Achizitie publica - Executie de lucrari pentru proiectul ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE? , Comuna Sacuieu, judetul Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 352811
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352811/19.08.2013
Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE? , Comuna Sacuieu, judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SACUIEU (PRIMARIA SACUIEU CLUJ)Cod fiscal: 5698118, Adresa: Com. Sacuieu nr 129, Sacuieu, Telefon: +40 0264257672, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Sacuieu, Str. Principala, Nr 129, Jud. Cluj, Sacuieu, Romania, cod postal: 407495, telefon: +40 0264257672, fax: +40 0372877610, persoana de contact: CUC GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Comunei Sacuieu, Str. Principala, Nr 129, Jud. Cluj, Sacuieu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE? , Comuna Sacuieu, judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru proiectul ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE? , Comuna Sacuieu, judetul ClujValoarea totala supusa licitatiei calculata pe baza bugetului indicativ centralizator aprobat, este de 6.211.872, 00 lei, fara TVA din care: Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 5.905.095, 00 leiCap. 5.1. Cheltuieli pentru organizare de santier: 138.530, 00 leiCap. 5.3. Diverse si neprevazute (in procent de 2, 84% din valoarea cap. 4 din bugetul indicativ): 168.247, 00 lei. Cheltuielile diverse si neprevazute se deconteaza doar daca este cazul.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 211, 872 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(G.P.)este de: 120.000, 00 Lei; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de particip. trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI SACUIEU in contul : RO08 TREZ 2212 1360 250X XXXX deschis la Trezoreria Huedin.b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Form.nr.3.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul G.P., cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, Form.nr.4. Asocierea formata exclusiv din op.ec. incadrati in categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a G.P.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea G.P. pentru ofertantul stabilit castigator se face in cel mult 3 zile de la constituirea garantiei de buna executie.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art.88, alin.4 din H.G.nr. 925/2006.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul renunta la contestatie conform art.278^1 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006 alin.1, lit.c, suma de 8.164, 36 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA. Echivalenta pentru o garantie de buna executie depusa in alta valuata se va face la cursul BNR din data semnarii contractului. Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila ? Form. nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile sau asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituireagarantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata durata de executie a lucrarilor si pe perioada de garantie a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.4) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei - in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.5) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei- in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Cuc GheorgheViceprimar ? Cret Daniel VasileSecretar ? Potra IoanConsilier juridic ? Pascalau Iulia CristinaContabil? Pascalau EugeniaConsilieri: 1. Bentan Constantin2.Filip Cornel3.Moca Ovidiu Gheorghe4.Bentan Cristian Gheorghe5.Bentan Mariana6.Mereu Traian7.Pascalau Marin Dorin8.Merca DorinaAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul). 1.Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, sau alt document echivalent, din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? Form. nr.14. Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim 6.000.000, 00 lei fara TVA.Pentru contractul declarat ca experienta similara, ofertantul va prezenta: - fisa de experienta ? Formular nr. 15, care va fi insotita decertificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante referinte negative., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va depune: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Formularul nr.19., Cerinta nr.4Sef de santier ? licentiat al unei Fac. de Constructii.Experienta profesionala specifica: minim 3 (trei) ani in domeniul infrastructurii de drumuri in activitati de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrarilor si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.Ofertantul va prezenta: -CV-Form.21-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras REVISAL sau angajament;
-Documente-suport relevante ce atesta experienta profesionala specifica: fisa de post, contract de munca, recomandare sau orice document similar., Cerinta nr.5Responsabil tehnic cu executia ? Atestat de catre M.D.R.T. pe domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri;. Temei legal L.10/1995.Ofertantul va prezenta : -certificat de atestare tehnico prof. pentru calitatea de resp. tehnic cu executia pe domeniul solicitat valabil la data limita de depunere a ofertei-legitimatie responsabil tehnic cu executia-angajament de participare, Cerinta nr.6Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- licentiat al unei Facultati de Constructii.Ofertantul va prezenta: -CV-Form.21-diplome de studiu-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;
-decizie de numire in functia, Cerinta nr.7Responsabil cu protectia si securitatea Muncii conform HG 300/2006, care sa fi urmat un program de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu H.G. 1425/2006cu completari si modificari ulterioare. Temei legal: Legea 319/2006, HG 955/2010, HG 300/2006, HG 1425/2006 Ordin 242/ 23.03.2007.Ofertantul va prezenta: - CV-Form.21- diplome de studiu, - contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;
- certificat de calificare in domeniul SSM conform legislatiei in vigoare, Cerinta nr.8Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de executie pe specialitati conform extrasului de resurse cu mana de lucru astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.Ofertantul va depune: - extras revisal /contract de munca /contract de colaborare/angajament sau declaratie privind angajarea personalului de specialitate in cazul in care estedeclarat castigator., Cerinta nr.9Op.va dispune de urmatoarele utilaje: Autobasculante ? min. 1 bucAutobetoniere ? min. 1 bucAutocisterna ? min. 1 bucAutomacara ? min. 1 bucIncarcator frontal ? min 1 bucAutogreder ? min. 1 bucBuldozer ? min. 1 bucAutogudronator ? min. 1 bucExcavator ? min. 1 bucPerie mecanica ? min. 1 bucRepartizor asfalt ? min. 1 bucCompactor pe pneuri ? min. 1 bucCompactor cu rulouri netede ? min. 1 bucStatie de mixturi asfaltice ? min. 1 buc sau contract de furnizare/angajament de punere la dispozitie pentru toate tipurile de mixturi asfaltice necesare realizarii lucrari.Statie de beton ? min. 1 buc sau contract de furnizare/angajament de punere la dispozitie pentru toate tipurile de beton necesare realizarii lucrariLaborator grad min.II, care poate realize toate analizele si verificarile necesare pentru realizarea lucrari - min.1 buc.Ofertantul va prezenta: Declaratie privind utilajele si echipamentele tehice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a ctr.-Formular 22-copii dupa doc. ce demonstreaza dispozitia (dotare proprie/prin cont. de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor/echipamentelor si laboratorului implicate in realizarea contractului de lucrari., Cerinta nr.10In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.Operatorul economic va prezenta: Formularul 23 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si anexa aferenta acestuiaFormular 24 ? acord de subcontractareFormularul 11A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract., Cerinta nr. 11In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormular 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular 10, Formular 11B si Formular 11A. Cerinta nr. 1Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 sauechivalent, pe domeniul/domeniilecare face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa., Cerinta nr. 2Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005 sauechivalent, pe domeniul/domeniilecare face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.Vizita in teren se poate efectua de ofertant la Data: 29.08.2013 intre orele 9:30 - 14:00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 11:28