Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru: ? Prima infintare a retelei publice de apa uzata (canalizare, statii de epurare) in comuna Popesti judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 335618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Popesti
Numar invitatie: 335618/18.09.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru: ? Prima infintare a retelei publice de apa uzata (canalizare, statii de epurare) in comuna Popesti judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PopestiCod fiscal: 2541126, Adresa: Sat Meieni, Meieni, Telefon: 0250764552, Fax: 0250764552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Meieni, jud. Valcea, Popesti, Romania, cod postal: 247519, telefon: +40 250764552, fax: +40 250764552, persoana de contact: Serban Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Meieni, jud. Valcea, Popesti, Romania, cod postal: 247519, telefon: +40 250764552, fax: +40 250764552, persoana de contact: Serban Constantin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru: ? Prima infintare a retelei publice de apa uzata (canalizare, statii de epurare) in comuna Popesti judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin ? Prima infintare a retelei publice de apa uzata (canalizare, statii de epurare) in comuna Popesti judetul Valcea? se doreste realizarea unei retele publice de apa uzata in comuna Popesti, in lungime de 7850 m.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 948, 953 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 78.797 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: in conf.cu preved.art.86 din H.G. 925 actualizata.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. Autoritatea contractanta, potrivit prev. OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare suma de 7.728, 95 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere/subcontractare declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere/subcontractare documentele se vor depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 dinCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Primar Constantin Serban, Viceprimar Tarca Gheorghe, Secretar Sandulescu Nicoleta Clementina, Contabil Serban Elena, Consilieri: Cerbu Ion, Giugioiu Nicolae Cristian, Ilinescu Dumitru Bogdan, Magura Ion Dumitru, Popescu Ion, Popescu Gheorghe Alin, Popa Eleonora, Popa Gheorghe, Proteasa Ion, Serban Nicolae Constantin, Sima Catalin Constantin, Tomescu Ion, Tirca Gheorghe.Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 21 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor.Pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Atestat ANRE ? de tip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.2.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.2.Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe vor prezenta Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri cuprinde informatii privind oper. economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani. Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici invederea indeplinirii acestei cerinte. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la data la care operatorul economic a fost infintat sau si-a inceput activitatea comerciala a fi indeplinita de ofertanti trebuie sa fie de cel putin: 7.897.906 lei. Cifra de afaceri este globala in conf. cu art. 185 lit c din OUG 34/2006. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate de ofertanti nu sunt relevante., Scrisoare de bonitateScrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul)., Declaratie privind asigurarileDeclaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente., SubcontractareaInformatii privind subcontractantii- daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Fisa de experienta similara;Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani pentru lucrari similare, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 3.948.953 lei. Ofertantul va prezenta o lista alucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru celemai importante lucrari.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara potfi indeplinita si prin cumul de catre asociati.Recomandare - Certif. din partea beneficiarilor in original/ copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Utilaje/Dotari 1Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine, are contracte?cadru de inchiriere/leasing/acte de proprietate si detine acces nerestrictionat pentru cel putin echipamentele si utilajele de mai jos: -Statie de preparare betoane, autorizata conform prevederilor legale-Statie de sortare agregate si balastiera, autorizate conform prevederilor legale;
-Instalatie de foraj orizontal, necesara pentru subtraversare DN-Laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului.-Excavator pe pneuri?minim 3 buc;
-Mini-excavator pentru lucru in spatii inguste?minim 1 buc;
-Incarcator frontal ? minim 2 buc;
-Autobasculante de 12-16 tone (cele uzuale) ? minim 4 buc;
-Motopompe ? minim 2 buc;
-Automacara 10-20 to - minim 1 buc;
-Autotransportoare beton?, Utilaje/Dotari 2Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic.Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/ angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta., Utilaje/Dotari 3In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii.Contractele vor fi insotite in cazul vehicolelor de certificatul de inmatriculare, iar in cazul utilajelor de certificatul de inregistrare la primarie(in copie lizibila?conform cu originalul?).Pentru utilajele, echipamentele si dotarile mai sus mentionate se vor prezenta rapoartele tehnice de inspectie a utilajelor, avize de mediu si autorizatii ISCIR?aceasta se solicita operatorului economic declat castigator(in copie lizibila?conform cu originalul?).Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara.In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere(cerinta obligatorie), Personal 1Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Pentru personalul propus se vor prezenta urmatoarele documente: -Curriculum Vitae semnat si Declaratie de disponibilitate.Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Reprezentant antreprenor: Diploma studii superioare in domeniul tehnic;
- Sef de santier ? inginer specializarea constructii civile si industrial/instataltii pentru constructii/hidrotehnice;
- Responsabil tehnic cu executia in domeniul IX;
- Controlor calitate (CQ) ? decizia de numire interna sau atestat tehnico-profesional;
- Coordonator SSM? diploma de specializare pentru pozitia de coordonator SSM acreditat CNFPA sau echivalent;Inginer lucrari civile;
-Inginer mecanic ;
-Inginer electric - care sa detina autorizatie ANRE gr. IIB., Personal 2Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii., AsociereaInformatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, SubcontractareaInformatii privind subcontractantii- daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 (sau echivalent), Informatii privind asigurarea protectiei mediului - ISO 14001:2005(sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: Metodologia de acordare a punctajului este descrisa in Caietul de sarcini ?Criterii de atribuire
Termenul de executie a lucrarilor
25
Descriere: Componenta tehnica: Metodologia de acordare a punctajului este descrisa in Caietul de sarcini ?Criterii de atribuire
Costul operational
25
Descriere: Componenta tehnica: Metodologia de acordare a punctajului este descrisa in Caietul de sarcini ?Criterii de atribuire
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer