Achizitie publica - Executie de lucrari suplimentare pentru proiectul : Proiect integrat in comuna Odoreu
Detaliu pentru invitatia numarul 348319
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348319/12.06.2013
Denumire contract: Executie de lucrari suplimentare pentru proiectul : Proiect integrat in comuna Odoreu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Odoreu (Consiliul Local al comunei Odoreu)Cod fiscal: 3897424, Adresa: Odoreu, strada Republicii nr. 100, Odoreu, Telefon: 0261 - 775384, Fax: 0261 - 775062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odoreu, strada Republicii nr. 100, Odoreu, Romania, cod postal: 447210, telefon: +40 261775384, fax: +40 261775062, persoana de contact: Claudia Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Odoreu , str REPUBLICII NR.100 COMUNA ODOREU JUDET SATU MARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari suplimentare pentru proiectul : Proiect integrat in comuna Odoreu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executierigole sitrotuare
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 692, 872.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
13.800 lei. (pentru garantiile prezentate in valuta se va considera cursul BNR din data publicarii anuntului), 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor;2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO30 TREZ 5465006XXX00 0198 ?Trezoreria Satu Mare) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006 (4472, 87 lei). Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei;3. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator;4. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, polite, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA (pentru garantiile prezentate in valuta se va considera cursul BNR din data primirii comunicarii privind rezultatul procedurii).1. Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011);2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.2. Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Pop Dumitru Dorel, Szabo Ramona Claudia, Ilonczai Elisabeta, Nyiki Marcel, Sarca Ionut Mario, Avasan Monica Sofia, Ardelean Ioan, Acs Jeno, Filip Gheorghe, Fodor Ovidiu Nicolae, Kovacs Jozsef, Leib Nemes Zsolt, Mercea Gheorghe, Pintea Marius, Pop Gheorghe Mircea, Rogoz Viorica, Sarca Livia Lucia, Szabo Levente Tarta Ionell3. Formular 7 Declaratie privind eligibilitatea.4. Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.5. Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.6. Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. 1. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu date valabile la data limita de depunere a ofertelor, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globalape anul 2011 conform bilantul depusestede minim 1.350.000 lei, conform contului de profit si pierdere sau altui document inregistrat la autoritatile competente, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 2 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor in valoare de minim 650.000 lei, prin scrisoare de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, in original, care sa prevada ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Formular 10L - Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) un contract similar in valoare de minim 650.000 lei fara TVA si dovedeste acest aspect prin 1 contract pentru care prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.3. In cazul in care contractul prevede si servicii, bunuri sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea serviciilor sau lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, procese verbale, situatii de plata). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre contractantul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Ofertantul dispune pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract de statii de betoane care functioneaza in conditiile legii., . Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil cu calitatea (CQ) si dispune de cel putin un inginer CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTE.2. Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor propusi insotite de contract de munca sau angajament de participare autentic, diplome, certificate, adeverinte, atestate sau alte documente care confirma datele prezentate in CV.3. Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie. ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalente, aferente domenilor necesare, cu termen de valabileDATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELORPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 12:51