Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru proiectul: ?Construire centru de informare si marketing turistic, in comuna Chiuesti, judetul Cluj?


Detaliu pentru invitatia numarul 341814
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CHIUIESTI (PRIMARIA COMUNEI CHIUIESTI)
Numar invitatie: 341814/16.01.2013
Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul: ?Construire centru de informare si marketing turistic, in comuna Chiuesti, judetul Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIUIESTI (PRIMARIA COMUNEI CHIUIESTI)Cod fiscal: 4486230, Adresa: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Telefon: 0264/225600, 0264225609, Fax: 0264/225600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Romania, cod postal: 407215, telefon: +40 264225600, fax: +40 264225600, persoana de contact: GAVRIL MIHUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul: ?Construire centru de informare si marketing turistic, in comuna Chiuesti, judetul Cluj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru proiectul: ?Construire centru de informare si marketing turistic, in comuna Chiuesti, judetul Cluj?
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 473, 112 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.460 lei sau echivalent in EURO la cursul BNR din data publicarii in SEAP a documentatiei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO54 TREZ 2175 006X XX00 2122 ?Trezoreria Dej) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-2, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, insotita de documente edificatoare (certificate constatatoare, etc) din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Mihut Gavril, Sfechis Vasile, Georgiu Gabriel, Bosca Angela, Costenar Ioan, Farcas Ioan Adrian, Frentiu Ioan Gavril, Georgiu Gheorghe, Georgiu Ioan, Lador Ioan, Lador Vasile, Merutiu Marius, Peter Augustin, Sfechis Ioan, Georgiu GavrilFormular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu date reale/actuale la data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data depunerii ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2011 de minim: 900.000 lei, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni de la data semnarii contractului in valoare de minim 100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 10L (Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani). Lista principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei)lucrari similare in baza unui contract in valoare de minim 450.000 lei fara TVA si prezinta certificate/documente de confirmare/ procese verbale/devize emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat., Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract)Ofertantul dispune pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus, insotite de documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de dispunere., Formular 12 (Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul responsabil in indeplinirea contractului). Insotit de CV in original, contracte de munca / colaborare sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi, si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc)Ofertantul dispune in vederea: executiei de lucrari de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil cu calitatea (CQ) si dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA (altul decat sef santier, CQ si RTE) si de un electrician autorizat ANRE. ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent aferente domeniilor necesare, valabile la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiaraAn=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A. Oferta cu pretul cel mai scazut va obtine 80 de puncte.
Termen de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Ofertele care propun termene mai mici de 6 luninu vor fi punctate iar cele care propun termene de executie mai mari de12 lunivor fi declarate neconforme. Oferta cu termenul cel mai scazut va obtine 20 de puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer