Achizitie publica - Executie de lucrari si dotari pentru investitia: Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare
Detaliu pentru invitatia numarul 330242
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330242/22.06.2012
Denumire contract: Executie de lucrari si dotari pentru investitia: Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)Cod fiscal: 4792272, Adresa: Hida, Hida, Telefon: 0260.628565, Fax: 0260.628565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Hida, str. Sfatului, nr. 1, jud. Salaj, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Hida, str. Sfatului, nr. 1, jud. Salaj, Romania, cod postal: 457175
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari si dotari pentru investitia: Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Executie lucrari publice si dotari pentru obiectivul de investitie: Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. SalajLotul 1: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. SalajLotul 2: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Construire gradinita comuna HidaLotul 3: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. SalajLotul 4: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. SalajLotul 5: Dotari pentru obiectivele Gradinita, camin cultural si aria protejata gresiile de la Stanca Dracului.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 030, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de particip.este pentru: Lot 1 100.000 Lei;Lot 2 - 40.000 lei;Lot 3 - 14.000 lei;Lot 4 - 359, 22 lei; Lot 5 - 6.052, 42 leiValabilitatea garantiei de particip. este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui printr-una dintre urmatoarele forme: -Virament in contul RO38TREZ5615006XXX000191, TREZORERIA Zalau, (se va prezinta OP in Original) sau-Printr-uninstrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari ( Formular 3 in Original).Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006.Instrumentele de garantare emise de societati bancare sau de asigurari vor contine obligatoriu si formularea: , ,In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contract. va retine contestatorului din garantia de particip. in Conf. cu art. 278¹, alin. (1) din OUG 34/2006 suma de: Lot 1:7.980 lei + 255, 73lei= 8235, 73lei;Lot 2; 4.200lei + 1.815, 62 lei = 6.015.62lei;Lot 3:4.200 lei + 297, 28lei = 4.497, 28lei;Lot 4:359, 22lei;Lot 5:3.026, 21 leiOfertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati (Asociat unic/Asociati/Sustinator tert), privind incadrarea la categoria IMM- Formular 4.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Form.25), care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru loturile 1, 2, 3, 4 si 5: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Art. 1801) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 10.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 11.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3)Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 9A.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4)Prezentarea , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006? - Formular 11A, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Primar ? Dumitru PetrusSecretar ? Balota Dumitru DorianContabil ? Souca MariaReferent -Pacurar Oana GabrielaConsilieri locali: 1.MESESAN CORNEL2.GROZA GRIGORE3.POP IOVIAN4.RUS IOAN5.PETRULE OVIDIU6.MITREA CIPRIAN-ALEXANDRU7.CAMPEAN-MARIAN ALEXANDRU8.UNGURUSAN IOAN9. TIBENSCHI AUREL-DANUT10.CLITAN DORELAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5)Certificat constatator fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6)Certificat constatator fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare fiscale se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile.La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Acestedocumente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .Nota: Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca casi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata sio declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Pentru loturile 1, 2, 3, 4 si 5:1)Se va prezenta Certificatul constatator ORC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoanajuridica, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte urmatoarele: ?obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;?nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.Pentru participantii la Loturile 2 si 3 : Operatorul economic va prezenta autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice pentru constructii civile, cel putin de tip B, valabil la data depunerii ofertelorin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, (daca este cazul) - detine autorizarea ANRE si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru ca este solicitata autorizarea
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru loturile 1, 2, 3 si 4 . Risc profesional Ofertantul va completa o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului., Pentru loturile 1 si 2. Bonitate/acces la resurse Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, de minim: 1000000 lei pentru lotul 1 si 450000 lei pentru lotul 2; pt o per de min. 3 luni, independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Se va prezenta fluxul de numerar pentru exec lucrarii in caz in care ofert este decl castigatoare. Se vor prez doc edific din care sa rezulte capacit financiara pt sustinerea contr de lucrari. Ofert trebuie sa demonst ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci suficiente pentru a realiza cash-flow de exec a lucr pt o per de 3 luni si separat de alte angaj pe care le are cu alte contr. Se vor prez doc emise de instit banc cu coresp in Romania (ex. scris de confort angajanta).Pt demons cap financ nu se vor accept extrase de cont si nici doc din care sa rez ca of. are sume de incasat, Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani sa fie de cel putin13.000.000lei pentru Lotul 1;4.400.000lei pentru Lotul 2;1.400.000lei pentru Lotul 3;35.000lei pentru Lotul 4;600.000lei pentru Lotul 5;Daca un grup de op.ec. depun oferta comuna, atunci indeplinireaindicatorului cifra de afaceri se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit sau alte documente relevante si disponibile ale operatorului economic aferent anilor de referinta precizati in Formularul 12., -Capac economica si financiara a op ecpoate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de nat relatiilor juridice existente intre ele inconf cu prev art.186, alin. 1 si 2 din OUG 34/2006.-Op ec care beneficiaza de sustinerea sit economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezen unui Angajament ferm incheiat obligatoriu in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine (Formular 8A)- In cazul in care sust tertului vizeaza indepl unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractuluiPersoana/persoanele care asigura sustinerea economica si finnciara trebuie sa faca dovada ca nu se afla intr-o situatie care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire, conform prev art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P financiar (n) = [pret minim / pret (n)] x 60 pret (n) = pretul ofertei ?n, ,
Perioada de executie a lucrarilor (in luni) / Perioada de livrare ( in zile)
30
Descriere: Pt lot 1, 2, 3 si 4: a)Pt cea mai mica perioada de exec, dar nu < de 6 luni pt lot 1, 2 si 3 resp 2 luni pt lot 4, se ac punct maxim = 30 pct b) Pt o alta per de exec se punct astfel: Per executie = term exec. min /term exec.(n) x 30 term exec. min = cel mai mic term de exec in luni term(n)= term de exec in luni Daca per minim de exec ofert < 6 luni pt lot 1, 2 si 3 resp 2 luni pentru lot 4, term minim ofer = 6 luni pt lot 1, 2 si 3 resp 2 luni pt lot 4 Pt lot 5: a)Pt cea mai mica per de livrare, dar nu < 3 zile, se ac punct maxim = 30 pct b) Pt o alta per de livrare se ac punct astfel: Per exec = termen livrare. min /termen livrare.(n) x 30 termen livrare. min = cel mai mic termen de livrare in zile termen(n)= termen de livrare al ofertei in zile Daca per minim de livrare ofert este < 3 zile, term minim ofertat se va cons 3 zile Orice of cu un term de exec/livrare > term max estimat vor fi decl neconforme
Perioada de garantie acordata lucrarii/produselor livrate
10
Descriere: Punctajul se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim 10 de puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x 10 Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catre ofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitatea materialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor. Pentru perioade mai mici de 24 luni nu se va acorda punctaj, iar pentru perioade mai mari de 120 de luni se va acorda punctajul maxim. Daca durata maxima de garantie ofertata este mai mare de 120 de luni, in formula de calcul de la punctul b) durata maxima a garantiei ofertata se va considera 120 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire. Vizita in teren se poate efectua de ofertant la Data: 28.06.2012. Ora 11:00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 14:30