Achizitie publica - Executie de lucrari pentru obiectivul: ,,MODERNIZARE DC39A IN LOCALITATEA PRICAZ, COMUNA TURDAS, JUDETUL HUNEDOARA?
Detaliu pentru invitatia numarul 337422
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337422/15.10.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru obiectivul: , ,MODERNIZARE DC39A IN LOCALITATEA PRICAZ, COMUNA TURDAS, JUDETUL HUNEDOARA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TURDASCod fiscal: 4468340, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.100, Turdas, Telefon: +40 0254244710, Fax: +40 0254244710
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru obiectivul: , ,MODERNIZARE DC39A IN LOCALITATEA PRICAZ, COMUNA TURDAS, JUDETUL HUNEDOARA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul vizeaza achizitia executiei delucrari de modernizare a unui sector din drumul DC39A situat in localitatea Pricaz, pe raza comunei Turdas, judetul Hunedoara, conform proiectului tehnic parte integranta din caietul de sarcini, al prezentei proceduri.Valoarea estimata este de 992.290 lei fara TVA. Valoarea a fost estimata prin documentatia tehnico-economica intocmita pentru aceasta investitie, conform HG28/2008, de catre S.C. Comsid Tehnosteel S.R.L.Nota: Suma prevazuta in bugetul local pentru anul 2012 al Comunei Turdas, pentrurealizarea acestei investitii, este de 520.000 lei, urmand ca diferenta sa fie prevazuta in bugetele locale ale anilor urmatori.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 049, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 19.845 lei . In cazul unei contestatii depuse si respinse de catre C.N.S.C., AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.772, 289 lei (in raport cu valoarea estimata a contractului), conformart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, prin virament bancar (in contul RO36TREZ3705006XXX000041 deschis la Trezoreria Orastie) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original? conform Formular nr. 27 - Scrisoare de garantie bancara.Garantia de participare constituita de operatorii ec. incadrati, conf. legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata ? Prezentare Formular nr.29 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM. Grupul format exclusiv din operatori ec. incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare. Dovada constituirii garantiei se va transmite in SEAP in form. electronic, cu semnatura electronica, potrivit prevederilor art.17 alin.(3)-(4) si art.18 din HG 1660/2006. Operatorii ec. care nu detin semnatura electronica vor depune scrisoarea de garantie bancara, in original, la sediul autoritatii contractante (A.C.). Operatorii ec. care depun la casieria A.C. ordin de plata sau fila cec vor transmite in format electronic (odata cu oferta) o copie scanata a actului respectiv.Garantia de participare se va restitui in conf. cu art. 88 alin.1 si 2 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular nr.28) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului (fara TVA).Modalitati de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin.(2) din HG 925/2006; in oricare dintre formele de la art. 90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Modul de restituire: conf.art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie ? conf. Formular nr. 29 ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr.2 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a, c"1 si d);Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 3 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);4. Decl. privind neincadrarea in prev. art.69A1 din OUG 34/2006, cu modif.si compl. ulterioare ? Comf. Form. nr. 4 (decl. va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Este exclus din procedura pentru atribuirea contr. de achizitie publica, orice ofertant/ ofertant asociat/subcontractant care se afla in relatii de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bocseri Remi-primar, Stanca Ionel Iulian-viceprimar, Lihoaca Melanea-secretar, Bozan Mircea-ref. urbanism, inclusivcu pers. care aproba bugetul aferent AC, necesar finantarii contractelor de achizitie publica - consilierii locali: Barb Cosmin Ioan, Crisan Sorin Vasile, Demeni Daniel, Iordache Vasile, Lup Aurel, Mares Daniel Ioan, Muscalu Ioan, Popa Nicolae Florin, Stanca Ionel Iulian, Trif Marius Ioan, Voina Ileana5. Certificat de atestare fiscala pentru indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul local si Bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr.3, in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pt. persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei (emis cu max.30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC) - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului /in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Prezentare informatii generaleIn cazul unei asocieri fiecare asociat va prezentaformularul de informatii generale., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa aiba media CA globale pe ultimii 3 ani de 1.900.000 lei fara TVA ( raportata la valoarea intregului contract ce urmeaza a fi atribuit). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus., Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor. Ofertantul va prezenta un document prin care sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sauare disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a contractului, pentru o perioada de minim 1 luna, pentru o valoare cel putin egala cu 330.763 lei. Formula de calcul a cash-flow-ului: (valoare estimata a contractului/perioada de derulare a contractului-fara a se lua in calcul perioada de garantie) x perioada solicitata de a.c., respectiv(992.290lei/3luni) x 1 luna = 330.763lei., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (a se vedea formular 6) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens: Formular nr.1, Formular nr.2, Formular nr.4.Atunci cand un grup de operatori ec. depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are incheiat maxim 2 contracte de lucrari similare, in ultimii 5 ani in valoare de minim 990.000 lei fara TVA. Pt.calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt. fiecare anin parte.Declaratiile vor fi insotite de contractul/parti relevante din contract, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului in copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?., Pentru exec. Lucrari : autogreder-1buc.;buldozer pe senile-1buc.;buldoexcavator-2 buc.;compactor vibrator-1 buc .; compactor pe pneuri-1 buc.; incarcator frontal-1buc.; autobasculanta- 4buc.;instalatie de aplicare a emulsiei bitumunoase- 1buc.; repartizorfinisor mixturi asfaltice ? 1buc. ; macara : , statie preparare mixturi asfaltice - 1 buc; statie preparare betoane ? 1buc.Ofertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator autorizat gradul 2 pentru determinarile necesare la executia lucrarilor sau contract de colaborare., Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/ echipamentelor in cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie/ITP aflate in termen de valabilitate, contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc., sau prin angajament de punere la dispozitie., -personal de specialitate- nivel minim: -sef santier -inginer constructor-specializarea drumuri si poduri si sa fi participat la cel putin un proiect similar;
-1 responsabil tehnic, inginer licentiat al unei facultati specialitatea drumuri cu experienta profesionala (RTE) - in domeniul constructii drumuri si poduri;
-1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor(CQ), cu experienta profesionala in domeniu;
-1 inginer topograf/inginer specializarea geodezie si cadastru caresa fi participat la cel putin un proiect similar;
- 1 coord. SSM.-personal muncitor (calificat) - nivel minim: -4 persoane cu calificare lucrator de drumuri;
-4 persoane cu calificare asfaltator;
-4 persoane cu calificare mecanicutilaje;
-4 persoane cu calificare conducator auto., Pt. persoanele nominalizate se va prezenta CV (Formular 11)in original, diploma studii , atestate, autorizatii, certificate profesionale-in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.Pentru personalul muncitor (calificat) se va depune Formular nr.12 Declaratie de disponibilitate.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in functie, conform legislatiei in vigoare., Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de la ?Situatia personala a candidatului/ofertantului? si ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)?, pentrupartea din contract ce urmeaza a o executa/presta., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate ? Prezentare Formular nr.16 .Persoana ce asigura sustinerea va completa Formular nr.17 si Formular nr.18.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al protectiei mediului in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 15:56