Achizitie publica - Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga,Comuna Sotanga ? L=3,121 km?
Detaliu pentru invitatia numarul 341153
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341153/18.12.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga ? L=3, 121 km?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI SOTANGACod fiscal: 4344570, Adresa: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Telefon: 0245229013, Fax: 0245229013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 245229013, fax: +40 245229013, persoana de contact: Cristina Zoie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sotanga, STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga ? L=3, 121 km?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caietede sarcini, liste de cantitati) existente pentru ?Modernizare si reabilitare drumuri locale Sat Sotanga, Comuna Sotanga ? L=3, 121km?Valoarea estimata a contractului initial este de 2.468.790 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 49.000 lei, respectiv echivalentul in euro al sumei mentionate, pentru echivalenta leu/euro licitata de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO15TREZ2715006XXX000252-Trezoreria Targoviste.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificatului de cazier fiscal al operatorului economic (OG nr. 75/2001 (r1), actualizata);
-Certificatele de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor (Legea nr. 290/2004 actualizata;
- Prezentarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la termenul limita de primire a ofertei.Cerinta nr. 3: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5: Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Constantin Stroe ? primar; Floarea Popescu ? secretar comuna; Camelia Elena Plesa ? sef serviciu finanaciar ? contabilitate; Aurelia Savu ? consilier juridic; consilierii locali: Negoescu Viorica, Tanase Marian, Zegheru Ion, Spinu Pojor, Visan Niculae, Bucaloiu Mariana Mihaela, Orbeci Sebastian, Verzea Luminita Gabriela, Treica Iosif, Dinescu Ion Octavian, Banica Damian, Negrea Vasile, Ene Ion, Arsene Sorin Dan, Chioveanu Gheorghe Cerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire: 1)Persoane juridice/fizice romane -Se va atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actualizate la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoane juridice/fizice straine -1) Se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in originalsau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, cel putin o lucraresimilaracu o valoare demin. 2.468.700, 00 lei, fara TVA.Lucrari executate si duse la bun sfarsit, conform nr. Ordinului ANRMAP 509/2011.Modalitate de indeplinire, conform prevederilor art. 188 alin. (3)a) Se va atasa F7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.b) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similara, Observatii: 1) atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).2) in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de at, Cerinta nr. 2: Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau tertul sustinator, dupa caz, trebuie sa dispuna trebuie sa dispuna de urmatoarele echipamente si utilaje: - Autobasculante 2 buc;Autogreder -1buc;Buldoexcavator-1 buc;Cilindru compactor terasamente 1 buc;Cilindru compactor asfalt-1buc;Excavator pe senile-1 buc;Instalatie de preparat mixturi asfaltice 1 buc;Incarcator frontal-1 buc;Repartizor-finisor, statie sortare agregate 1 buc.Ofertantul este direct raspunzator pentru starea tehnica a utilajelor, autorizatiile de functionare, licente de transport, etc.Modalitate de indeplinire, cf prev art. 188 alin. (3)Se va atasa F9-Decl privind utilaj, instal, echip tehnice dede care dispune operatorul economic pentru indepl coresp a contr, Se va face dovada dispunerii utilajelor/echipamentelor solicitate: Operatorul economic trebuie sa faca dovada dispunerii utilajelor solicitate.(1)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se oferteaza.(2)Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si tertul sustinator, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): -1 sef santier cu studii de inginerie - constructii drumuri/poduri, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare;
-1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca, atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;
-1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri si poduri, atestatMDRL, domeniul I-constructii, conform art. 23 lit. c) din legea 10/1995 privind calitatea in constructii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenulde executie a lucrarilor
30
Descriere: in conformitate cu descrierea din caietul de sarcini
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: in conformitate cu descrierea din caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 13:58