Achizitie publica - Executie electrificare in comuna Apahida ? Proiectare si executie, Extindere si modernizare Iluminat public
Detaliu pentru invitatia numarul 350379
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350379/12.07.2013
Denumire contract: Executie electrificare in comuna Apahida ? Proiectare si executie, Extindere si modernizare Iluminat public
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APAHIDACod fiscal: 4485243, Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Telefon: +40 264231777, Fax: +40 264231475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: BARNAROBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: PETRUS ALEXANDRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie electrificare in comuna Apahida ? Proiectare si executie, Extindere si modernizare Iluminat public
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata totala a contractuluide achizitie publica este de 1.159.355 lei, formata din : a).valoarea estimata a serviciilor de proiectare = 22.732 leib).valoarea estimata a executiei = 1.136.623lei- valoare executie retele electrice = 938.963 lei- valoare extindere si modernizare iluminat public = 197.660 leic). valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute = 0 leiI. Executie electrificare in comuna Apahida ? Proiectare si executieA. LOCALITATEA DEZMIR , COMUNA APAHIDA , JUD.CLUJ? ZONA CABAUS1. Imbunatatire nivel de tensiune pentru zona cuprinsa intre str. Aviator Firuta Somesfalean , Str.Fantanele si Str.Rasaritului prin executarea unui PTA 20/0, 4 kV-63 kVA.2. Extinderea retelei de 0.4 kV - str.Fantanele -300 ml3. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - strada Rasaritului ?150 ml? ZONA ZAPODIE4. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - str.Campului ? 1500 mlB. LOCALITATEA CAMPENESTI , COMUNA APAHIDA , JUD.CLUJ? ZONA PTA 15. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - str.Bucegi ? 450 ml6. Extinderea retelei de 0.4 kV - str.Retezat ? 600 ml7. Alimentare cu energie electrica str.Rodnei ? 100 ml8. Alimentare cu energie electrica str.Mehedinti ? 300 ml? ZONA PTA 39. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - str.Bujorului ? 200 ml10. Extinderea retelei de 0.4 kV de pestr.Gladiolelor spre str.Tineretului - 400 ml11. Extinderea retelei de 0.4 kV - str.Tineretului - 250 ml12. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - str. Ficusului ? 200 ml13. Extindere retea de energie electrica intre str.Gladiolelor si str.Panselutelorstr. Iasomiei ? 250 ml? ZONA PTA 414. Extinderea retelei de 0.4 kV - str.Caisului ( partea dreapta ) ? 150 ml15. Extinderea retelei de 0.4 kV - str.Caisului ( partea stanga ) ? 400 ml16. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - str.Plopului? 450 ml17. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - str.Perilor? 550 ml18. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - str.Prunului? 650 mlC. LOCALITATEA SANICOARA si APAHIDA , COMUNA APAHIDA, JUD.CLUJ? ZONA PTA MOLITURA19. Alimentare cu energie electrica str.Mircea cel Batrin ? 400 m20. Alimentare cu energie electrica a consumatorilor - str.Triaj si str.Garii ? 700 ml, racord PTA 20 kV/0.4kV ? 63 kVAII. Extindere si modernizare Iluminat public21. Extinderea reteleide iluminat public pe str.Libertatii in loc.Apahida si str.Clujului loc.Sinnicoara ? 1500 ml
II.1.6) CPV: 31321000-2 - Linii de curent electric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 159, 355 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumu GP?20.000 lei-Per de valab a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei, 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Forma de constituire a GP: -Scris de Garantie Bancara -Form original sau?Chitanta emisa de caseria aut contra-original sau?OP ?conf de banca emitenta Original(contul Primariei Apahida nr.RO60TREZ2165006XXX006926 deschis la Trez Cluj CF 4485243) sau * instrument de garantare emis de o societate de asigurari; Pentru o garantie de participare depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile ; reducere 50 % pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata. Obs. In cazul in care ofertantul a constituit GPla procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50 % din valoarea GP) si nu face dovada ca este IMM(F nr.16) oferta acestuia va fi respinsa la deschidere.In orice situatie, GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Neprezentarea dovezii constituirii GP la deschiderea ofertelor duce la descalificarea automata a op ec. Nota: In conformitate cu art.278^1, alin.(1), lit.c)din OUG 34 din 2006, autoritatea contractanta retine contestatorului suma de 4.939, 36 lei din garantia de participare*Ofertantul pierde garantia de participare, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec in perioada de valab a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantii de tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modific si complet prin OG nr.27/2006)si doresc sa depuna 50% din valoarea GP, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului de executie, fara TVA, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile totale/partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Municipiului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Municipiului , cat si de unitatea Trezoreriei la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, dar nu inainte de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular nr. 1 in original ( Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? formular nr. 2 in original ( in cazul in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de ar. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , completat, semnat si stampilat ? formular nr. 3 in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta ? formular nr 4 in original- Certificat fiscal - directia de impozite si taxe locale- Certificat de atestare fiscala ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluiCertificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr. 509 din 28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .- Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM ? formular nr. 16 daca este cazul.Potrivit dispozitiilor art. 11 alin 4 din HG nr. 925/2006 in varianta modificata de HG nr. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute mai sus (certificatele fiscale), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare enumerate la subpunctele de mai sus. Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in intervalul prevazut in respectiva solicitare. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata-Se completeaza Formular nr. 5 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si Tabelul nominal ( conf. art. 69 indice 2 din OUG 34/2006) cu numele persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante se regaseste in Anexa la Formularul nr. 5 si sunt: Grigore Fati - primar, Alexandru David-secretar, Dana Mihaela Astilean-sef serviciu economic, Anca Bucur ?consilier jurist, Alexandru Petrus-inspector-responsabil achizitie, Ovidiu Felecan-consilier, Mircea Teodor Paglesan - consilier , Simona Pop- consilier Cerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (original, copie legalizata sau xerocopie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al ofertantului a codului CAEN ?corespunzator obiectului contractului ce urmeaza a se executa. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa exercite activitati profesionale conform caietului de sarcini. Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.AutorizatiiOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine - Atestat de tip C1A siC2A emis de ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor -copie legalizata sau Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 17:31