Achizitie publica - Executie de lucrari pentru proiectul ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Bucsani, judetul Giurgiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 328875
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328875/06.06.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricolede pe teritoriulcomunei Bucsani, judetulGiurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCSANI (PRIMARIA BUCSANI)Cod fiscal: 5026680, Adresa: BUCSANI, JUDETUL GIURGIU, Bucsani, Telefon: 0246263075, Fax: 0246263075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCSANI, JUDETUL GIURGIU, Bucsani, Romania, cod postal: 087020, telefon: +40 246263075, fax: +40 246263075, persoana de contact: Grimpels Nelu, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Bucsani( Primaria comuna Bucsani), judetul Giurgiu, Romania, cod postal 087020,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru proiectul ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricolede pe teritoriulcomunei Bucsani, judetulGiurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ? ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricolede pe teritoriulcomunei Bucsani, judetulGiurgiu?.Vor fi executate lucrari de modernizare a infrastructurii agricole pe o lungime totala de 6965 m.Pentru realizarea acestei investi?ii, se vor executa: - lucrari privind organizarea de ?antier- lucrari de construc?ii-montaj pentru: 1. Lucrari de terasamente2. Structura rutiera3. Amenajare intersectii cu DN61 si DJ 412C4. Platforme de intalnire5. Amenajare drumuri laterale6. Scurgerea apelor7. Semnalizare si marcaje rutiere
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 528, 195 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip.- 70.500 lei.b)Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in original in fav. Autorit. contract., pt. val. de 70.500 lei si un termen de valab. de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor (Form. 19 ).2. ordin de plata in contul RO 91TREZ 3222145020401XXX deschis la Trezoreria Bolintin Vale, beneficiar Comuna Bucsani, CUI 5026680, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.c) In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asoc.d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM, conf. Se va atasa Form.20completat. f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.g). Garantia de particip. se va constit. numai in lei.h) Modalitatea de restituire a gar. de particip.: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006. NOTA: Pt.pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original sitraducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va re?ine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
a) 8% din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA).Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modificat prin HG.1045/2011.2. printr-un instrum.de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.d) ACva restitui gar. de buna executie conf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprez. sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta doc. edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prev.in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de deschidere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb.documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1)Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? .(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data deschiderii ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asociatii, membru al unei asociatiiCerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanelejuridiceromane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania .Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certifificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatoriieconomicivor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formular nr. 3 ? CERTIFICATDE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat.Cerinta nr.4A.4) Operatoriieconomicitrebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prev. art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Patrasescu Radu- primar, Stoica Georgel-secretar, membrii comisiei de evaluare-Grimpels Nelu, Zahanagiu Tudor, Catan Mariana, Radu Petra, Catan NiculaeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? DECLARATIE PRIVITOARE LA PREVEDERILE ART. 691 DIN OUG 34/2006Cerinta nr.5A.5) Operatoriieconomicitrebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.5) Se va atasa Formularul 5 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. CUIc. sediul social, sedii secundared. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniul de activitate principale si secundareg. situatia actuala a societatii ( faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica, respectiv: - codul CAEN 4211 (Rev.2) - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in urma evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 anisa fie de minim 7.050.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil pentru data de 09.04.2010 (pentru persoanele juridice straine)(1 eur = 4, 1423 lei)Nota: 1. Din situatiile financiare prezentate se va urmari ca nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? sa fie apropiat de 100% (peste 90%), Cerinta nr. 2A.2) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute cel putin 40% din lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel operatorii economici trebuie sa faca dovada ca la momentul depunerii ofertelor, audisponibile resurse financiare reale negrevate de datorii / acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) ori alte mijloace financiare suficiente, de min. 1.400.000 lei (min. 40% din valoarea estimata a contractului), pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii pentru primele 4luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.Nota: Declaratia pe propria raspundereva fi data de cel care va indeplini aceasta cerinta indiferent de calitatea in care participa la procedura ? independent, asociat, lider de asociatie ? cat si de terti sustinatori, daca este cazul., Cerinta nr.3A.3) Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conf art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Ofertantul va dovedi ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cel putin un contract de lucrari similar - valoare cumulata de 3.500.000 lei (fara TVA) sau echiv.in EURO la cursul BCE val.la 09.04.2010 si anume 1 euro =4, 1423 lei., A.2) Operatoruleconomic va dovedi ca are in proprietate/dispune de echipamentele, utilajele mentionate in Formularele C8 , FormulareleC9 ?din cadrul PT: -excavator pe senile cu o cupa cu motor termic, - autogreder, -buldozer pe senile, -cilindru compactor static autoprop. cu rulouri (valturi), -incarcator frontal pe pneuri, -autogudronator, - repartizor-finisor mixturi asfalt, motor termic fara palpator, -masina trasat benzi de circulatie, motor ardere interna, -autocisterna cu dispozitiv de stropire cu m.a.j., -autobasculante(min euro3), -autobetoniera, -instalatie de preparat mixturi asfalt la cald, -statie de sortare agregate, -statie de betoane.Pentru utilajele / echipamentele proprii declarate in Formularul nr.8 se vor ata?a copii dupa lista de inventar, facturi, contracte de vanzare- cumparare.Pentru utilajele/echipamente declarate in Formularul nr.8 care nu sunt in proprietatea op. economic, se vor atasa extrase din listele de inventar ale locatorilor., -Se vor atasa si copii dupa contracte de inchiriere, leasing, etc. ?i din care sa rezulte dreptul de folosinta asupra utilajelor respective. Contractele de inchiriere trebuie incheiate pt. perioada executarii lucrarilor.NOTA: Pentru statia de betoane, statia sortare agregate se vor atasa contracte de vanzare-cumparare, facturi, documente care atesta dreptul de proprietate sau orice alt document care atesta dreptul de folosinta, valabile pe toata durata de executie propusa de ofertant, autorizatia de mediu valabila la data deschiderii ofertelor. Pt. autovehicule ? se vor atasa ITP valabil, CI si RCA. Pt.autocisterna ?se vor atasa copie ITP, RCA. Pt. autobasculante si autobetoniere se vor atasa copie ITP, RCA si licente conforme. Pt. instalatie preparat mixturi astfaltice BAR16-se vor atasa fisa tehnica cu certificate de conformitate, autoriz.de mediu. Toate documentele enumerate mai sus trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor., A.3. Ofertantul va dovedi ca de?ine/ dispune de laborator asigurarea controlul calitatii, gr.II, sau incheie contractde prestari serviciicu un astfel de laborator.Se vor atasa: -documente din care sa rezulte dreptul de proprietate/folosinta pt. laborator sau un Angajament din partea unui laborator- autorizatiade functionarea laboratorului -valabil la data deschiderii ofertelor, A.4 Capacitateatehnica/ profesionala poate fi sustinuta si de tert.Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura., A.1) Ofertantul sa dispuna de resurse umane-1 sef santier-studii universitare de lunga durata?specializarea drumuri si poduri-cu experienta in cel putin o investitie similara-1 responsabil SSM-cu experienta in cel putin cel putino investitie similara-1 RTE in domeniul constructiei de drumuri si poduri, studii supeioare tehnice - experienta in cel putin cel putino investitie similara-1 responsabil cu asigurarea/controlul calitatii , in domeniul constructiei de drumuri si poduri - cu experienta in cel putin cel putino investitie similaraSe va atasa: -CV-model Europass (mentiunile din CV -trebuie confirmate cu dipl., autorizatii, atestate, certific., decizii, dispozitii, etc.); - dipl. de studii, autorizatii, atestate; -legitimatii/certif. de calificare; -decizii de numire si/sauadev. sau alte doc. eliberate de societatea care a executat lucrarea la care a participat pers. respectiva, lucrare mentionata in CV; -CIM, contr. prestari servicii, etc Cerinta nr.1A.1) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabilla data deschiderii ofertelor, Cerinta nr.2A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul in care exista asocociati toti operatorii economici implicati trebuie sa detina aceste certificate sau echivalent.NOTA1. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardelesolicitate nu se accepta prezentarea de documentedin care sa rezulte ca operatorul economiceste in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara- max.50 pct. a)cel mai scazut pret -50 de pct; b) pt. alt pret decat cel prev. la lit. a (Pret ofertat x): P of. fin.x= (Pret oferta minima / Pret ofertat x) x 50 pct.
Durata efectiva de executie a investitiei
30
Descriere: -max. 30 pct. a. pt. durata exec.cea mai mica (Tmin) (dar nu mai mica de 3 luni) - max. 30 pct; b. pt.durata exec. mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat) (dar nu mai mare de 9luni): Pdur. exec. x = (Tmin/Tofertat) x 30 pct. Pt. o durata mai mare de 9 luni- Oferta va fi declarata neconforma.Pt. durata mai mica de 3 luni - Nu se va puncta suplimentar.
perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: - max. 20 pct. a. per. garant. a lucr.exec.cea mai mare (Gmax) (dar nu mai mare de 84 de luni) -20 pct;b. per. garant. a lucr.mai mica decat cea prev.la pct.a. (Gofertat) (dar nu mai mica de 24 luni ? per. de monitorizare): P dur. garant. x = (Gofertat/Gmax) x 20 pct .Pt. o perioada de garantie mai mica de24 luni - Oferta va fi declarata neconforma. Pt.o perioada de garantie mai mare de 84 luni - Nu se va puncta suplimentar.Formula punctajului final: Pfinal x= Pof. fin. x+ Pdur. exec. x + Pper.garant.x-Punctajul total final al fiecarei oferte va reprezenta media aritmetica a punctajelor acordate ofertei respective de catre fiecare membru al comisiei de evaluare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate obtine de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 11:05