Achizitie publica - Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ? Modernizare infrastructura rutiera, alimentare cu apa si canalizare menajera, infintare Centru de zi pentru persoane varsnice si achizitionare echipamente pentru organizarea sarbatorii campene
Detaliu pentru invitatia numarul 323027
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323027/29.03.2012
Denumire contract: Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ? Modernizare infrastructura rutiera, alimentare cu apa si canalizare menajera, infintare Centru de zi pentru persoane varsnice si achizitionare echipamente pentru organizarea sarbatorii campenesti Pintea Viteazul in comuna Chiuesti, judetul Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHIUIESTI (PRIMARIA COMUNEI CHIUIESTI)Cod fiscal: 4486230, Adresa: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Telefon: 0264/225600, 0264225609, Fax: 0264/225600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Romania, cod postal: 407215, telefon: +40 264225600, fax: +40 264225600, persoana de contact: GAVRIL MIHUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CHIUIESTI, NR. 272, JUD. CLUJ, Chiuiesti, Romania, cod postal: 407215
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ? Modernizare infrastructura rutiera, alimentare cu apa si canalizare menajera, infintare Centru de zi pentru persoane varsnice si achizitionare echipamente pentru organizarea sarbatorii campenesti Pintea Viteazul in comuna Chiuesti, judetul Cluj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari si furnizare de bunuri conform documentatiei tehnice aprobat de APDRP, publicata in SEAPLOT1: Executie de lucrari la: Obiectivul 1: Modernizare infrastructura rutiera, comuna Chiuesti, judetul ClujLOT2: Executie de lucrari si furnizare de bunuri la: Obiectivul 2 si Obiectivul 3Obiectivul 2: Alimentare cu apa a localitatii Chiuesti, judetul Cluj 1.515.216 lei, Obiectivul 3: Colectarea si epurarea apelor uzate menajere din localitatea Chiuesti, judetul ClujLOT 3: Executie de lucrari la: Obiectivul 4: Centru de zi pentru persoane varsnice in localitatea Magoaja, comuna Chiuesti, judetul ClujLOT 4: Furnizare de bunuri la Obiectivul 4 si Obiectivul 5 din care: Obiectivul 4: Centru de zi pentru persoane varsnice in localitatea Magoaja, comuna Chiuesti, judetul ClujObiectivul 5: Achizitionarea echipamentelor pentru organizarea sarbatorii campenesti "Pintea Viteazul" in comuna Chiuiesti
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 095, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - 91.000 lei, Lot 2 -99.000 lei, Lot 3 - 9.300 lei, Lot 4 ? 1. 400 lei 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie, pe fiecare lot in parte, prin virament bancar (RO54 TREZ 2175 006X XX00 2122?Trezoreria Municipiului Dej) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006 separat pentru fiecare lot in parte. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Gavril Mihut, Sfechis Vasile, Georgiu Gabriel, Bosca Angela Marinela.Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatFormular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Cerinta nr. 1 (Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4)Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 (Lot 2, Lot 3)Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data deschiderii ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice la Lotul 2 si Lotul 3
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3Ofertantul are cifra de afaceri globala pe ultimul an fiscal de: -minim 9.100.000 LEI pentru Lotul 1-minim 9.900.000 LEI pentru Lotul 2-minim900.000 LEI pentru Lotul 3, Lot 1, Lot 2, Lot 3Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 3 luni in valoare de: - minim 1.140.000 lei pentru Lotul 1- minim 1.240.000 lei pentru Lotul 2- minim116.000 lei pentru Lotul 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4 Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Lot 1, Lot 2, Lot 3Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -un contract similar (lucrari privind infrastructura drumuri) in valoare de minim 4.500.000 de lei fara TVA pentru Lot 1-un contract similar (lucrari privind alimentare cu apa si/sau apa uzata) in valoare de minim3.400.000 de lei fara TVA pentru Lot 2-un contract similar (lucrari privind constructii civile) in valoare de minim 450.000 de lei fara TVA pentru Lot 3, Lot 1, Lot 2, Lot 3 Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje si sunt corelate cu graficului de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare si cu cash-flow-ul, Ofertantul dispune: -pentru Lotul 1 de statii de betoane (min 40 mc/h cumulat) si statii de mixturi asfaltice (min 40t/h cumulat) autorizate care detine un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabil la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului si de statie de sortare agregate si face dovada ca este atestat pentru detinerea balastierei si a statiei de sortare (cu sistem de masurare certificat de BRML) folosite pentru indeplinirea contractului, si prezinta autorizatie de gospodarire a apelor pentru acestea, valabile la data depunerii ofertei-pentru Lotul 2 si Lotul 3 de statie de betoane (min 40 mc/h) autorizata care detine un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabile la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului, Ofertantul dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului si nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea CQ, Ofertantul dispune pentru: Lotul 1 de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTELotul 2 de cel putin un inginer cu specialitatea instalatii in constructii/constructii hidrotehnice, altul decat sef santier, CQ si RTE precum si de electrician autorizat ANRELotul 3 de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA, altul decat sef santier, CQ si RTE precum si de electrician autorizat ANRE, Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare de catre APDRP Lot 1, Lot 2 si Lot 3 ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara : An=Pmin/Pn x 80 Unde: An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
Termen de executie/termen de livrare
20
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie/termen de livrare? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenele de executie/livrare sunt cele cuprinse in Formularul de oferta 3 si trebuie sa se incadreze intre urmatoarele limite: 1. termen de executie 6-12 luni pentru Lotul 1, Lotul 2 si Lotul 3; 2.termen de livrare 1-2 luni pentru Lotul 4. Ofertele cu termene mai scurte nu vor fi punctate suplimentar iar cele cu termene mai lungi vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 11:06