Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ?Reabilitare infrastructura in comuna Magura Ilvei, judetul Bistrita Nasaud?


Detaliu pentru invitatia numarul 322378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MAGURA ILVEI
Numar invitatie: 322378/21.03.2012
Denumire contract: Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ?Reabilitare infrastructura in comuna Magura Ilvei, judetul Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAGURA ILVEICod fiscal: 4512291, Adresa: MAGURA ILVEI NR.380, Magura Ilvei, Telefon: 0263375865, Fax: 0263375711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MAGURA ILVEI NR.380, Magura Ilvei, Romania, cod postal: 427145, telefon: +40 0263375865, fax: +40 0263375711, persoana de contact: GRIGORE STRETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MAGURA ILVEI NR.380, Magura Ilvei, Romania, cod postal: 427145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ?Reabilitare infrastructura in comuna Magura Ilvei, judetul Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii de drumuri si cladiri, si furnizare de bunuri conform documentatiei tehnice aprobata de APDRP, publicata in SEAP-LOT 1: Executie de lucrari la: Obiectivul 1: Modernizare drumuri comunale in comuna Magura Ilvei, judetul Bistrita Nasaud, -LOT 2: Executie de lucrari si furnizare de bunuri la : Obiectivul 2: Centru after school in comuna Magura Ilvei, judetul Bistrita Nasaud lei, -LOT 3: Furnizare de bunuri la : Obiectivul 3: Festival de cantec si dans popular in comuna Magura Ilvei, judetul Bistrita Nasaud.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 522, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - 167.000 lei, Lot 2 -21.000 lei, Lot 3 - 1.000 lei 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO58 TREZ 1035 006X XX00 0097 ?Trezoreria Nasaud) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3, Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Avram Valer, Grigore Stretea, Bora Petru Iosif si Ignat Viorica.Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatFormular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Cerinta nr. 1 (Lot 1, Lot 2, Lot 3)Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 (Lot 2)Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data deschiderii ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice la Lotul 2
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Lot 1Ofertantul are cifra de afaceri pe anul 2010 deminim 16.700.000 LEI pentru Lotul 1., Lot 1, Lot 2Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 3 luni in valoare de: - minim 2.000.000 lei pentru Lotul 1- minim 250.000 lei pentru Lotul 2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3 Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Lot 1, Lot 2Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -un contract similar (lucrari privind infrastructura drumuri) in valoare de minim 8.300.000 lei fara TVA pentru Lot 1-un contract similar (lucrari privind constructii cladiri) in valoare de minim1.000.000 de lei fara TVA pentru Lot 2, Lot 1, Lot 2, Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje si sunt corelate cu graficului de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare si cu cash-flow-ul, Ofertantul dispune: -pentru Lotul 1 de statie de betoane (min 40 mc/h) si statie de mixturi asfaltice (min 40t/h) autorizate care detine un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabil la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului si de statie de sortare agregate si face dovada ca este atestat pentru detinerea balastierei si a statiei de sortare (cu sistem de masurare certificat de BRML) folosite pentru indeplinirea contractului, si prezinta autorizatie de gospodarire a apelor pentru acestea, valabile la data depunerii ofertei-pentru Lotul 2 de statie de betoane (min 40 mc/h) autorizata care detine un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabile la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului, Lot 1, Lot 2. Ofertantul dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului si nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea CQ, Ofertantul dispune pentru: Lotul 1 de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTELotul 2 de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA, altul decat sef santier, CQ si RTE precum si de electrician autorizat ANRE, Lot 1, Lot 2. Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare de catre APDRP Lot 1, Lot 2 ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
Termen de executie/termen de livrare
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie/termen de livrare? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenul de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer