Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru proiectul "Imbunatatirea valorii economice a padurii - Municipiul Baia Mare"


Detaliu pentru invitatia numarul 355781
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 355781/14.11.2013
Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul "Imbunatatirea valorii economice a padurii - Municipiul Baia Mare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informatii Cetateni (CIC)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Gheorghe Sincai, nr. 37, Baia Mare, jud. Maramures, Romania, sala de sedinte, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul "Imbunatatirea valorii economice a padurii - Municipiul Baia Mare"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii ? Imbunatatirea valorii economice a padurii -Municipiul Baia Mare?Valoare estimata a lucrarilor inclusiv organizare de santier, fara cheltuieli diverse si neprevazute: 947.184 lei fara T.V.A.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 2, 5% din valoarea estimata a contractului (exclusiv organizare de santier) fara diverse si neprevazute si reprezinta suma de :22.864, 68 lei fara T.V.A.Valoare estimata totala a lucrarilor, inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute: 970.048, 68 lei fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 970, 048.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos si se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Cuantum: 9.500 lei. Se constituie in una din urmatoarele forme: - Virament bancar in contul RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare; SAU- Prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante, doar in cazurile in care cuantumul garantiei de participare este de maxim 5.000 lei ; SAU- Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare 4.727, 18 lei, conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este cursul BNR din data: publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA, pentru o perioada de 2 ani.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1;
- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 1;Cerinta 2. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2.Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: A) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.B) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate;
-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Certifiarile solicitate se pot prezenta/pot fi depuse in oricare din din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta 3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Catalin Chereches, Istvan Ludescher, Gabriela Hofer, Vasile Barbul, Aurica Todoran, Aurelia Craciun-Achim, Carmen Pop, Lucia Radu, Radu Bolchis, Carmen Zamfirescu, Ramona Bodzer, Raluca Simon, Maftei Lesan, Polheria Bude, Lia Lesan, Carla Hausi, Maria Bancos, Doru Culic.- Consilieri locali : Teodor Ardelean, Mihaela-Elena Campan, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Ilie Tudorel, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Dumitru Matei, Radu Micle, Liliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Parvu, Marinel Rob, Noemi Erika Vida.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3.- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3.- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 3.Cerinta 4. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4. Cerinta 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului si este autorizat.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.- In etapa evaluarii ofertelor, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre A.N.R.E. conform Ordinului nr. 23/17.04.2013 , pentru proiectarea si executia de instalatii electrice exterioare/interioare pentru incinte/constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KV (atestat tip « B »).Ofertantul va prezenta atestatul de tip « B »valabil la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre unul dintre eventualii asociati in cazul depunerii unei oferte comune, respectiv subcontractant daca acesta detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea, conform art. 7 din Ordinul 509.b) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.c) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Nota: - Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media Cifrei de afaceri globala, pe cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa aiba o valoare de minim 1.890.000 lei.Se va depune orice document care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a cel putin un contract sau maxim doua contracte de lucrari a carui/caror valoare cumulata este de minim 947.000 lei, fara TVA.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Certificarile/documentele prezentate in dovedirea experientei similare vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Ofertantul va depune o Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant - Formularul nr. 8, Cerinta nr. 3Sef de santier- Studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii civile, industriale si agricole;
- Experienta specifica: Cel putin 2 ani in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit, si anume in coordonarea/ supervizarea executiei de lucrari.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass(http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae);
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Diploma de licenta in domeniul solicitat;
- Documente-suport relevante care atestaexperienta specifica (fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similare).Autoritatea contractanta va solicita documentele relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 4Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)Ofertantul va nominaliza o persoana care sa acopere urmatoarele domenii : categoria I ? constructii civile, industriale, agrozootehnice ;
- atestat tehnico-profesional in domeniul solicitat.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Atestat tehnico-profesional in domeniul solicitat, eliberat de MDRL;, Cerinta nr. 5Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)- atestat tehnico-profesional/decizie numire ca responsabil RTQ in domeniul lucrari constructii civile.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass(http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae);
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Atestat tehnico-profesional/decizie de numire ca responsabil cu controlul de calitateAutoritatea contractanta va solicita documentele relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 6Inspector S.S.M.Ofertantul va nominaliza o persoana care sa detina un Certificat CNFPA/ANC pentru exercitarea profesiei, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass(http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae);
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Certificat CNFPA/ANC pentru exercitarea profesiei valabil la data limita de depunere a ofertelor;Autoritatea contractanta va solicita documentele relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr.7Personal de executieElectrician autorizat de A.N.R.E. pentru categoria de instalatii electrice de joasa tensiune.Autorizatia/Atestatul va fi de tip « B », pentru proiectarea si executarea de instalatii electrice exterioare/ interioare pentru incinte/constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV, in conformitate cu Ordinul nr. 23/17.04.2013.Se va face dovada autorizarii/atestarii.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - CV- Formular Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Atestatul A.N.R.E. solicitat;Autoritatea contractanta va solicita documentele relevante pentru dovedirea celor specificate in CV, ofertantului clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare., Cerinta nr. 8Ofertantul va prezenta orice documente prin care sa demonstreze ca dispune pentru executia lucrarilor aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente tehnice, care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficul de executie propus., Cerinta nr. 9In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii in domeniul executiei de lucrari - constructii civile., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecte anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004 sau echivalent, un sistem de management de mediu in domeniul executiei de lucrari - constructii civile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer