Achizitie publica - EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?Camin cultural in localitatea Balsa, comuna Balsa, judetul Hunedoara?
Detaliu pentru invitatia numarul 336577
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336577/03.10.2012
Denumire contract: EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?Camin cultural in localitatea Balsa, comuna Balsa, judetul Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALSACod fiscal: 5453827, Adresa: balsa nr. 175 jud hunedoara, Balsa, Telefon: 0254648001, Fax: 0254648001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: ?Camin cultural in localitatea Balsa, comuna Balsa, judetul Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul vizeaza achizitia executiei de lucrari de construire a cladirii caminului cultural in localitatea Balsa, comuna Balsa, judetul Hunedoara, conform caietului de sarcini si proiectului tehnic.Valoarea estimata fara TVA este de 1.881.128 lei fara TVA. Valoarea a fost estimata prin documentatia tehnico-economica intocmita pentru aceasta investitie, conform HG 28/2008, de catre SC Coned SRL, astfel: 1.2. Amenajarea terenului, parcare alei = 170.000 lei;2. Racorduri alimentare cu apa, energie electrica = 30.500 lei4.1. Constructii si instalatii = 1.637.000 lei;4.2. Montaj utilaje tehnologice = 2.300 lei;4.3. Procurare utilaje, echipamente functionale ce necesita montaj = 19.500 lei;5.1. Organizare de santier = 21.828 lei;Nota: Suma prevazuta in bugetul local pentru anul 2012 al Comunei Balsa, pentru realizarea acestei investitii, este de 400.000 lei, urmand ca diferenta sa fie prevazuta in bugetele locale ale anilor urmatori.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 881, 128 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 37.000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor.- Modalitati de constituire: conform art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Garantia de participare se va constitui numai in lei (in cont. nr. RO92TREZ37024670220XXXXX - Trezoreria Orastie) ? conform Formular nr. 27 - Scrisoare de garantie bancara.- Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata ? Prezentare Formular nr.29 ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular nr.28) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului (fara TVA).Modalitati de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin.(2) din HG 925/2006; in oricare dintre formele de la art. 90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Modul de restituire: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.1.Nota: Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.Nota: Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAP.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 3Cerinta nr. 4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza): Metesan Simion-primar, Cavacian Mihai Alin-inspector principal, Crisan Ioan-referent contabil, Tatulea Silviu Petru-secretar + consilierii locali: Jude Traian Felician, Cazan Nicolae, Toma Simion, Mihai Gabriel, Todea Dorin, Moga Aron, Morariu Ilie, Stanculesc Maria, Crisan Viorel.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).Cerinta nr. 5Ofertantul nu inregistreaza datorii scadente (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local Cerinta nr. 1Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei (emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC) - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a executat in ultimii 5 ani lucrari similare (constr.cladiri), dintre care un contract in val.de min.1.800.000 lei fara TVA. (Pt.calc. echivalentei: cursul mediu anual lei/valuta al BNR).- Declaratie priv.lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 8);
- Contract(e) de lucrari/parti relevante dupa contract(e);
- Proces-verbal de receptie partiala/terminarea lucrarilor/de receptie finala;
- Certificate priv.modul de indeplinire a obligatiilor contractuale/alte documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar priv.modul de indeplinire a oblig.contractuale(Formular 7.Pt.confirmarea lucrarilor executate, certificarile/recomandarile treb.sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta contractul de subcontractare sau asociere, Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie/dispune (leasing, inchiriere) de min.urmatoarele utilaje: buldoexcavator?2 buc., incarcator frontal?1 buc., cilindru compactor?1 buc., autobasculanta?2 buc., autobetoniera?1 buc., statie betoane?1 buc.; laborator autorizat gr.2.- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (Formular 9);
- Documente prin care ofertantul face dovada detinerii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului de lucrari. Daca operatorul ec.nu detine in proprietate un utilaj/ echipament/ laborator, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana., a)Asigurareade personal responsabil de indeplinirea contractului ? cerinte minime: - 1 Sef punct de lucru/santier?ing.constructii, cu experienta pe o pozitie similara in min.1 contract;
- 1 sef adj.punct de lucru/santier?ing.constructii;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? domeniul constr.civile;
- 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) in domeniul vizat;
- 2 electricieni autorizati ANRE tip B pt. executie instalatii electrice interioare, pt.constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tens.nominala de 0, 4 kV (Legea energiei electrice nr.13/2007, Regulamentul ANRE/20 iulie 2007);
- 1 Responsabil coordonator in materie de sanatate si securitate in munca?atestat cf.legii pt.SSM;
- 1 ing.topograf.b)Personal de executie (calificat): 2 fierari-betonisti, 6 zidari, 2 dulgheri/tamplari, 3 zugravi, 2 finisori/mozaicari, 2 instalatori., - Informatii ref. la personalul de conducere si la cel responsabil pt. indeplinirea contractului (Formular nr.10). Pt.persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: -CV (Formular nr.11); Diplome de studii; Atestate, autorizatii, certificate profesionale pt.personalul de specialitate nominalizat; documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.)- Decizie de numire a responsabilului cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ), cu inf.referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pt. asigurarea controlului calitatii (Formular nr.13);
- Declaratie de disponibilitate pt.fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul 12, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu fractiune de norma sau sunt angajati pe per.determinata, Informatii privind subcontractantii/ asociatii (daca e cazul): a) In cazul subcontractarii: - Declaratie privind subcontractantii (Formular 14), partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.b) In cazul depuneii unei oferte comune: - Acord de asociere (Formular 15) - se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract realizate in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractuluipentru fiecare membru asociat, faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului., Note: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si personalul responsabil. Ofertantul face dovada sustinerii prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formular 16). Persoana ce asigura sustinerea va completa Formularele nr.17 si 18.Persoana care asigura sustinerea financiara nu treb.sa se afle in sit.prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006., Daca sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, atunci angajamentul ferm treb.sa prevada care sunt aceste resurse si ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului. Daca sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind exper.similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm treb.sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului. Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, pentru obiectele de activitate relevante in raport cu obiectul contractului -Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent.- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent.- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, pentru obiectele de activitate relevante in raport cu obiectul contractuluiPrezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent.- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent.- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publoicata integral in SEAp
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 11:47