Achizitie publica - ?Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru: Imbunanatirea retelei de drumuri in comuna Dragu, infiintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu, conservarea patrimoniului cultural existent in peri
Detaliu pentru invitatia numarul 329402
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329402/12.06.2012
Denumire contract: ?Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru: Imbunanatirea retelei de drumuri in comuna Dragu, infiintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu, conservarea patrimoniului cultural existent in perimetrul asezarii arheologice de la lespezi Bulbuc- achizitionarea de echipamente pentru expunerea si protectia acestui patrimoniu in comuna Dragu, judetul Salaj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGUCod fiscal: 4637651, Adresa: str. Principala, nr. 120, Dragu, Telefon: +40 260628701, Fax: +40 260628701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 120, Dragu, Romania, cod postal: 457130, telefon: +40 260628701, fax: +40 260628701, persoana de contact: RODICA VIORICA PUSCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Dragu str. Principala, nr. 120, Dragu, Romania, cod postal: 457130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru: Imbunanatirea retelei de drumuri in comuna Dragu, infiintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu, conservarea patrimoniului cultural existent in perimetrul asezarii arheologice de la lespezi Bulbuc- achizitionarea de echipamente pentru expunerea si protectia acestui patrimoniu in comuna Dragu, judetul Salaj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractele constau in modernizarea a 13, 2 km de drumuri in comuna Dragu, infiintarea si dotarea unui centru de ingrijire a persoanelor de varsta a treia in localitatea Dragu, conservarea patrimoniului cultural existent in perimetrul asezarii arheologice de la lespezi Bulbuc- achizitionarea de echipamente pentru expunerea si protectia acestui patrimoniu in comuna Dragu, judetul Salaj
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 043, 577 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1-125.000lei, Lot 2-29.000lei, Lot 3-4.000lei, Lot 4-1.500lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertelor.2.Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO14 TREZ 5615 006X XX00 3824-Trezoreria Zalau) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa conform art 87din HG 925/2006 si art 278.1din OUG 34/2006.Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor1-3, inclusiv documentele justificative aferente(adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Rodica Lazar, Socaciu Ioan, Miclea Romulus, Lazar Claudiu Iuliu.Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatFormular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Cerinta nr. 1 (Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4)Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 (Lot 2)Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data deschiderii ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice la Lotul 2
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri pe ultimul an fiscal deminim 12.500.000 lei pentru Lotul 1; minim 2.950.000 lei pentru Lotul 2, Lot 1, Lot 2, Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 3 luni cu o valoare de: -minim 1.850.000 lei pentru Lotul 1 -minim 440.000 lei pentru Lotul 2, aspect dovedit prin prezentarea unei scrisori de confirmare a fondurilor care sa confirme ca ofertantul va avea acces la acestea la data semnarii contractului si a unui cash-flow realist, corect si corelat cu cu graficul de executie propus, cu extrasele de resurse, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP, respectiv durata intre 2 plati consecutive efectuate de autoritatea contractanta va fi de minim 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului la care vor fi anexate CV in original, contracte de munca/colaborare sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii declarati, si documente privind calificarile necesare (diplome, certificate, adeverinte, etc)Lot 1 si Lot 2Ofertantul dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, si nominalizeaza un responsabil tehnic cu calitatea CQ si un sef de santier altul decat CQ si RTE, Ofertantul va prezenta Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului la care vor fi anexate CV in original, contracte de munca/colaborare sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii declarati, si documente privind calificarile necesare (diplome, certificate, adeverinte, etc)Ofertantul dispune pentru: Lotul 1 de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTELotul 2 de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA, altul decat sef santier, CQ si RTE precum si de electrician autorizat ANRE, Ofertantul va prezenta Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractuluiLot 1 si Lot 2 Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare de catre APDRP, Ofertantul va prezenta Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraLot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Ofertantul va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Un contract de lucrari, proces verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor incheiat in termenele contractuale, si recomandare din partea beneficiarului. In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize).Lot 1 si Lot 2 Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -un contract de lucrari de constructii de drumuri in valoare de minim 6.000.000 lei fara TVA pentru Lot 1; -un contract de lucrari de constructii cladiri in valoare de minim 1.450.000 lei fara TVA pentru Lot 2, Ofertantul va prezenta Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului semnat si stampilat. Se vor prezenta documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinereLot 1 si Lot 2 Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare si cu cash-flow-ul., Ofertantul dispune: -pentru Lotul 1 de statii de betoane (min 40 mc/h cumulat) si statii de mixturi asfaltice(min 40t/h cumulat)autorizate care detine un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate/declaratii de conformitate pentru produse din beton valabil la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului si de statie de sortare agregate si balastiera si face dovada ca este atestat pentru detinere balastiera si a statie de sortare(cu sistem de masurare certificat de BRML)folosite pentru indeplinirea contractului, si prezinta autorizatie de gospodarire a apelor pentru acestea, valabile la data depunerii ofertei.-pentru Lotul 2 de statii de betoane(min 40 mc/h cumulat)autorizate care detin un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate /declaratii de conformitate pentru produse din beton valabile la data depunerii ofertei, folosite la indeplinirea contractului.- de laboratoare de specialitate autorizate cu grad corespunzator lucrarilor Lot1, Lot2 Lot 3 si Lot4 ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiaraDescriere: Componenta financiara: An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
Termen de executie/Termen de furnizare
20
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie/termen de furnizare? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenul de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 14:09