Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru: Alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare in localitatile Lompirt si Ilisua? cu urmatoarele obiective: 1. Executie de lucrari la Obiectiv 1: Alimentare cu apa, in localitatile Lompirt si Ilisua? 2. Executie de lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 328814
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sarmasag
Numar invitatie: 328814/06.06.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru: Alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare in localitatile Lompirt si Ilisua? cu urmatoarele obiective: 1. Executie de lucrari la Obiectiv 1: Alimentare cu apa, in localitatile Lompirt si Ilisua?2. Executie de lucrari la Obiectiv 2: Canalizare si statie de epurare in localitatile Lompirt si Ilisua?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SarmasagCod fiscal: 4291972, Adresa: Str TeilorNr 34, sarmasag, Telefon: 0260655500, Fax: 0260655500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str TeilorNr 34, sarmasag, Romania, cod postal: 457330, telefon: +40 260655500, fax: +40 260655500, persoana de contact: Attila Janos Dombi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str TeilorNr 34, Sarmasag, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru: Alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare in localitatile Lompirt si Ilisua? cu urmatoarele obiective: 1. Executie de lucrari la Obiectiv 1: Alimentare cu apa, in localitatile Lompirt si Ilisua?2. Executie de lucrari la Obiectiv 2: Canalizare si statie de epurare in localitatile Lompirt si Ilisua?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in alimentare cu apa a localitatilor Lompirt si Ilisua si cuprinde: foraje 3 buc; statie de tratare a apei 1 buc, rezervoare de inmagazinare 2 buc, conducta de aductiune 4.300 m, statie de pompare 1 buc, retea de alimentare apa 15.075 m si Statie de epurare 1 buc, retea de canalizare cuprinzand statii de pompare 8 buc si retea de canalizare 16.591 m.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 998, 208 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
159.000 lei, 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO11 TREZ 5615 006X XX00 6400 ?Trezoreria Municipiului Zalau) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Dombi Attila Janos, Csobanka Istvan, Oroian Angela Rodica, Nagy Ildiko, Balogh Bela, Berki Edit, Boti Sandor Csaba, Chereji Nicolae, Demjen Alexandru, Erdei - Arva Karoly, Kovacs Szabolcs, Kovacs Otto, Lucza Istvan Attila, Seress Klara Katatlin, Botos Gabriela, Szonyi Levente, ZsurzsanGabor Zsolt, Bolog Alexandru. In vederea evitarii situatiilor de natura sa conduca la aparitia conflictelor de interese ofertantul, asociatul, subcontractantul, sustinatorul vor prezenta certificat constatator ORC sau alt document din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006 conform ORD ANRMAP 170/2012.Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatFormular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Cerinta nr. 1 Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data deschiderii ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri pe ultimul an fiscal de minim 15.900.000 lei, Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 7 luni cu o valoare de: -minim 2.150.000 lei pentru sustinerea lucrarilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului si nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea (CQ), dispune pentru: de cel putin un inginer cu specialitatea Instalatii in Constructii/ Constructii Hidrotehnice altul decat sef santier, CQ si RTE, de electrician autorizat ANRE si de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus, Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -unul sau maxim doua contracte similare (alimentare cu apa si/sau canalizare) in valoare cumulata de minim 7.900.000 de lei fara TVA, Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extraselor de resurse ofertate corelat cu graficul de executie propus, cu resursele financiare si cu cash-flow-ul. Ofertantul dispune de statii de betoane autoriyate de min 40 mc/h cumulat care sa detina un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabil la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta Lista cu laboratoarele de specialitate utilizate si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilor. ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiaraComponenta financiara: An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
Termen de executie / termen de livrare
20
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenul de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2. Ofertele cu un termen de executie sub 14 luni nu vor fi punctate iar cele cu un termen de executie mai mare de 26 luni vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer