Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie de lucrari suplimentare pentru proiectul: Proiect integrat: ?Alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare, Modernizare-renovare camin cultural, Construire gradinita si Reabilitare drum -Ulita Poposala in comuna Romuli, jud. Bistrita Nasaud?


Detaliu pentru invitatia numarul 343224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Romuli (Consiliul Local Romuli)
Numar invitatie: 343224/28.02.2013
Denumire contract: Executie de lucrari suplimentare pentru proiectul: Proiect integrat: ?Alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare, Modernizare-renovare camin cultural, Construire gradinita si Reabilitare drum -Ulita Poposala in comuna Romuli, jud. Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Romuli (Consiliul Local Romuli)Cod fiscal: 4512232, Adresa: str. Principala , nr.363, loc Romuli, jud Bistrita Nasaud, Romuli, Telefon: 0263/383010, Fax: 0263/383181
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala , nr.363, loc Romuli, jud Bistrita Nasaud, Romuli, Romania, cod postal: 427250, telefon: +4 0263383010, fax: +4 0263383181, persoana de contact: Viorel Ivan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala , nr.363, loc Romuli, jud Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie de lucrari suplimentare pentru proiectul: Proiect integrat: ?Alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare, Modernizare-renovare camin cultural, Construire gradinita si Reabilitare drum -Ulita Poposala in comuna Romuli, jud. Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari suplimentare pentru proiectul: Proiect integrat: ?Alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare, Modernizare-renovare camin cultural, Construire gradinita si Reabilitare drum -Ulita Poposala in comuna Romuli, jud. Bistrita Nasaud? cu urmatoarele loturi: Lot 1 Alimentare cu apa-Retea distributie apa-Pregatire in vederea racordariiLot 2 Statie epurare si canalizare-Canalizare-Pregatire in vederea racordarii
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 495.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:4.500 lei, Lot 2:3.500 lei sau echivalent in euro la cursul BNR de la data publicarii invitatiei de participare.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO10 TREZ 1035 006X XX00 0573 ?Trezoreria Nasaud) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006 (Lot 1:2.472, 45 lei, Lot 2:1.832, 49 ). Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lot 1, Lot 2Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: PMonita Ioan, Mot Vasile Danut, Ivan Nicolae Viorel, Szekely Ioan Virgil, Bulz Vasile, Curtuius Eugen, Curtuius Grigore, Herta Vasile, Ivan Vasile, Mare Ioan, Moldovan George, Mot Vasile Danut, Rus Ioan, Rus Ioan Gavrila, Vlonga NicolaeFormular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Lot 1, Lot 2Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatator ORC cu informatii reale/actuale la data limita a depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate (cod CAEN) necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2011 de minim: Lot 1 450.000 lei, Lot 2 350.000 lei.Prezentarea bilantului contabil pe 2011 sau a altui document inregistrat la autoritatile competente., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 1 luna de la data semnarii contractului in valoare de minim Lot 1 240.000 lei, Lot 2 180.000 lei prin scrisoarea de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, care sa prevada ca suma respectiva poate fi disponibilizata pentru realizarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot 1, Lot 2Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract). Ofertantul dispune pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus., Lot 1, Lot 2Formular 12 (Declaratie privind efectivele medii anuale in ultimii 3 ani si personalul implicat in indeplinirea contractului). Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil cu calitatea (CQ) si dispune de cel putin un inginer cu specialitatea instalatii in constructii/constructii hidrotehnice, altul decat sef santier, CQ si RTE. Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor propusi, contracte de munca sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele care sustin CV-urile expertilor propusi (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc).Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie., Formular 10L (Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani).Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei)un contract similar in valoare de minim: Lot 1 240.000 lei, Lot 2 180.000 lei fara TVA si prezinta certificari de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document oficial privind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Lot 1, Lot 2ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent aferente domenilor necesare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer