Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru "1.Extindere retea electrica intre localitatile VETIS SI OAR, Com. VETIS, Jud. SATU MARE; 2.Extindere retea electrica in localitatea DECEBAL strada Pocaitilor, Com. VETIS, Jud. SATU MARE"


Detaliu pentru invitatia numarul 335711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VETIS (PRIMARIA VETIS JUD. SATU MARE)
Numar invitatie: 335711/19.09.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru "1.Extindere retea electrica intre localitatile VETIS SI OAR, Com. VETIS, Jud. SATU MARE; 2.Extindere retea electrica in localitatea DECEBAL strada Pocaitilor, Com. VETIS, Jud. SATU MARE"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VETIS (PRIMARIA VETIS JUD. SATU MARE)Cod fiscal: 3896577, Adresa: Com. Vetis, Sat Oar, , Vetis, Telefon: 0261820702, Fax: 0261820741
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr.426, Vetis, Romania, cod postal: 447355, telefon: +40 261820702, fax: +40 261820741, persoana de contact: Ludovic Iuhasz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Vetis, Loc. Vetis, str. Principala nr.426, jud. Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru "1.Extindere retea electrica intre localitatile VETIS SI OAR, Com. VETIS, Jud. SATU MARE; 2.Extindere retea electrica in localitatea DECEBAL strada Pocaitilor, Com. VETIS, Jud. SATU MARE"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pt. Obiectiv 1 "Extindere retea electrica intre localitatile VETIS SI OAR, Com. VETIS, Jud. SATU MARE" constand in extinderea retelei de 0, 4 kV intre localitatile Vetis ? Oar, jud. Satu Mare si pt. Obiectiv 2 "Extindere retea electrica in localitatea DECEBAL strada Pocaitilor, Com. VETIS, Jud. SATU MARE" constand in extindere LEA 0, 4 kV, in loc. Decebal, str. Pocaitilor, jud.Satu Mare.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 905 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 5.700, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Contul Primariei Vetis deschis la Trezoreria Satu Mare este RO23TREZ5465006XXX002943. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna exec. este de 10% din val. fara TVA a contr. si se poate constitui: 1)printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contr., prev. art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod coresp.;2)prin retineri succesive din sumele datorate pt. plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trez. St. din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contr. nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.;3)daca val. gar. de buna exec.este redusa, A.C. va accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. In cazul ofertantilor care se regasesc in categ. IMM conf. Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) gar. de buna exec. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69ยน din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 7 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspunderePersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: IUHASZ LUDOVIC-primar, MATYAS AGNETA-secretar, NAGY GYONGYI-contabil sef; Comisia de evaluare: COSTINAS SIMONA, STECKA IRINA, NAGY GYONGYI, NEIMET MAGDALENA, PATRASCU IUDIT.Consilieri locali-Consiliul Local Comuna Vetis: BAGOSI ADALBERT, BIRO ATTILA, BODNAR OTTO SANDOR, BOB PETRU, CHIRILA NICOLAE ALEXANDRU, CODREA IONEL DANIEL, ERDEI LEVENTE BARNA, OROS NICOLAE, PETCUT LUCIAN TEODOR, STOICA MIRCEA IONEL, SZENAS BARNABAS, TENTIS LEONTIN SORIN, TOROK IOSIF.Cerinta nr. 3Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 8 semnat si stampilat- Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 9 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.5Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 10 semnat si stampilat-Declaratie pe proprie raspundereCerinta nr.6Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei depunerii oferteiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate de atestare fiscale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul si punctele de lucru implicate in derularea contractului-in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si care prezinta codurile CAEN in domeniul de activitate necesar executarii contractului - in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Cerinta nr.2Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord. ANRE 24/2007.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAtestat/autorizatie de tip C1 pentru executarea de instalatii electrice valabil la data limita de depunere a ofertelor in vederea executarii de instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul are cifra de afaceri pe ultimul an fiscal de minim 287.905 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul declara eventualii subcontractanti. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta nr.2 Ofertantul declara pe propria raspundere efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul implicat in indeplinirea contractului., Cerinta nr.3 Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.4 Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei): -unul sau maxim doua contracte similare in valoare cumulata de minim 287.905 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta pentrudovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declaratesau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari;
-procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala, Cerinta nr.5 Ofertantul va prezentautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari Cerinta nr.1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr.2 Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul SEAP: https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer