Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari si dotari pentru investitia: Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare


Detaliu pentru invitatia numarul 330242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)
Numar invitatie: 330242/22.06.2012
Denumire contract: Executie de lucrari si dotari pentru investitia: Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)Cod fiscal: 4792272, Adresa: Hida, Hida, Telefon: 0260.628565, Fax: 0260.628565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Hida, str. Sfatului, nr. 1, jud. Salaj, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Hida, str. Sfatului, nr. 1, jud. Salaj, Romania, cod postal: 457175
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari si dotari pentru investitia: Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Executie lucrari publice si dotari pentru obiectivul de investitie: Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. SalajLotul 1: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. SalajLotul 2: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Construire gradinita comuna HidaLotul 3: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. SalajLotul 4: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. SalajLotul 5: Dotari pentru obiectivele Gradinita, camin cultural si aria protejata gresiile de la Stanca Dracului.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 030, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de particip.este pentru: Lot 1 100.000 Lei;Lot 2 - 40.000 lei;Lot 3 - 14.000 lei;Lot 4 - 359, 22 lei; Lot 5 - 6.052, 42 leiValabilitatea garantiei de particip. este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui printr-una dintre urmatoarele forme: -Virament in contul RO38TREZ5615006XXX000191, TREZORERIA Zalau, (se va prezinta OP in Original) sau-Printr-uninstrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari ( Formular 3 in Original).Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006.Instrumentele de garantare emise de societati bancare sau de asigurari vor contine obligatoriu si formularea: , ,In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contract. va retine contestatorului din garantia de particip. in Conf. cu art. 278¹, alin. (1) din OUG 34/2006 suma de: Lot 1:7.980 lei + 255, 73lei= 8235, 73lei;Lot 2; 4.200lei + 1.815, 62 lei = 6.015.62lei;Lot 3:4.200 lei + 297, 28lei = 4.497, 28lei;Lot 4:359, 22lei;Lot 5:3.026, 21 leiOfertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati (Asociat unic/Asociati/Sustinator tert), privind incadrarea la categoria IMM- Formular 4.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Form.25), care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru loturile 1, 2, 3, 4 si 5: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Art. 1801) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3)Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4)Prezentarea , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Primar ? Dumitru PetrusSecretar ? Balota Dumitru DorianContabil ? Souca MariaReferent -Pacurar Oana GabrielaConsilieri locali: 1.MESESAN CORNEL2.GROZA GRIGORE3.POP IOVIAN4.RUS IOAN5.PETRULE OVIDIU6.MITREA CIPRIAN-ALEXANDRU7.CAMPEAN-MARIAN ALEXANDRU8.UNGURUSAN IOAN9. TIBENSCHI AUREL-DANUT10.CLITAN DORELAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5)Certificat constatator fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6)Certificat constatator fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare fiscale se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile.La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Acestedocumente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .Nota: Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca casi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata sio declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Pentru loturile 1, 2, 3, 4 si 5:1)Se va prezenta Certificatul constatator ORC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoanajuridica, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte urmatoarele: ?obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;?nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.Pentru participantii la Loturile 2 si 3 : Operatorul economic va prezenta autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice pentru constructii civile, cel putin de tip B, valabil la data depunerii ofertelorin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, (daca este cazul) - detine autorizarea ANRE si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru ca este solicitata autorizarea
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru loturile 1, 2, 3 si 4 . Risc profesional Ofertantul va completa o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului., Pentru loturile 1 si 2. Bonitate/acces la resurse Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, de minim: 1000000 lei pentru lotul 1 si 450000 lei pentru lotul 2; pt o per de min. 3 luni, independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Se va prezenta fluxul de numerar pentru exec lucrarii in caz in care ofert este decl castigatoare. Se vor prez doc edific din care sa rezulte capacit financiara pt sustinerea contr de lucrari. Ofert trebuie sa demonst ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci suficiente pentru a realiza cash-flow de exec a lucr pt o per de 3 luni si separat de alte angaj pe care le are cu alte contr. Se vor prez doc emise de instit banc cu coresp in Romania (ex. scris de confort angajanta).Pt demons cap financ nu se vor accept extrase de cont si nici doc din care sa rez ca of. are sume de incasat, Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani sa fie de cel putin13.000.000lei pentru Lotul 1;4.400.000lei pentru Lotul 2;1.400.000lei pentru Lotul 3;35.000lei pentru Lotul 4;600.000lei pentru Lotul 5;Daca un grup de op.ec. depun oferta comuna, atunci indeplinireaindicatorului cifra de afaceri se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit sau alte documente relevante si disponibile ale operatorului economic aferent anilor de referinta precizati in Formularul 12., -Capac economica si financiara a op ecpoate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de nat relatiilor juridice existente intre ele inconf cu prev art.186, alin. 1 si 2 din OUG 34/2006.-Op ec care beneficiaza de sustinerea sit economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezen unui Angajament ferm incheiat obligatoriu in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine (Formular 8A)- In cazul in care sust tertului vizeaza indepl unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractuluiPersoana/persoanele care asigura sustinerea economica si finnciara trebuie sa faca dovada ca nu se afla intr-o situatie care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire, conform prev art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru Loturile 1, 2, 3 si 4: Se va completa Formular 14 (declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani), Pentru Lotul 5: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniSe va completa Formular 14 A -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Pentru Loturile 1, 2, 3 si 4: Ofert trebuie sa faca dovada ca a exec, in ultimii 5 ani, lucrari pt: Lotul 1:1 contr de executie lucrde drumuri similar ca nat si complexitate, cu o valoare de minim 6.750.000lei Lotul 2:1 contr de exec lucrari de constructii similar ca natura si complexitate, a carui valoare sa fie de minim 2.200.000 lei , Lotul 3:1 contr de executie lucrari de constructii similar ca natura si complexitate, a carui valoare sa fie de minim 700.000 lei , Lotul 4:1 contr de executie lucrari similare ca natura si complexitate cu o valoare de minim: 17.000Se va compl Form 15 pentru contr prezentate ca si experienta similara. Se vor prez copii de pe parti rel ale contr si PV de receptie la pred serv si la term lucrarilor sau PV de receptie finale (daca este cazul) pt contr prez ca exp simil pt lucrari, recomandari din partea unor beneficiari pentru lucr simil care au fost sol ca cerinte minime, Pentru Lotul 5: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a derulat un contract de furnizare, in ultimii 3 ani, pentru: 1 contract furnizare similar ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 300.000 leifara TVA;Formar 15 pentru contractele prezentate ca si experienta similara. Se vor prez copii de pe parti rel ale contr si PV de receptie la pred serv si la term lucrarilor sau PV de receptie finale (daca este cazul) pt contr prez ca exp simil pt furnizari, recomandari din partea unor beneficiari pentru servicii simil care au fost sol ca cerinte minime., Echipamentele minime Pentru lotul 1:1 cilindru compactor de minim 9T 1 cilindru compactor de minim 18T 2 cilindru compactor pe pneuri 2 repartizator asfalt 1 statie de prep mixturi asfaltice. cu autor de funct, insp tehn valabila, autoriz de mediu valab. 1 statie de betoane.cu autor de funct, insp tehn valabila, autoriz de mediu valab. Daca nu detine in propre statie de prep mixturi asfaltice sau de betoane treb sa faca dovada ca va putea asigura cantit necesare exec lucr. Va prezenta un contract sau un precontract de furnizare incheiat cu un prod de mixturi asfaltice, prin contr de inchiriere sau de conces a unei statii. 2 buc autobasculante pentru transport mixturi asfaltice. 4 buc autobasculante 8-16 T 2 buc autogreder 2 buc buldoexcavator 1 incarcator frontal 2 buldozer pe senile 2 buc excavator pe senile/pneuri Se va completa Formularul nr. 22 Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., Pentru lotul 22 buc buldoexcavator1 buc excavator pe senile/pneuri1 incarcator frontal1 buc autobasculanta1 buc autobetoniera1 buc automacara2 buc betoniere de minim 150 l150 mp schela metalica500 popi metalici extensibili/reglabili400 mp panouri de cofraj refolosibile1 aparat de susura electric2 buc Vibrator de interior pentru beton actionate electric1 statie de betoane. Statia trebuie sa aiba autorizatie de functionare, inspectia tehnica valabila si trebuie sa detina autorizatie de mediu valabila. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate o astfel de statie trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton necesare executie lucrarilor. In acest sens se va prezenta un contract sau un precontract de furnizare incheiat cu un producator de betoane, prin contract de inchiriere sau de concesiune a unei statii. Se va completa Formularul nr. 22 Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., Pentru lotul 3:1 bucbuldoexcavator1 buc autobasculanta1 betoniere de minim 150 l1 aparat de sudura electric100 mp schela metalicaSe va completa Formularul nr. 22 Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., Pentru lotul 4:1 buc buldoexcavator1 buc autobasculanta1 buc autoutilitara1 buc betoniere de minim 150 l1 aparat de sudura electricSe va completa Formularul nr. 22 Dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., Pentru Loturile 1, 2 si 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor. Atat contractul de colaborare/inchiriere incheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor. Se va prezenta ?copie?, semnata si stampilata de catre ofertant, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa contractul de colaborare/inchiriere cu laboratorul. -Se va prezenta ?copie?, semnata si stampilata de catre ofertant, pe propria raspundere, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa certificatul de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente, Pentru Loturile 1, 2, 3, 4 si 5: Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului. - Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului- Formularul nr.19., Lotul 1: -1 Sef santier - inginer specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri, experienta de cel putin 3 ani in domeniul constructilor rutiere, drumuri si poduri. -1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate; -1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu decizie de numire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate.. -2 Ingineri - specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri, experienta de cel putin 2 ani in domeniul constructilor rutiere, drumuri si poduri. -1 Inginer TOPO, sau serviciu extern Topo. Pers respect trebuie sa fie certificate/autorizata OCPI. -1 Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Pers respect trebuie sa fie certificate/autorizata. Ofertantul va prezenta : -CV -diplome de studiu -contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament; -carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Beneficiar/Angajator si/sau alte docum, Lotul 2: -1 Sef santier - studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in domeniul constructiilor civile si industriale; -1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale -1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu decizie numire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale -1 Inginer - specialitatea constructii civile si industriale, experienta de cel putin 2 ani in domeniu. - 1 Inginer electric: inginer studii superioare in specialitatea electrice, autorizat de ANRE pentru grad minim II B - 1 Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata va prezenta : -CV -diplome de studiu -contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament; -carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Benef, Lotul 3: -1 Sef santier - studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in domeniul constructiilor civile si industriale; -1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale -1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu decizie numire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale -1 Inginer - specialitatea constructii civile si industriale, experienta de cel putin 2 ani in domeniu. - 1 Inginer electric: inginer studii superioare in specialitatea electrice, autorizat de ANRE pentru grad minim II B - 1 Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata va prezenta : -CV -diplome de studiu -contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament; -carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Benef, Lotul 4: - 1 Sef santier - studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in domeniul constructiilor civile si industriale; -1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale. -1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu decizie numire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate: constructii civile si industriale. - 1 Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata va prezenta : -CV -diplome de studiu -contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament; -carnetul de munca/contract individual de munca si/sau recomandari emise de Benef, Lotul 5: - minim 1 persoana de specialitate pentru operatiunea de montare, punere in functiune pentru bunurile ce vor fi livrate va prezenta : -contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau angajament;, Pentru Loturile 1, 2, 3, 4 si 5: Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Formularul 6 ?Informatii privind asocierea? din Sectiunea III ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. 2. Formularul 7 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea III ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii., Pentru Loturile 1, 2, 3, 4 si 5: In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora Formular 23 si dupa caz Formular 24. In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Pentru Loturile 1, 2, 3, 4 si 5: Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa., Pentru Loturile 1, 2, 3 si 4: Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P financiar (n) = [pret minim / pret (n)] x 60 pret (n) = pretul ofertei ?n, ,
Perioada de executie a lucrarilor (in luni) / Perioada de livrare ( in zile)
30
Descriere: Pt lot 1, 2, 3 si 4: a)Pt cea mai mica perioada de exec, dar nu < de 6 luni pt lot 1, 2 si 3 resp 2 luni pt lot 4, se ac punct maxim = 30 pct b) Pt o alta per de exec se punct astfel: Per executie = term exec. min /term exec.(n) x 30 term exec. min = cel mai mic term de exec in luni term(n)= term de exec in luni Daca per minim de exec ofert < 6 luni pt lot 1, 2 si 3 resp 2 luni pentru lot 4, term minim ofer = 6 luni pt lot 1, 2 si 3 resp 2 luni pt lot 4 Pt lot 5: a)Pt cea mai mica per de livrare, dar nu < 3 zile, se ac punct maxim = 30 pct b) Pt o alta per de livrare se ac punct astfel: Per exec = termen livrare. min /termen livrare.(n) x 30 termen livrare. min = cel mai mic termen de livrare in zile termen(n)= termen de livrare al ofertei in zile Daca per minim de livrare ofert este < 3 zile, term minim ofertat se va cons 3 zile Orice of cu un term de exec/livrare > term max estimat vor fi decl neconforme
Perioada de garantie acordata lucrarii/produselor livrate
10
Descriere: Punctajul se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim 10 de puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x 10 Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catre ofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitatea materialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor. Pentru perioade mai mici de 24 luni nu se va acorda punctaj, iar pentru perioade mai mari de 120 de luni se va acorda punctajul maxim. Daca durata maxima de garantie ofertata este mai mare de 120 de luni, in formula de calcul de la punctul b) durata maxima a garantiei ofertata se va considera 120 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire. Vizita in teren se poate efectua de ofertant la Data: 28.06.2012. Ora 11:00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer