Achizitie publica - ?Executie de retele canalizare si retele de alimentare cu apa in satul Rusciori, Comuna Sura Mica, Judetul Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 354093
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354093/24.09.2013
Denumire contract: ?Executie de retele canalizare si retele de alimentare cu apa in satul Rusciori, Comuna Sura Mica, Judetul Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SURA MICACod fiscal: 4241109, Adresa: Str. Principala, nr. 103, sura Mica, Telefon: +40 0269577101, Fax: +40 0269577096
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 103, Sura Mica, Romania, cod postal: 557270, telefon: +40 0269577101, fax: +40 0269577096, persoana de contact: Joarza Cornel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 103, Sura Mica, Romania, cod postal: 557270, telefon: +40 0269577101, fax: +40 0269577096, persoana de contact: Joarza Cornel
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Executie de retele canalizare si retele de alimentare cu apa in satul Rusciori, Comuna Sura Mica, Judetul Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala estimativa a investitiei , determinata conform bugetului proiectului aprobat si tinand cont de prevederile OUG nr. 34/2006 art. 29 aliniatul 2^1, este de 5.887.052lei (inv.de baza fara diverse si neprevazute) + 514.313 lei (8.74% din valoarea estimate a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute)Rezulta o valoare totala estimata a contractului= 6.401.365 lei+ TVA.Moneda : RONAlimentare cu apa: ? Conducta de aductiune bransata la conducta de alimentare cu apa a orasului Ocna Sibiului si bransamentele aferente, L=10649m;? Statie de clorinare cu clor gazos;;? camine de vane;? hidranti de incendiu;? coliere de bransare montate pe reteaua de distributie a apei si numar de bransamente;? vane de concesie;Canalizare: ? Retele de colectare gravitationala, Retele de transport prin pompare;? Camine de vizitare beton prefabricat;? Statii de pompare ape uzate;? pompe sumersibile pentru ape uzate menajere cu tocator;?canalizare ape uzate L=4240m;?statie epurare;
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 401, 365 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 11.800 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )- Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Vice Primar: Ristea Valentin ;
- Secretar: Paun Florina Monica;
- Sef serviciu economic: Miuta Rodica ;
- Inginer responsabil: Bica Ioan ;
- Consilier Local: Teci Ioan Alexandru ;
- Cuzic Maria ? expert tehnic;
- Cristea Cristina Mihaela ? expert financiar;Consilieri locali: Bulea Liviu, Ciorgodi Ion, Curechian Nicolae Gheorghe, Dragomir Gheorghe Dan, Marcu Mircea Dorel, Miuta Vasile, Raulea Ioan, Sionean Gheorghe, Teci Ioan Alexandru, Sbarcea Ioan Dorel.(In ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitati doar la factorii de decizie importanti) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs?Ofertantul-trebuie sa detina aviz emis de de catre Biroul Roman de Metrologie Legala, pentru executarea activitatii de montare mijloace de masurare sau contract cu societate abilitata, in baza art. 3 alin . (2) OG nr. 20/1992, privind activitatea de metrologie, aprobata cu modificari si completari prin Legea 11/1994; HG 1660/ 2005 privind aprobarea instructiunilor de metrologie legala I.M.L. 6-05 ?Avize? art. 18 si art. 19; HG 193/ 2002 privind functionarea Biroului Roman de Metrologie Legala art. 2 lit.d). Este necesar la gospodaria de apa. Se vor depune documente justificative (copii ?conform cu originalul?) Se vor prezenta autorizatiile sau contractele de prestari servicii cu o societate abilitata in copie ?conform cu originalul?.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, subcontractare, tert sustinatorfiecare parte are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 12.802.000 LEIDocumentE: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim "10 luni? de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.100.000 LEIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: CERINTA NR.1Pentru executia retele de canalizare? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4.240 m de retele de canal.Pentru executia retele de apa? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 10.649 m de retele de apa si sau aductiuni de apaOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiese: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu sica au fost duse la bun sfarsit.- In cazul unui proiect care contine ambele tipuri de lucrari (apa si canal) ofertantului va faca dovada indeplinirii experientei similare pentru ambele tipuri de lucrari (apa si canal);
-obiectul contractului sa vizeze retele de apa si canalizare in mediul rural.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr.1Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001Cerinta nr.2Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 11:20