Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari "Racorduri indiv.la reteaua de canaliz.menaj.si bransamente indiv.la reteaua de apa potab.in loc.Axente-Sever si Agarbiciu,jud.Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 322976
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Axente Sever (Primaria comunei Axente Sever)
Numar invitatie: 322976/29.03.2012
Denumire contract: Executie de lucrari "Racorduri indiv.la reteaua de canaliz.menaj.si bransamente indiv.la reteaua de apa potab.in loc.Axente-Sever si Agarbiciu, jud.Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Axente Sever (Primaria comunei Axente Sever)Cod fiscal: 4406126, Adresa: str. Principala, nr. 165, Axente Sever, Telefon: 0269-840001, Fax: 0269-840001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 165, Axente Sever, Romania, cod postal: 557025, telefon: +40 269840001, fax: +40 269840001, persoana de contact: Carmen Adelina Lupu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 165, com. Axente Sever, Judetul Sibiu, Romania, cod postal: 557025.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari "Racorduri indiv.la reteaua de canaliz.menaj.si bransamente indiv.la reteaua de apa potab.in loc.Axente-Sever si Agarbiciu, jud.Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract privind Executia de Lucrari pe tronsonul de drum DN14 pentru realizarea de ?Racorduri individuale la reteaua de canalizare si bransamente individuale la reteaua de apa potabila?in localitatile Axente-Sever si Agarbiciu, jud.Sibiu.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 644, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea obligatorie.Cuantum: 12.800lei(pt.IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM); termen valabilitate: min.120 zile, termen cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei;posibilitate prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. Com.Axente-Sever: CUI-4406126, cont nr. RO10 TREZ 5775 006X XX00 3001, Trez.mun.Medias. Constituire: a)instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari-document recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania(cf.Formular nr.18-sectiunea ?Formulare? sau alt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb. romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in DA;Conform Formularului nr.18, se va proceda la retinerea unei sume in conditiile art. 278 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006 ;b)depunere de numerar la casieria AC;c)virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea contr.(pt.IMM 50%-dovada cu doc.prevazute in Legea nr.346/2004). Per.valab: min.36 luni.Mod de constituire: a)in termen de 14 zile de la semnarea contr., prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ.bancara sau de o societ.de asigurari(doc.recomandabil/de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania), care devine anexa la contract, conform art.90, alin.1 HG 925/2006, cu modif.si completari.b)Cu acordul partilor, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez.org.fiscal competent, deschis la dispozitia AC, caz in care depunerea initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea contractului(cf.prev.H.G.nr.1045/2011).AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, cu informarea contractantului.Se va completa Formul.nr.19 din Sectiunea-Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta minima obligatorie: Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul).2.Cerinte minime obligatorii : Prezentare cazier judiciar de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul).3.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);se va completa pentru fiecare ofertant/asociat respectiv .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;5.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;6.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006.Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: -Primar-Grecu Marius;
-Secretar-Marginean Dumitru;
-Contabil-Isaila Lenuta Viorica;
-Sef cp.achiz.publice-Lupu Carmen Adelina.Nota: Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat, de catre subcontractant(i), cat si de tertul sustinator(daca e cazul).7.Cerinte minime obligatorii :1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul(inclusiv pentru sedii secundare si puncte de lucru precizate in Certificatul Constatator al ofertantului), din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, pentru sedii sociale si puncte de lucru/sedii secundare implicate in derularea prezentului contract de lucrari.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate precizat de legislatia in vigoare.2.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau prin alte formulare echivalente.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Observatii: 1.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).2.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.3. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.4. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inregistrare persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1.Certificatul constatator, in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz, emis cu cel mult 30 de zile inaintea de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - Obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (contractului).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
- Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2. Informatii generale cu privire la ofertant (Completare si prezentare Formular nr.6, cf.Sectiunii 2-Formulare).Inregistrare persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, solicitate in cadrul acestei sectiuni(Certificatul constatator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani.Ofertantul/asociatii vor face dovada existentei bilanturilor contabile, inclusiv contul de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani, inregistrate la institutiile competente ale statului(sau organele competente ale statului respectiv, in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina).), Cerinta nr. 2Bonitate/acces la resurse1)Se solicita sa se demonstreze ca, la data semnarii contractului de lucrari, ofertantul va avea acces sau disponibil de resurse financiare reale, linii de credit confirmate de banci, disponibil negrevat de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ului , in suma de 322.000 lei, reprezentand disponibilul de resurse financiare calculate pentru o perioada echivalenta a contractului de lucrari de 2 luni de zile, respectiv pana la data realizarii primei transe de plata de catre A.C., Cerinta nr.3Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani.Prezentarea mediei cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani(se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti).Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.288.000 lei., Informatii privind ?Sustinatorul?ofertantului (daca e cazul).In situatia in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ? SUSTINATOR ? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatia economico-financiara?, se va completa o Declaratie angajament de sustinere (cf.Formular nr.17 din sectiunea "Formulare"), ce va fi prezentata ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Exper.similara-Listaprincipalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta maxim 2 contr.de lucrari finalizate in ultimii 5 ani , in domeniul ob.contractului, resp. lucrari privind infr.de retele apa-canal prin care se confirma exec.lucrar.in val.totala de min.640.000 lei(excl. TVA), insotite de: a) prez.de copii dupa inf.relevante din contr.respectiv, in indepl. contr.prez.ca?experienta similara?; b)certif.de buna exec.ptr.cele mai import. lucrari si care vor contine valori, perioada si locul exec.lucr., modul de indepl.a oblig., benef., indif.daca ac.sunt A.C.sau clienti privati.Pentru contr. exprimate in euro, se va lua in calculcursul valut.mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anul resp.: -anul 2007:1 euro=3, 3373 RON;
-anul 2008:1 euro= 3, 6827 RON;anul 2009:1 euro=4, 2373 RON;
-anul 2010:1 euro=4, 2099 RON.-anul 2011:1 euro=4, 2379 RON.Nota: Nr.de ani(5 ani)solicit.in vederea dem.exper.sim.se va calcula prin rap.la data lim.de dep.a of., Cerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Pentru executia lucrarilor-se solicita a se prezenta o lista cu dotarea tehnica minimala pentru indeplinirea contractului de lucrari, asfel: numar de utilaje, caracteristici tehnice, agremente tehnice. Lista va cuprinde in mod obligatoriu, minim, urmatoarele utilaje: - un (1) autovehicul de transport materiale cu o capacitate de min. 20 t;
-un(1) mini excavator cu cupa;
-un mini buldozer(pe roti sau pe senile);
-un(1) incarcator frontal;
-un(1)cilindru compactor;
-o(1) placa vibratoare.Existenta dotarilor cu utilaje si mijl.de transport se va face prin prez.unor documente doveditoare(contr.achiz, contract de inchiriere valabil pe perioada de exec.a prezentei lucrari, certificate de inspectie, s.a.)sau printr-un extras al balantei mijl.fixe., Cerinta nr.3Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare(disponibilitate) a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se solicita prezentarea de documente justificative privind detinerea unui(1)?Responsabil cu controlul calitatii?, respectiv cel putin Decizia de numire a acestuia.Se va prezenta ?Declaratie de disponibilitate? ? Formular 9, pentru responsabilul cu controlul calitatii in constructii., Cerinta nr.4Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, de care dispune ofertantul sau al caror angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant-in original;Prin informatiile furnizate prin Declaratie si prin documentele-anexa prezentate atasat acesteia, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de : -1(un) sef de santier-inginer atestat in constructii, in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor care fac obiectul procedurii;
-1(un) Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor ?inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor care fac obiectul procedurii;
-1(un) Responsabil cu controlul ethnic de calitate ?inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor care fac obiectul procedurii., Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.6Informatii privind subcontractantii: Se va completa si depune, in original, Formularul 13? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, din Sectiunea Formulare. - Pentru fiecare subcontractant se va completa si depune, in original, Formularul 6 ? Informatii generale din Sectiunea Formulare. Subcontractantul declarat in oferta de operatorul economic, va fi precizat si in Contractul de Lucrari ce va fi incheiat in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator.La depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii., Cerinta nr.7Informatii in cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea unei oferte comune: Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulative cerintele privind experienta generala si situatia finaciara.Formularul de oferta va fi semnat de liderul asocierii imputernicit in acest sens de catre fiecare asociat.Oferta va include un Acord de Asociere ca re va indica: partea de implicare a fiecarui asociat;liderul asocerii, responsabil pentru contract, conformat prin imputernicirile semnate de reprezentantii autorizati ai asociatilor.Asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Membrii asocierii vor fi persoane juridice inregistrate si isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului.AC nu este raspunzatoare fata de asociati, daca liderul asocierii nu isi indeplineste atributiile fata de acestia.Ptr.indeplinirea cerintelor minime privind situatia economica, financiara si tehnica se vor lua in calcul resur, Cerinta nr.8Informatii in cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ?SUSTINATOR?in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?capacitatea tehnica si/sau profesionala?.Se vor completa(daca e cazul): Declaratie angajamentprivind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici(Formular nr.15), Declaratie angajament de sustinere tehnica si/sau profesionala (Formular 16) si Declaratie pentru sustinerea ofertantului (Formular 17), care se vor prezenta ca documente autentificate notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta, pentru ofertant/asociat, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau alte documente echivalente, pentru activitatile ce fac obiectul prezentului contract., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului: Se vor prezenta, pentru ofertant/asociat, in copie, , certificate care atesta implementarea ISO 14.001 sau alte documente echivalente, pentru activitatile ce fac obiectul prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap-on line, cf. "www.e-licitatie.ro".
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer