Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru obiectivul ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in localitatea Camar, Judetul Salaj?


Detaliu pentru invitatia numarul 325983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CAMAR
Numar invitatie: 325983/09.05.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru obiectivul?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in localitatea Camar, Judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAMARCod fiscal: 4495263, Adresa: Camar nr. 27, jud Salaj, Camar, Telefon: 0260.672101, Fax: 0260.672301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Camar nr. 27, jud Salaj, Camar, Romania, cod postal: 457060, telefon: +40 260672101, fax: +40 260672301, persoana de contact: Szabo Levente Gyorgy
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Camar nr. 27, jud Salaj, Camar, Romania, cod postal: 457060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru obiectivul?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in localitatea Camar, Judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentruobiectivul de investitii: ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in localitatea Camar, Judetul Salaj?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 936, 944 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este: 78.700 lei sau 39.350 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei si estede120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Modul de constituire a garantiei de participare: Modul de constituire a garantiei de participare la licitatie se va face conform art. 86 alin (1). (2), (3) din HG nr. 925/2006. Autoritatea contractanta: Comuna Camar, judetul Salaj, Cont RO80TREZ5632145020401XXX deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei, cod fiscal 4495263.Garantia de participare va insotii oferta si va fii depusa odata cu oferta, pana la data si ora limita de depunere a ofertei.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, conform OUG 27/2006 si a Legii 346/2004 au dreptul de a constituii garantia de participare in cuantum redus cu 50%.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.Garantia de participare se poate pierde si in cazurile prevazute la art. 278^1 alin.(1) litera C din OUG 34/2006, valoarea retinuta in aceasta situatie este de 7.716, 94 lei.Conform art. 33. alin (3) din HG 925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, din Sectiunea Formulare.( daca este cazul).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constitue: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, modificata de HG nr. 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constitue in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, respectiv neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Se va completa Formular 5 ? Sectiunea Formulare.Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de executie de lucrari, orice ofertant care in ultimii 5 ani, a fost condamnat, printr-o hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute financiar si/sau tehnic-profesional de catre tert/terti sustinatori. Fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul ofertantilor/asociatilor/sustinatorilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare, nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2003.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrearea in dispozitiile art 181. din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formular 6 dinSectiunea Formulare.Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile de mai jos: ? Se afla in faliment;? Nu si-a achitat obligatiile fiscale, ceea ce poateconduce la blocarea conturilor;? In ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiilecontractuale, din motive imputabile acestuia, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiariloracestuia;? A fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instantejudecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentrucomiterea unei greseli in materie profesionala;? Prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritateacontractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Precizari: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catretertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3. Declaratieprivind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 7 va fi prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractce va fi indeplinita de acesta.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa: Formular nr. 8, din Sectiunea Formulare.Ofertantanti, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 a Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementareasi Monitorizarea Achizitiilor Publice, in mod obligatoriu, in cadrul prezentei proceduri de atribuire, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5. Certificat de atestare fiscalaeliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor localedin care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni (Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale) se vor prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/documentatie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006.Se va completa Formular nr. 9, din Sectiunea Formulare.Precizari: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat/ va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractan?i declara?i, terti sustinatori, fiecare subcontractant sau/si tert sustinator va prezenta documentul mentionat.Personal cu functii de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Szabo Levente Gyorgy, Viceprimar ? Lorincz Attila, Gorog Margit, Syekrenyes Gabriela Emma ? membrii comisiei de evaluare.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006; 1. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original.Certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si activitatea este autorizata potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara, respectiv cod: - codul 4211: Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor (cod CAEN Rev.2) sau echivalent pentru ofertantii straini;
- codul 4213: Constructia de poduri si tuneluri, (cod CAEN Rev.2) sau echivalent pentru ofertantii straini;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident la care se va atasa o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.Certificatul solicitat se va prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Precizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantuldepune, conformart.11, al.4dinHG925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.Pentru afii luate in considerare documentele solicitate trebuie sa fie emise cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se accepta ofertanti/asociaticare indeplinesc media cifrei de afaceriglobale pe ultimii trei ani, de minim 7.873.880 lei.Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima potrivit cursului leu/euro mediu anual comunicat de Banca Central Europeana pentru anul respectiv, conform urmatoarelorechivalente: Anul 2008 1 Euro=3.6826 Ron;Anul 2009 1 Euro=4.2399 Ron;Anul 2010 1 Euro=4.2122 Ron;Anul 2011 1 Euro=4.2379 Ron., Ofertantul trebuuie sa demonstreze ca in momentul semnarii contractului va aveaacces sau disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului de lucrari, pentru o perioada deminim 5 luni, pentru o valoare cel putin egala cu 1.300.000 lei., Sustinerea capacitatii financiareIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si aleart.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica. Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, cel putin o lucrare similara ca natura si complexitate, in valoare minima de 3.930.000 RON., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentrurealizarea in bune conditii a investitiei., Ofertantul trebuie sa prezinte dovada capacitatii profesionale de care dispune pentru indeplinirea contractului.- min.1 coordonator de lucrare ? inginer CFDP, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri si poduri;
- min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de ?responsabil tehnic cu executia? pentru domeniul: constructii de drumuri sipoduri, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii;, Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionaleIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., AsociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si laCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economicasi financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluataprin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Sustinerea capacitatii financiareIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si aleart.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006., Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionaleIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul deasigurare a calitatii ISO 9001:2000 (2008) si echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de calificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standardele de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001:2005, sau echivalent.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de calificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Pretul oferteiP 1 = (pret minim / pret ofertat X 70 puncte), in care : ?pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte; ?pret ofertat este pretul ofertei evaluate;
Termen de executie P2
20
Descriere: : a) pentru cel mai mic termen de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 20 puncte; b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit a) punctajul se acorda astfel: Termen de executie P2 = (termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat. Termenul de executie, va fi exprimat in luni calendaristice. Termenul minim de executie acceptat de catre autoritatea contractanta este de: 12 luni, iar termenul maxim de executie este de: 15 luni. Pentru un termen de executie mai mare decat termenul maxim indicat de autoritatea contractanta (15 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru un termen de executie mai mic decat termenul minim indicat de catre autoritatea contractanta (12 luni), nu se va acorda punctaj suplimentar.
Perioada de garantie acordata lucrariiP3
10
Descriere: Descriere: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 10 puncte; b) pentru o alta perioada decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: P3 = (perioada n/ perioada maxima) x punctajul maxim alocat. Perioada de garantie acordata lucrarilor, va fi exprimata in ani. Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 2 ani, , iar perioada maxima de garantie este de: 3 ani. Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (2 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (3 ani), nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer