Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ? Centru local de informare si promovare turistica Bistrita Bargaului,dezvoltare si marketing turistic?


Detaliu pentru invitatia numarul 327648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Bistrita Bargaului (Consiliul Local Bistrita Bargaului)
Numar invitatie: 327648/24.05.2012
Denumire contract: Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ? Centru local de informare si promovare turistica Bistrita Bargaului, dezvoltare si marketing turistic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bistrita Bargaului (Consiliul Local Bistrita Bargaului)Cod fiscal: 4347437, Adresa: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Telefon: 0263/ 265286, Fax: 0263/ 265286
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Romania, cod postal: 427005, telefon: +40 263265286, fax: +40 263265286, persoana de contact: Mirela Nusfelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Principala, nr 1326, Bistrita Bargaului, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: ? Centru local de informare si promovare turistica Bistrita Bargaului, dezvoltare si marketing turistic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari si furnizare de bunuri conform documentatiei tehnice aprobat de APDRP, publicata in SEAP pentru: ? Centru local de informare si promovare turistica Bistrita Bargaului, dezvoltare si marketing turistic? din care: LOT 1: Executie de lucrari la: Obiectivul 1. Centru local de informare si promovareturistica turistica Bistrita Bargaului Componenta C;LOT 2: Furnizare de bunuri la: Obiectivul 1 si Obiectivul 2 din care: Obiectivul 1 Centru local de informare si promovareturistica Bistrita Bargaului Componenta C;Obiectivul 2. Dezvoltare si marketing turistic Componenta D
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 406 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 6.179 lei, Lot 2-1.514 lei, Lot 3- 3.447 lei. 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO22 TREZ 1015 006X XX00 0190 ?Trezoreria Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2.Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Laba Vasile, Nusfalean Mirela, Leordean Elenuta, Ciurea Paraschiva, Dolca Gheorghe, Sfrangeu LilianaFormular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatFormular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Cerinta nr. 1 (Lot 1, Lot 2)Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 (Lot 1)Ofertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007 dovedita prin: Atestat pentru executarea de instalatii electrice valabil la data deschiderii ofertelor, in vederea executarii instalatiilor electrice la Lotul 1
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri pe anul 2010 deminim 600.000 LEI pentru Lotul 1., Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 5 luni in valoare de: - minim 70.000 lei pentru Lotul 1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot 1, Lot 2, lOT 3. Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Lot 1 Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -un contract similar (lucrari privind constructii cladiri) in valoare de minim300.000 de lei fara TVA, Lot 1. Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje si conform listelor de cantitati si sunt corelate cu graficului de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare si cu cash-flow-ul, Ofertantul dispune: pentru Lotul 1 de statie de betoane (min 40 mc/h) autorizata care detine un sistem de masurare certificat de BRML, si prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse din beton valabile la data depunerii ofertei, folosite pentru indeplinirea contractului, Lot 1 Ofertantul dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului si nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea CQ, dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CCIA, altul decat sef santier, CQ si RTE precum si de electrician autorizat ANRE si de personal de executie conform extrasului de manopera., Ofertantul dispune pentru Lotul 3 de cel putin 1 persoana cu diploma / atestat profesionalin servicii de publicitate / relatii publice / marketing Lot 1 ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: Descriere criteriu: Componenta financiara: An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
.Termen de executie/termen de livrare
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenul de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2.Ofertele care contin termene mai mici de 5 luni nu vor fi punctate iar cele mai mari de 21 luni vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer