Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Executie de lucrari pentru proiectul: Drumuri forestiere in comuna Telciu?


Detaliu pentru invitatia numarul 326971
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TELCIU
Numar invitatie: 326971/16.05.2012
Denumire contract: ?Executie de lucrari pentru proiectul: Drumuri forestiere in comuna Telciu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TELCIUCod fiscal: 4512267, Adresa: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Telefon: 0263/369004, Fax: 0263/369004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Romania, cod postal: 427355, telefon: +40 263369004, fax: +40 263369004, persoana de contact: MARIUS DANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Executie de lucrari pentru proiectul: Drumuri forestiere in comuna Telciu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii de drumuri forestiere
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 971, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
119.000 lei. 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO53 TREZ 1035 006X XX00 0090 ?Trezoreria Nasaud) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Formular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat.Formular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilat.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Sever Muresan, Moldovan Octavian, Bumbu Ioan, Danciu Marius Iulian.Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat. Formular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilat.Formular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat. Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. 1.Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.2.Ofertantul este atestat in activitatea de exploatari forestiere conform Ord MADR/MEF 223/1330/2008 necesare executarii defrisarilor prevazute in caietul de sarcini si in listele de cantitati dovedit prin Certificat de atestare in activitatea de exploatare forestiera, valabil la data depunerii ofertei.3.Ofertantul este autorizat sa depoziteze, sa detina, sa transporte si sa foloseasca materii explozibile conform Legii 126/1995 necesare executarii derocarilor prevazute in caietul de sarcini si in listele de cantitati dovedit prin Autorizatie pentru depozitare, detinere, transport si folosire a materiilor explozibile, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri pe ultimul an fiscal de minim 11.900.000 lei., Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni in valoare de minim 1.700.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei)un contract similar (lucrari privind infrastructura de drumuri) in valoare de minim 5.950.000 lei fara TVA, 1.Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract de utilaje si echipamente care acopera necesarul conform extrasului de utilaje corelate cu graficului de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare si cu cash-flow-ul si dispune pentru indeplinirea prezentului contract de statii de betoane (min 40 mc/h cumulat), de statii de mixturi asfaltice (min 40 t/h cumulat) pentru executarea lucrarilor din betoane si a asfaltarii in conditii optime si de balastiera cu statie de sortare a agregatelor, atestate si autorizate si care detin un sistem de masurare/cantarire certificat de BRML, si prezinta documentele aferente valabile la data depunerii ofertei, 1.Ofertantul dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea (CQ), dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTE si de personal perfectionat in operatii de derocare care prezinta documente in acest sens si dovedeste o experienta de minim 2 ani in aceste operatii, precum si de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus, si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare de catre APDRP ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiaraDescriere criteriu: Componenta financiara : An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A.
Termen de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenul de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2.Ofertele care contin termene mai mici de 6 luni nu vor fi punctate iar cele mai mari de 14 luni vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer