Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari inclusiv dotari aferente pentru: ?Infiintare Centru de Informare Turistica, Infiintarea si amenajarea de trasee turistice si tematice, Elaborarea de materiale promotionale in com. Popesti, Judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 335045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Popesti
Numar invitatie: 335045/06.09.2012
Denumire contract: Executie de lucrari inclusiv dotari aferente pentru: ?Infiintare Centru de Informare Turistica, Infiintarea si amenajarea de trasee turistice si tematice, Elaborarea de materiale promotionale in com. Popesti, Judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PopestiCod fiscal: 2541126, Adresa: Sat Meieni, Meieni, Telefon: 0250764552, Fax: 0250764552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Meieni, Meieni, Romania, cod postal: 247519, telefon: +40 250764552, fax: +40 250764552, persoana de contact: Constantin Serban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Meieni, Popesti, Romania, cod postal: 247519, telefon: +40 250764552, fax: +40 250764552, persoana de contact: Constantin Serban
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari inclusiv dotari aferente pentru: ?Infiintare Centru de Informare Turistica, Infiintarea si amenajarea de trasee turistice si tematice, Elaborarea de materiale promotionale in com. Popesti, Judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin ?Infiintare Centru de Informare Turistica, Infiintarea si amenajarea de trasee turistice si tematice, Elaborarea de materiale promotionale in com. Popesti, Judetul Valcea? se doreste infiintarea unui centru de informare turistica, amenajare de trasee turistice si elaborarea de materiale promotionale in comuna Popesti, judetul Valcea, proiect ce are o valoare estimativa de 578345 din care constructie si promovare turistica inclusiv dotari aferente: 564.670lei; organizare santier: 13.675 lei.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 578, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 11.566 lei.Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie; 2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.278 indice 1, poate retine din gar.de particip.suma de 4358 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garant.de buna exe. se constit cf. art. 89 alin 2 din HG 925/2006. Garant. de buna exe. este de 10% din val. contractului, fara TVA. Modul de constit. este cf preved. art. 90 alin 1-3 dupa cum urmeaza: a)Instr. de garan. bancara emis de o soc. bancara, sau de o soc. de asigurari, intr-un cont, deschis de catre execut. la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, proc.l de 5% poate fi redus cu 50% cf. L 346/2004 sau b)retineri succes. din sumele datorate pentru fact. partiale. In acest caz, contract. are oblig. de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala depusa in cont nu tb. sa fie mai mica de 0.5% din pretul contrac. fara TVA ( cf. prev HG 1045/2001. Modul de restit.: a)70% din val. gar., in termen de 14 zile de la data inch. P-V de receptie la termin. lucr.;b)restul de 30%din valoarea garantiei, la exp. perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza P-V de receptie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea1) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere/subcontractare/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator in parte.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1812) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tari in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere/subcontractare/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator in parte.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata.3) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Primar Constantin Serban, Viceprimar Tarca Gheorghe, Secretar Magura Aurora, Contabil Serban Elena, Consilieri: Cerbu Ion, Giugioiu Nicolae Cristian, Ilinescu Dumitru Bogdan, Magura Ion Dumitru, Popescu Ion, Popescu Gheorghe Alin, Popa Eleonora, Popa Gheorghe, Proteasa Ion, Serban Nicolae Constantin, Sima Catalin Constantin, Tomescu Ion, Tirca Gheorghe.Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: In caz de asociere/ subcontractare/ tert sustinator, se va depune de fiecare asociat/subcontractant/ tert sustinator in parte.Declaratie privind calitatea de participant la procedura4) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 21 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti, cf Ord. 314/2010. Persoane juridice/fizice romane1. Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere).Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Cerint obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri cup.informatii privind oper. economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii acestei cerinte. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau de la data la care operatorul economic a fost infintat sau si-a inceput activitatea comerciala a fi indeplinita de ofertanti trebuie sa fie de cel putin: 1.156.690 lei.Cifra de afaceri este globala in conf. cu art. 185 lit c din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie priv. lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani;Fisa de exp.similara; Val. minima a exp. similare in ultimii 5 ani ptr lucrari similare, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti tb sa fie de cel putin 578.345 lei.Ofertantul va prez. o lista a lucr exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucr. In cazul unei asocieri cerintele priv. la exp. similara pot fi indepl si prin cumul de catre asociati. Recomandare -Certif. din parteabenef.in orig./ copie legaliz /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea contractului., Informatii privind capacitatea profesionala: -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Operatorii economici au obligatia asigurarii necesarul indeplinirii contractului in bune conditii, cu personal de specialitate, dupa cum urmeaza: -Manager de Proiect/Reprezentant Contractor ? experienta profesionala in functia de Manager/ Reprezentant Contractor in contracte de executie in cel putin un contract cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) autorizat, in domeniul constructiilor civile;
-Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala;
-Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie civila;, Informatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea vafi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Informatii privind subcontractantii- daca este cazul.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Informatii privind asigurare protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim respectiv 60pct. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 60), unde Pn ? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n ? pretul ofertei n;Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele
Perioada de garantie acordata lucrarilor
40
Descriere: Comp. tehnica: ? Perioada de garantie acordata lucrarilor? este de minim 24 luni calendaristice;Pentru ofertele care prevad garantie mai mica de 24 de luni, oferta va fi declarata neconforma.Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel : P(n) = G(n) / Gmax. x 40 puncte;, Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarii ?; G(n)- Perioada de garantie ofertata de operatorul economic pt. care se calc. punctajul; Gmax- Cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii PV de receptie la terminarea lucr.Perioada maxima de garantie a lucr. va fi de 60 luni, peste aceasta oferta nu va fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie incarcata in SEAP la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer