Achizitie publica - ?Executie de lucrari pentru: Asfaltare drum local centru Orosfaia, comuna Milas, judetul Bistrita Nasaud?
Detaliu pentru invitatia numarul 336581
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336581/03.10.2012
Denumire contract: ?Executie de lucrari pentru: Asfaltare drum local centru Orosfaia, comuna Milas, judetul Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MILAS (PRIMARIA COMUNEI MILAS)Cod fiscal: 4427099, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 282, Milas, Telefon: 0263-354397, Fax: 0263-354397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 282, Milas, Romania, cod postal: 427165, telefon: +40 263354397, fax: +40 263354397, persoana de contact: IOSIF GABOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Milas, STR. PRINCIPALA, NR. 282, Romania, cod postal: 427165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Executie de lucrari pentru: Asfaltare drum local centru Orosfaia, comuna Milas, judetul Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in reabilitarea drumului cu lungime de 0, 5 km, reabilitare santuri si rigole, inlocuirea unui podet tubular cu D=1200 mm, refacerea intersectiilor cu drumurile laterale cu rigole dalate acoperite cu dale carosabile amplasate in prelungirea santurilor dalate
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 451, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9000 lei, 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO17 TREZ 1015 006X XX00 0183 ?Trezoreria Bistrita)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cusucces la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul vaprelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat. Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006 semnat si stampilat. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Gabor Iosif, Abrudan Ioan, Archiudean Ioan, Horga CarmenMariela, Bucur Zaharie, Grosan Augustin, Muntean Ioan, Pasca Sebastian Daniel, Pintea Ilie, Polgar Alexandru Sorin, Stupinean Simion, Vizi Viorel. In vederea evitarii situatiilor de natura sa conduca la aparitia conflictelor de interese ofertantul, asociatul, subcontractantul, sustinatorul vor prezenta certificat constatator ORC sau alt document din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG 34/2006 conform ORD ANRMAP 170/2012. Formular 7 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat. Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilat. Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat. Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe anul 2011 de minim 900.000 lei. Prezentarea bilantului contabil anul 2011 inregistrat la autoritatile competente sau alt document oficial din care sa reiasa cifra de afaceriglobala. Pentru datele financiare in euro, se va considera cursul mediu pentru anul fiscal incheiat comunicat de Banca Nationala a Romaniei., Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 11 luni cu o valoare de: -minim 450.000 lei pentru sustinerea lucrarilorSe va atasa o scrisoare de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sauvaloarea creditului obtenabil), cu o valoare de minim 450.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului si nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea (CQ), dispune pentru: de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP altul decat sef santier, CQ si RTE si de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus.Declaratie privind personalul implicat in indeplinirea contractului semnat si stampilat la care vor fi anexate CV in original, contracte de munca/colaborare sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii declarati, si documente privind calificarile necesare (diplome, certificate, adeverinte, etc), Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -un contract similar (constructie/reabilitare drum) in valoare deminim 450.000 de lei fara TVA. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Uncontract de lucrari, proces verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor incheiat in termenele contractuale, si recomandare din partea beneficiarului. In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta sidocumentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final precum si o detaliere din care sa reiasa gradul de implicare a fiecarui asociat/subcontractant., Ofertantul dispunepentru executia de lucrarii aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse, de statii de betoane (min 40 mc/h cumulat), si de statie de sortare a agregatelor, atestate, autorizate, care detin sisteme de masurare/cantarire verificate de BRML, si prezinta documentele aferente valabile la data depunerii ofertei ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertei se acorda astfel: An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
Termen de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenul de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2. Ofertele cu un termen de executie sub 4 luni nu vor fi punctate iar cele cu un termen de executie mai mare de 11 luni vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 12:19