Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL "STRAND MUNICIPAL URZICENI"


Detaliu pentru invitatia numarul 322338
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL URZICENI
Numar invitatie: 322338/21.03.2012
Denumire contract: EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL "STRAND MUNICIPAL URZICENI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL URZICENICod fiscal: 4364942, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI NR. 104, Urziceni, Telefon: 0243/256060, Fax: 0243/256060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA BUCURESTI NR. 104, Urziceni, Romania, cod postal: 925300, telefon: +40 243256060, fax: +40 243256060, persoana de contact: ELENA MANEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUN.URZICENI, STR. CALEA BUCURESTI, NR.104, JUD. IALOMITA, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritati publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL "STRAND MUNICIPAL URZICENI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Extindere zona publica agrement-sport-Constructie bazine inot (semi-olimpic, adulti ?tineret, copii)-Amenajare spatii verzi, alei pietonale, zona plaja, agrement-Imprejmuire, parcari interioare, punct comercial, vestiare, grupuri sanitare-dusuri
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 661, 290.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei Mod de constituire conf art.86 al.1 din HG 925/2006. Periada de valabilitate a garantie de participare cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractului. Mod de constituire conf. art.90 din HG 925/2006 si HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea.Completare Formular nr. 2Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.Completare Formular nr. 3 A1.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de ANAF, din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf. art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine..2. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica ? eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf. art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine..3.Cazier fiscalSolicitatCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizataPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Sava Constantin, Manea Elena, Oncescu Emil, Boitos Ilie , Constantin Dobre , Petcu NicolaeOfertantii/ofertantii asociati/subcontractantii participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexat Formularul nr. 3 B.Lista persoanelor cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante este anexata formularului 3 B.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica.Completare Formular nr. 4Se va completa Certificatul privind participarea la licitatie cu oferta independenta.Completare Formular nr. 16 Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa contina informatii de identificare ale firmei, domenii de activitate, fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d) ? g) din Legea 26-1990, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul" nu mai vechi de 30 zile, din care rezulta: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Nota: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat1. Fisa de informatii generale ? Formular nr. 5;2. Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.06.2011 vizat si inregistrat de organele competenteValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: ANUL CURSEURO20093.682720104.209920114.2850, Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 anSolicitatCerinte minime de calificare: - cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 3.000.000 lei., Declaratie privind asigurarileSolicitatCerinta obligatorie: Ofertantul va completa o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului .Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 aniSolicitat? Formular nr. 6;Fisele de experienta similara vor fi insotite de informatii relevante din contract: valoarea contractului, durata de executie, data incheierii contractului, natura lucrarilor, procese verbale de receptie patiale, finale si la terminarea lucrarilor si cel putin o recomandare din partea beneficiarului.Ofertantul va face prezenta: - Copii de pe parti relevante de pe cel putin un contract cu obiect similar de proiectare si executie dus la bun sfarsit sau mai multe, care insumate sa aiba valoarea de minim: 1.500.000 lei, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrariSolicitat, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ? Formular nr. 8.SolicitatFormular nr.8-Formular nr. 9 - Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaAvand in vedere complexitatea proiectului, ofertantul va propune o echipa cu experienta in execu?ia lucrarilor, astfel: ?1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii si o experienta profesionala de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii;?1 inginer/subinginer instalatii pentru constructii?1 responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MLPTLpentru domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii;?1 responsabil cu calitatea (C.Q.)?1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, Informatii privind subcontractantiiSolicitatDeclaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).Completare Formular nr. 11;Nu se accepta subcontractarea a mai mult de 50% din valoarea ofertata decat cu acordul beneficiarului. Documente care sa ateste asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii serviciilor, ISO 9001:2001Solicitat, Standarde de protectia mediuluiSolicitatInformatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: PUNCTAJ FINACIAR -85%a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda85puncte b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P financiar n = (pret minim/pret n) x 85 Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea integrala a serviciilor, exclusiv TVA.
Componenta tehnica
15
Descriere: PUNCTAJ TEHNIC-15%CRITERIUPunctaj TehnicDurata de executie15 puncteastfel: a. Termenul maxim de executie ? 6 luni, peste care o oferta este considerata neconforma b.Termen minim sub care oferta nu este punctata suplimentar este de 4 luni; Ofertantul cu cea mai mica durata efectiva de executie a lucrarilor primeste punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 15 puncte;b . Pentru ofertantii cu o durata de prestare mai mare, punctajul se acorda astfel: Pde = ( durata cea mai mica/durata n) x 15 puncte.Nota: Daca nu se satisfac in mod corespunzator cerintele caietului de sarcini oferta va fi declarata neconforma conf.art.36, al.2, lit.a din HG 925/2006
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SECTIUNEA DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer