Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru ?Construire sediu Primarie, Consiliu Local si Dispensar Uman?, Comuna Mitreni, Judetul Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 343190
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Mitreni
Numar invitatie: 343190/27.02.2013
Denumire contract: Executie de lucrari pentru ?Construire sediu Primarie, Consiliu Local si Dispensar Uman?, Comuna Mitreni, Judetul Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MitreniCod fiscal: 3966290, Adresa: mitreni, 187, calarasi, Mitreni, Telefon: +40 242525450, Fax: +40 242525322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: mitreni, 187, calarasi, Mitreni, Romania, cod postal: 917175, telefon: +40 242525450, fax: +40 242525322, persoana de contact: traian hulea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Mitreni, str. Musetelului, nr. 187, loc. Mitreni, jud.Calarasi, cod postal 917175, telefon: +40 242525450, fax: +40 242525322
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru ?Construire sediu Primarie, Consiliu Local si Dispensar Uman?, Comuna Mitreni, Judetul Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei constructii monobloc pe trei nivele: subsol, parter si mansarda, pe o structura din cadre spatiale si plansee din beton armat, cu inchideri perimetrale din zidarie de caramida si panouri din gipscarton, precum si amenajarea zonelor functionale: parcaje, utilitati si spatii de recreere, avand o valoare estimata de 1442647.50 lei, din care valoare C+M 1373950 lei, la care se adauga 68697, 50 lei, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 442, 647.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor face dovada constituirii garantiei de participare de 27479 lei.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda pentru echivalenta se va considera cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea AC.Forma de constituire: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ordin de plata in contul RO51TREZ2025006XXX000584, deschis la Trez. Oltenita, cod fiscal: 3966290 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora deschiderii ofertelor; sau numerar depus la casieria Primariei Mitreni. AC are dreptul de a retine garantia de participare in situatia in care ofertantul isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; in cazul in care CNSC respinge contestatia ofertantului prin care aceasta contesta un act emis de Autoritatea contractanta.In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea unor documente justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de participare se va completa si se va depune in original. Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante. In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare bancara se va completa Formularul 11 din Sectiunea VII.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: a) un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare bancara se va completa Formularul 12 din Sectiunea VII.;b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de trezorerie disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante in care va depune o suma initiala ce nu trebiue sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului, fara TVA.Pentru ofertantii care fac dovada IMM, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Autoritatea Contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra Garantiei de buna executie daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Modul de restituire: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92, alin.(4)din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Eligibilitatea ofertantului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea declaratiei privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 - Formular 1 din Sectiunea VII.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 - completare Formular 2 din Sectiunea VII.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul semnata si stampilata.3. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art.113 din Codul de procedura fiscala, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul.Operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3 ? Declaratiiprivind calitatea de participant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 3 din Sectiunea VII, insotit, in cazul subcontractantilor, de Formular 10 ? partea indeplinita de subcontractant, din Sectiunea VII.Cerinta nr. 4 ? Certificatde participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta ? completare Formular 4 din Sectiunea VII.Cerinta nr. 5 ? Declaratiiprivind neincadrarea in prevederile art. 691.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formular 5 din Sectiunea VII. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1) Minciuna Tudorica, 2) Podaru Gheorghe, 3) Vasile Ionel, 4) Iosif Constantin, 5) Voicu Geta-Mihaela, 6) Chirnogeanu Florin-Nicusor, 7) Albu-Nedelcu Ion, 8) Vasile Mircea, 9) Culea Tudor, 10) Paceagiu Gheorghe, 11) Alexe Mihaita, 12) Traznitu Dumitru, 13) Panait Laurentiu, 14) Nedelcu Ion, 15) Hulea Traian, 16) Ghioca Aurelia, 17) Toma Florica, 18) Marinciu Elena, 19) Iosif Marilena.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratiile si certificatele susmentionate. De asemenea acestea vor fi depuse si de subcontractanti sau de tertul sustinator. Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si ca are prin obiectul de activitate declarat conform Legii 359/2004 posibilitatea de a realiza activitatile aferente prezentului contract. Documentul respectiv trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.1. Documentele din aceasta sectiune vor fi transmise integral de fiecare dintre membrii asocierii si/sau subcontractanti pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente cu cele solicitate pentru persoanele juridice romane, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state ? prezentate in copii traduse de traducatori autorizati. Se solicita prezentarea Certificatului de rezidenta fiscala valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceriSe solicita demonstrarea faptului ca media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani financiari incheiati este cel putin egala cu 1.373.950, 00 lei.Se vor prezenta orice documente (de exemplu: bilanturi contabile, rapoarte de audit, extrase de bilant, balante, etc.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.? ExperientasimilaraSe va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 1.373.950, 00 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pregul valoric minim impus., Cerinta 2 - Utilaje/DotariDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta 3 - Informatii privind personalulDeclaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Pentru fiecare dintre membrii echipei de specialisti vor fi prezentate urmatorele documente: CV in original, semnat si datat, din care sa reiasa experienta similara solicitata; declaratie de disponibilitate pentru participarea in cadrul proiectului, copii conforme cu originalul ale diplomelor de studii, certificate/atestate solicitate conform prevederilor legale.ersonal cheie: Sef santier - absolvent studii superioare tehnice in domeniul Constructiilor, cu experienta in coordonarea executiei pentru cel putin un proiect de aceeasi natura si complexitate; Inginer instalatii pentru constructii - absolvent studii superioare tehnice in domeniul Instalatii/ Constructii Hidrotehnice/ Constructii edilitare sau echivalent, cu participare in cadrul a cel putin un proiect de lucrari similare; RTE constructii civile - (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari de constructii civile; Responsabil SSM; Responsabil CQ desemnat. Cerinta nr. 1 ? Standardelede asigurare a calitatiiDovada implementarii si certificarii Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001, sau echivalent., Cerinta nr 2 ? Standarde de protectia mediuluiDovada implementarii si certificarii Sistemului de Management de Mediu ISO 14001, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer