Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii ?Extindere retele de canalizare comuna Sotanga, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 335908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI SOTANGA
Numar invitatie: 335908/21.09.2012
Denumire contract: Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii ?Extindere retele de canalizare comuna Sotanga, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI SOTANGACod fiscal: 4344570, Adresa: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Telefon: 0245229013, Fax: 0245229013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 245229013, fax: +40 245229013, persoana de contact: Cristina Zoie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 245229013, fax: +40 245229013.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii ?Extindere retele de canalizare comuna Sotanga, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii ?Extindere retele de canalizare comuna Sotanga, judetul Dambovita?
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 535, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 30.700lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 180 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006; In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO74TREZ2715006XXX000257-Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4344570.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 19.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare.Operatorii economici care vor constitui garantia de participare prin OP obligatoriu va inscrie pe acesta urmatoarele: - procedura , ,Cerere de oferte pentru atribuirea contractului de achizitie publica de lucrari ? ?Extindere retele de canalizare comuna Sotanga, judetul Dambovita?-data desfasurarii procedurii :
Garantie de buna executie
1) Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Aut Contract o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 7% din val de contract acceptata, fara TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor art. 90 alin.(3) din HG nr. 925/2006, art. modificat prin HG nr. 1045/2011. 3) Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Se va atasa certificat cazier judiciar al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Operatoriieconomici vor completa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara cele in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Mentiuni: a) se accepta existenta dotoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu; b) in situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006, se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei limita de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei limita de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.3. Operatorii economici participant la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, completa.4. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraModalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.5. Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Operatoriieconomici vor prezenta Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, completat. (acest formular se va prezenta si de catre asociat, subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul).Mentiune: Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractantecare vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Constantin Stroe ? primar; Floarea Popescu ? secretar comuna; Camelia Elena Plesa ? sef serviciu finanaciar ? contabilitate; Aurelia Savu ? consilier juridic; consilierii locali: Negoescu Viorica, Tanase Marian, Zegheru Ion, Spinu Pojor, Visan Niculae, Bucaloiu Mariana Mihaela, Orbeci Sebastian, Verzea Luminita Gabriela, Treica Iosif, Dinescu Ion Octavian, Banica Damian, Negrea Vasile, Ene Ion, Arsene Sorin Dan, Chioveanu Gheorghe Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire1) Persoane juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ORC).2)Persoane juridice/fizice strainei) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: 1)Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2)In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertulsustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze faptul ca cifra de afaceri sau media cifrei globale pe ultimii trei ani este de min. 3.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada printr-o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari executate si duse la bun sfarsit.Respectivele Lucrari executate trebuie sa fie de canalizare cu o valoare deminim 1.535.230 lei (pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR publicat pe site-ul www.bnr.ropentru fiecare an in parte)Observatii: (1)Lucrari executate si duse la bun sfarsit - asa cum sunt definite prin Ordinul ANRMAP nr. 509/2011;(2)Lucrari similare sunt lucrarile de constructii retele de canalizare menajere, pluviala, statii de pompare.Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele si echipamentele urmatoare: - excavator ? 2 buc;
- aparat sudura polietilena cap la cap prin electrofuziune ? 2 buc;
- autobasculante ? 2 buc;
- mai compactor cu motor termic ? 2 buc;
- miniexcavator pentru spatii inguste ? 1 buc;
- echipament de pozare a conductelor ? 1 buc;Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de A.C ca fiind strict necesare indeplinirii in bune cdtii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1)Sef santier?absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata, profil hidrotehnic, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare;2)Responsabil tehnic cu executia, atestat MLPTL conform art.23 lit.c) din Legea 10/1995, cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor;3)Responsabil cu calitatea-cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare, cu decizie de numire.4)Sudori autorizati ISCIR in polietilena.Se vor atasa: 1)F nr.9-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;2)F nr.10-Personal ce va fi angajat in contr;3)F nr 11-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Observatii: i.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.ii.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Atentie!1) Pentru personalul propus, care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor prezenta contracte de colaborare cu persoanele de specialitate si angajamente/acorduri de participare.2) Pentru personalul propus, care sunt angajati permanenti ai ofertantului, se vor prezenta contracte de munca.3) Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 si/sau art. 190, alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 4In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Se va atasa Formularul nr. 14 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr. 5In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Se va atasa: 1) Formularul nr. 15 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat 2) Formularul nr. 16 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat.3) Formularul nr. 17- Acordul de asociere, ,In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), conform art. 44, sauparti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti conform art. 45, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Asociatul/tii sau subcontractantul/tii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., In cazul in care ofertantul/tii uzeaza de prevederile art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta/acestia are/au dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta certificat in curs de atestare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer