Achizitie publica - Executie de lucrari pentru proiect integrat
Detaliu pentru invitatia numarul 288548
Comuna Palatca (Consiliul Local Palatca Jud. Cluj)
Cod de identificare fiscala: 5105687
Adresa: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca
Telefon: 0264235352
Fax: 0264235356
Denumire invitatie: Executie de lucrari pentru proiect integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru investitiile: Canalizarea si epurarea apelor uzate, alimentare cu apa, reabilitarea si modernizaredrumuri, renovare camin cultural in localitatea Sava, comuna Palatca.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.04.2011 09:10
Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Palatca, Str. Principala, Nr. 455, Jud. Cluj, Cod postal: 407450
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Palatca, Str. Principala, Nr. 455, Jud. Cluj, Cod postal: 407450
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 7, 829, 768 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 150000 lei: Decl privind calitatea de participant la procedura; Decl privind eligibilitatea; Decl privind indeplinirea obligatiilor;Decl privind neîncadrarea în art.69¹ din OUG 34/2006; Certif constat privind îndeplinireaobligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local; Certif de inregistrare; Bilantul contabil; Info privind cifra de afaceri; Identificarea financiara; Bonitate financiara; Info privindcapacitatea tehnica; Experienta similara; Info privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii; Info privind resurse tehnice; Informatii privind asocierea; Info privind subcontractantii; ISO 9001:2008; ISO 14001:2005; OHSAS 18001:2008; SA 8000:2008; Protectia a muncii
Din SEAP sau de la sediul Primariei Palatca
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: Orice oferta cu o durata de garantie a lucrarilor mai mica de 24 luni si, de asemenea, ofertele a caror durata de garantie depasesc durata de viata a obiectivului vor fi declarate inacceptabile.Durata maxima a garantiei se va acorda tinind cont delimitele maxime prevazute in HG 2139/2004 actualizata cu HG 1496/2008 sau de alte documente prezentate deproducatori de echipamente, materiale si utilaje, dupa caz.Se va prezenta garantia pentrufiecare actiune in partea) Pentru cea mai mare durata de garantie se acorda 30 puncteb) Pentru o alta perioada de garantie decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel : Pperioada garantie= [termen garantie (n) / termen garantie max.] x 30termen garantie max = cel mai mare termen de garantie acordat in lunitermen garantie (n) = termen de garantie oferit in luni
Perioada de executie a lucrarilor
10
Descriere: a)Pentru cea mai mica perioada de executie, dar nu mai mica de 6 luni, se acorda punctajul maxim = 10 puncteb) Pentru o alta perioada de executie decat cea prevazuta la lit a) se acorda punctajul astfel: Pperioada executie = termen exec. min /termen exec.(n) x 10termen exec. min = cel mai mic termen de executie in ziletermen(n)= termende executie al oferteiin zileDaca perioadaminima de executie ofertataeste mai mica de 6 luni, in formula de calcul de la punctul b) termenul minim ofertat se va considera 6 luni.Orice oferta cu un termen de executie a lucrarilor mai mare de: 11 luni dar nu mai tarziu de 17.03.2012vor fi declarate neconforme