Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ?Modernizare strazi, infiintare, modernizare si dotare servicii sociale si culturale in comuna Bobalna, judetul Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 323257
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOBALNA (Primaria Bobalna)
Numar invitatie: 323257/03.04.2012
Denumire contract: Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ?Modernizare strazi, infiintare, modernizare si dotare servicii sociale si culturale in comuna Bobalna, judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOBALNA (Primaria Bobalna)Cod fiscal: 4378760, Adresa: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Telefon: 0264355046, Fax: 0264355046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085, telefon: +40 264355046, fax: +40 264355046, persoana de contact: Augustin Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ?Modernizare strazi, infiintare, modernizare si dotare servicii sociale si culturale in comuna Bobalna, judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractele constau in modernizarea a 8, 4 km de drumuri si constructia unui pod in comuna Bobalna, reabilitarea Caminului Cultural din localitatea Babdiu, comuna Bobalna si modernizare, infiintare si dotare centru de asistenta dupa program scolar tip ?After School? din comuna Bobalna.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 425, 889 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 169.000 lei, Lot 2- 9.000 lei Lot 3- 8.000 lei1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertelor.2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO05 TREZ 2175 006X XX00 1452 ?Trezoreria Municipiului Dej) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011).2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2, Lot 3 Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Muresan Augustin, Toma Elena Ana, Bote Ovidiu Adrian, Cremene Iulia Gabriela.Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatFormular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Cerinta nr. 1 (Lot 1, Lot 2, Lot 3)Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 (Lot 2, Lot 3)Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data deschiderii ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice la Lotul 2 si Lotul 3
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Lot 1 Ofertantul are cifra de afaceri pe anul 2010 de minim 16.900.000 lei, Lot 1, Lot 2, Lot 3Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni cu o valoare de: -minim 2.100.000 lei pentru Lotul 1-minim 120.000 lei pentru Lotul 2-minim 100.000 lei pentru Lotul 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul dispune pentru Lot 1, Lot 2 si Lot 3 de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului si nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea CQOfertantul dispune pentru Lotul 1 de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTEOfertantul dispune pentru Lotul 2 si Lotul 3 de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA, altul decat sef santier, CQ si RTE precum si de electrician autorizat ANREOfertantul dispune pentru Lot 1, Lot 2 si Lot 3 de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare de catre APDRP, Lot 1, Lot 2, Lot 3 Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Lot 1, Lot 2, Lot 3Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -un contract similar in valoare de minim 7.000.000 de lei fara TVA pentru Lot 1-un contract similar in valoare de minim400.000 de lei fara TVA pentru Lot 2-un contract similar in valoare de minim 300.000 de lei fara TVA pentru Lot 3, Lot 1, Lot 2, Lot 3 Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare si cu cash-flow-ul., Ofertantul dispune: -pentru Lotul 1 de statie de betoane (min 40 mc/h) si statie de mixturi asfaltice (min 40t/h) autorizate care detine un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabil la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului si de statie de sortare agregate si face dovada ca este atestat pentru detinerea balastierei si a statiei de sortare (cu sistem de masurare certificat de BRML) folosite pentru indeplinirea contractului, si prezinta autorizatie de gospodarire a apelor pentru acestea, valabile la data depunerii ofertei-pentru Lotul 2 si Lotul 3 de statie de betoane (min 40 mc/h) autorizata care detine un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabile la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului. Lot1, Lot2 si Lot3 ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
Termen de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare BEmin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenul de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer