certificat de participare la procedurade cerere de ofertecu oferta independenta Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta. Ofertantul va completa formularulnr.12 D; Cerinta 7 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34/2006 -Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinatorva completa formularul nr. 13. Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: dl. KIS IUHASZ Ciaba ? Primarul Comunei Samsud; dl. KIS Levente ? Viceprimarul Comunei Samsud; d-na BALINT Estera ? Contabilul Comunei Samsud; dl. SOPRONYI Robert Istvan ? Secretarul Comunei Samsud Cerinta 1 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati: Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor).Persoane juridice/fizice straineSe vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, respectiv : Lot 1:4211 - Lucrari de contructii a drumurilor si autostrazilor; Lot 2:4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale; 4321 - Lucrari de instalatii electrice; 4322 - Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat;4222 - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate si telecomunicatii; 4332 - Lucrari de tamplarie si dulgherie; 4333 - Lucrari de pardosire si placare a peretilor; 4334 - Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri;4391 - Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii. Cerinta 2 Atestat ANRE- Numai pentru Lotul 2 Atestatul ANRE se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate si va fi eliberat pentru firma si pentru lucrarile de instalatii electrice aferenta obiectivului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Lot 1: Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 anisa fie de minim 14.000.000 lei.Lot 2: Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 anisa fie de minim 2.000.000 lei., Cerinta 2 Informatii privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatori (daca este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lot 1:1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, lucrari de natura similara. 2.Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantii vor prezenta cel mult doua(2) contracte de lucrari de drumuri de natura similara cu o valoare cumulata de minim 7.600.000 lei fara T.V.A.; 3.Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor - pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara; 4.Recomandari din partea beneficiarilor.Lot 2:1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, lucrari de natura similara.2. Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantii vor prezenta cel mult doua (2) contracte de lucrari de constructii civile si industriale, de natura similara, cu o valoare cumulata de minim 1.300.000 lei fara T.V.A.3.Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta smilara4.Recomandari din partea beneficiarilor, Cerinta 2Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiile si echipamentele tehnicein executarea contractului. Lot 1: Avand in vedere tehnologia proiectata pentru executie ? reciclare la rece in situ - se impune necesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor: reciclator cu grinda finisoare si malaxor, autogreder, autobasculante, buldoexcavator, cilindrii compactori, buldozer, statie de mixturi asfaltice sau a unui contract de furnizare pentru mixturi asfaltice, statie de betoane sau contract furnizare betoane, laborator minim grad II sau un contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse.Lot 2: Sunt necesare: schele metalice, sistem cofrare, autobetoniere, excavator, buldozer, pompa de beton, statie de betoane sau contract furnizare betoane, laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante a betoanelor de ciment sau un contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse, Cerinta 3 Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Lot 1: a) Sef santier - inginer/ subinginer specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri; b) RTE cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului; c) Responsabil tehnic cu calitatea desemnat de catre ofertant; d)Inspector SSM; Lot 2: a) Sef santier - inginer/ subinginer specialitatea constructii civile si industriale; b) RTE cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului; c) Responsabil tehnic cu calitatea desemnat de catre ofertant; d)Inspector SSM.Declaratia si centralizatorul privind informatiile de personal;Declaratia pe propria raspundere privind personalul cheie nominalizat pentru exec. de lucrari, CV, diplome, Cerinta 4 Subcontractanti - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi.Asociati - In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nuvor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Cerinta 1 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management a calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 17:18