Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru obiectivul: ,,MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC38 RAPOLTEL, COMUNA RAPOLTU MARE?


Detaliu pentru invitatia numarul 353857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RAPOLTU MARE (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 353857/18.09.2013
Denumire contract: Executie de lucrari pentru obiectivul: , ,MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC38 RAPOLTEL, COMUNA RAPOLTU MARE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RAPOLTU MARE (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4374199, Adresa: NR 67, Rapoltu Mare, Telefon: 0254264180, Fax: 0254264181
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru obiectivul: , ,MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC38 RAPOLTEL, COMUNA RAPOLTU MARE?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul vizeaza achizitia executiei delucrari de modernizare a unui sector din drumul DC38, situat in localitatea Rapoltel, pe raza comunei Rapoltu Mare, judetul Hunedoara, conform proiectului tehnic - parte integranta din caietul de sarcini al prezentei proceduri.Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute: 33.921 lei (care reprezinta 4, 14% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute ? 819.361 lei)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 853, 282 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 16.000 lei. In cazul unei contestatii depuse si respinse de catre C.N.S.C., AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.599, 36 lei (in raport cu valoarea estimata a contractului), conformart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, prin virament bancar (in contul RO36TREZ3705006XXX000041 deschis la Trezoreria Orastie) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original? conform Formular nr. 27 - Scrisoare de garantie bancara.Garantia de participare constituita de operatorii ec. incadrati, conf. legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma solicitata ? Prezentare Formular nr.7 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM. Grupul format exclusiv din operatori ec. incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare. Dovada constituirii garantiei se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica, potrivit prevederilor art.17 alin.(3)-(4) si art.18 din HG 1660/2006. Operatorii ec. care depun la casieria A.C. ordin de plata sau fila cec vor transmite in format electronic o copie scanata a actului respectiv, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va restitui in conf. cu art. 88 alin.1 si 2 din HG 925/2006.In cazul constituirii garantiei in valuta, conversia in lei se va face la cursul BNR din data publicarii pe SEAP a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular nr.28) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului (fara TVA). Modalitati de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin.(2) din HG 925/2006; in oricare dintre formele de la art. 90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Modul de restituire: conf.art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie ? conf. Formular nr. 7 ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006, cu modif.si completarile ulterioara - Completare Formular nr. 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare - Completare Formular nr.2 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a, c"1 si d);Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 3 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);4. Decl. privind neincadrarea in prev. art.69A1 din OUG 34/2006, cu modif.si compl. ulterioare ? Comf. Form. nr. 4 (decl. va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Este exclus din procedura pentru atribuirea contr. de achizitie publica, orice ofertant/ ofertant asociat/subcontractant care se afla in relatii de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Membri in comisia de evaluare a ofertelor: Magda Loghinut Marinel-viceprimar, Romosan Liliana-secretar, Silvasan Petrina Gianina-contabil, Irimie Felicia Lucia-referent; Consilieri locali: Bardan Mircea, Crisan Daniel Nicolae, Filimon Emil, Ianc Petrisor, Iov Marcel, Irimie Ioan, Jurca Iolanda, Oana Ioan Sorin, Spanior Ionel, Urs Iosif, Primar: Roman Octavian Gheorghe.5. Certificat de atestare fiscala pentru indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul local si Bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr.5. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pt. persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC) - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului /in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa aiba cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de min. 1.600.000 lei fara TVA (raportata la valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective(Formular nr.8), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens: Formular nr.1, Formular nr.2, Formular nr.4.Atunci cand un grup de operatori ec. depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract, maximum 2 contracte de lucrari sau la nivelul a cel putin 1 contract, maximum 2 contracte a executat lucrari a caror valoare cumulata a fost de min. 800.000 lei, insotita de certificari de buna executie/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie, emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza imdeplinirea cerintei.Pt.calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt. fiecare an in parte.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, operatorul economic va prezenta certificari de buna executie/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/ recomandare/ proces verbal de receptie, emise sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta sau clientul beneficiar al contractelor., Utilaje/Dotari: Ofertantul trebuie sa asigure (dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) echipamentele, utilajele si mijloacele de transport necesare indeplinirii contractului. Daca ofertantul nu detine in proprietate un echipament/utilaj etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/ comodat, se va permite si prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/ echipamentelor in cauza respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc., sau prin angajament de punere la dispozitie, Personal de specialitate - nivel minim: - sef santier - inginer constructor-specializarea drumuri si poduri, care sa fi participat cel putin la un proiect similar;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul obiectului contractului cf. Legii 10/1995- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (CQ), cu experienta profesionala in domeniu;
- 1 inginer topograf/inginer specializarea geodezie si cadastru caresa fi participat la cel putin un proiect similar;
- 1 coord. SSM.Pt. persoanele nominalizate se va prezenta CV (Formular 12)in original, diploma studii, atestate, autorizatii, certificate profesionale-in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.Pentru RTE se solicita doar atestatul si/sau legitimatia. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in functie, conform legislatiei in vigoare., Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerintele de la ?Situatia personala a candidatului/ofertantului? si ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)?, pentrupartea din contract ce urmeaza a o executa/presta., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate ? Prezentare Formular nr.17 .Persoana ce asigura sustinerea va completa Formular nr.18 si Formular nr.19.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente.Note: Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei si care sunt emise pentru domeniile sus mentionate.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al protectiei mediului in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalente.Note: Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei si care sunt emise pentru domeniile sus mentionate.In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat limba romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate, pentru partea din contract ce urmeaza a o executa/presta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 12 luni;termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 4 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer