Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Granicerilor din municipiul Baia Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 331937
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 331937/17.07.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Granicerilor din municipiul Baia Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, parter - Sala Europa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Granicerilor din municipiul Baia Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile pentru proiectul ?Cresterea accesibilitatii urbane prin modernizarea strazii Granicerilor din municipiul Baia Mare? constau in reconditionarea canalizarii pluviale pe intreaga lungime a strazii, ranforsarea sistemului rutier pe carosabil, realizarea unui sistem nou pe zone unde se realizeaza parcari si pe portiuni degradate ale dalelor existente, reamenajarea trotuarelor, platformelor de parcare, amenajarea intersectiilor, acceselor in incinte si la strazile laterale, lucrari de siguranta a circulatiei si lucrari de reglementare retele electrice.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 793, 612.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 300.000 lei in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Contul in care se va depune garantia de participare este RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica, sunt: - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;
- Istvan Ludescher ? Viceprimar;
- Dumitru Matei ? Viceprimar;
- Vasile Barbul ? Administrator Public;
- Rodica Brad ? Secretarul Municipiului Baia Mare;
- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica;
- Carmen Zamfirescu ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Radu Bolchis ? Manager proiect;
- Maria Bitea - Manager contract de executie;
- Rodica Bozga - Expert conformitate economica si financiara;
- Ramona Bodzer ? Expert achizitii publice;
- Consilieri locali: Belbe Marcel Iuliu, Bondici Marius Serban, Bota Calin, Buta Viorel, Cosma Radu, Gradinaru Gheorghe, Lazar Vasile, Manoliu Dacian, Mehes Adalbert, Micle Radu, Onet Vlad, Pop Marian Ovidiu, Pop Mariana, Pop Stefan, Parvu Ludovica, Selejan Dinuca, Sfarcus Vasile Doru, Stef Radu, Stefan Ovidiu, Vida Noemi, Virag Arpad.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3.- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3.- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 3.4. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.2. Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre A.N.R.E. pentru executare de linii electrice cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-20 kV aeriene si subterane (sau pentru tensiuni mai mari).Ofertantul va prezenta atestatul A.N.R.E. de tip C2A, valabil.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011), sa aiba o valoare de minim 30.000.000 lei.Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), inregistrat la organele competente., Cerinta nr. 2.Sustinerea financiara a lucrarilor: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 3.948.402 lei pentru o perioada de 6 luni.Ofertantul va prezenta o declaratie a institutiei/institutiilor financiar-bancare cu care acesta colaboreaza, pentru asigurarea fluxului de numerar necesar pentru derularea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 14.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract., Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea de lucrari similare, astfel: - executarea de lucrari de constructii de drumuri in maxim doua contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 12.000.000 lei, fara TVA;
- executarea de lucrari de modernizare/ reabilitare retele de canalizare in maxim doua contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 1.200.000 lei, fara TVA;
- executarea de lucrari de reabilitare a infrastructurii de iluminat public si a infrastructurii asociate subterane in maxim doua contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 800.000 lei, fara TVA.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor., Modalitatea de indeplinire Cerinta nr. 1: - Ofertantul va depune o Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
- Ofertantul va depune o Fisa experienta similara pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;
- Ofertantul va depune copii conforme cu originalul, semnate si stampilate, ale partilor relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, insotite de acte aditionale, daca acestea exista si de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor care sa faca dovada indeplinirii contractului la valoarea prezentata., Cerinta nr. 2. Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Ofertantul va depune o Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Cerinta nr. 3. Coordonator de proiect. a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic sau economic. b) Experienta generala: Cel putin 5 ani in domeniul studiilor. c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului, si anume in coordonarea de proiecte similare de infrastructura complexa. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata coordonator de proiect urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass; - Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 4. Sef de santier - inginer CFDP: a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul CFDP. b) Experienta generala: Cel putin 5 ani in domeniul studiilor. c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului, si anume in coordonarea proiectelor / supervizarea constructiilor de infrastructura rutiera. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca sef de santier urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass; - Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 5. Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) drumuri: a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul CFDP. b) Atestate: atestat tehnico-profesional in domeniul constructii drumuri. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru lucrari de drumuri urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass; - Atestatul tehnico-profesional in domeniul solicitat. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 6. Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) retele electricedomeniul EA, subsectiunea 401. a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta. b) Atestate: atestat tehnico-profesional MEF(MECMA) in domeniul retele electrice. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca responsabil tehnic cu executia (RTE) retele electrice domeniul EA, subsectiunea 401 urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 7. Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) lucrari apa-canal: a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta. b) Atestate: atestat tehnico-profesional in domeniul apa-canal. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca responsabil tehnic cu executia (RTE) lucrari apa-canal urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass; - Atestatul tehnico-profesional in domeniul solicitat. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 8. Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) drumuri: a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul CFDP. b) Atestate: atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul constructii drumuri. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca responsabil cu controlul de calitate (RTQ) lucrari drumuri urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 9. Inspector S.S.M. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca inspector S.S.M. urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 10. Inginer instalatii electrice: a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta. b) Atestate: atestat ANRE minim IIA, IIB. c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul executiei instalatiilor electrice. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca inginer instalatii electrice urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 11. Inginer de mediu: a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta. b) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul infrastructurii de mediu. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca inginer de mediu urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 12. Inginer topograf: a) Studii: superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta. b) Experienta generala: Cel putin 3 ani in domeniul studiilor. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca inginer topograf urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae); - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass. Autoritatea contractanta va solicita aceste documente, precum si orice alte documente relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 13. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente: Statie de asfalt cu o capacitate de minim 160 t/h situata la o distanta fata de municipiul Baia Mare care sa asigure temperaturile de asternere si compactare conform STAS 174-2, cu inspectie tehnica si autorizatie de mediu. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un numar suficientde mijloace de transport (pentru asigurarea fluxului de material) dotate corespunzator astfel incat materialele transportate intre momentul prepararii si momentul incheierii operatiunilor de punere in opera sa respecte temperaturile conform STAS 174-2 ? 1 buc; Autobasculante - 5 buc; Autocisterna cu disp. de stropit - 2 buc; Incarcator frontal - 1buc; Buldoexcavatoare - 2 buc; Compactoare -5 buc; Statie topometrica - 1 buc; Repartizor finisor - 2 buc;, Cerinta nr. 13. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente: Picamer - 2 buc; Motocompresor - 3 buc; Utilaj de marcaj rutier termoplastic longitudinal si transversal - capacitate minima 250 litri - 1 buc; Masina de taiat asfalt (taietor de rosturi) - 2 buc; Autobetoniera de capacitate min. 5 mc - 2 buc; Grup electrogen - 1 buc; Autotelescop/platforma ridicatoare cu brat (PRB) - 1 buc; Macara - 1 buc; Scule si dispozitive pentru montare accesorii la LES (exemplu: trusa mansonar, indicator prezenta tensiune) - 1 buc; Scule si dispozitive pentru montare accesorii la LEA (exemplu: presa pentru papuci, dinamometru) - 1 buc; Scurtcircuitoare mobile - 2 buc; Aparte de masurare, incercare si verificare (megaohmetre de 1000V si 2500V, indicator de tensiune 0, 4 kV-20 kV, aparat de masurarea rezistentei prizelor de pamant, trusa pentru masurarea rezistentei de contact) - 1 buc; Laborator de analize si incercari in constructii autorizat, min gradul II - 1 buc., Modalitatea de indeplinire Cerinta nr. 13: - Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului.- Ofertantul va prezenta documente care sa demonstreze ca, pentru indeplinirea contractului, dispune de utilajele/echipamentele solicitate.- Se vor depune autorizatiile utilajelor pentru care s-au solicitat acestea/o declaratie pe propria raspundere, sub sanctiunea aplicata faptei de fals in acte, din care sa reiasa ca in cazul declararii ofertei depuse ca fiind castigatoare, se vor obtine respectivele autorizatii inainte de inceperea lucrarilor.- Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca, daca este declarat castigator, ofertantul va asigura echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului., Modalitatea de indeplinire Cerinta nr. 13: - Ofertantul clasat pe primul loc, in urma finalizarii procesului de evaluare, va depune la sediul autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, documentele doveditoare privind dreptul de dispozitie asupra echipamentelor/utilejelor din cuprinsul declaratiei. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in urmatoarele domenii: - constructii de drumuri;
- lucrari apa-canal;
- executare de linii electrice cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-20 kV aeriene si subterane (sau pentru tensiuni mai mari)., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management al calitatii in urmatoarele domenii: - constructii de drumuri;
- lucrari apa-canal;
- executare de linii electrice cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-20 kV aeriene si subterane (sau pentru tensiuni mai mari).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea documentelor atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer