Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie Garaj si atelier auto la U.M.0813 Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 347918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0813 Bucuresti
Numar invitatie: 347918/04.06.2013
Denumire contract: Executie Garaj si atelier auto la U.M.0813 Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0813 BucurestiCod fiscal: 4221233, Adresa: Aleea Negru Voda nr. 4 - 6 sector 3 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213263562, Fax: 0213260591
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Negru Voda nr. 4 - 6 sector 3 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030775, telefon: +40 213263562, fax: +40 213260591, persoana de contact: Marius Gheorghe Slavu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Negru Voda nr. 4 - 6 sector 3 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie Garaj si atelier auto la U.M.0813 Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructie
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10.364, 60 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare se poate prezenta si in alte monede, echivalenta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu un numar de trei zile.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular 7)In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM), valoarea garantiei de participare se reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute de art.87 din HG 925/2006.In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, AC poate retine din gar.de particip. suma de 4.298, 23 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.Contul autoritatii contractante: U.M. 0813 Bucuresti, RO92TREZ7035005XXX000068, deschis la Trezoreria Sector 3 Bucuresti, Cod fiscal RO 42212333
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular 26)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele de calificare solicitate sunt obligatorii.Daca pentru demonstrarea criteriilor de calificare, ofertantul opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca indeplineste criteriile de calificare, insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint, dar precis, modul de indeplinire al respectivelor cerinte), atunci acesta are obligatia de a prezenta toate documentele emise nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor, conform cerintelor din documentatia de atribuire, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Lipsa unui document solicitat in aceste conditii atrage dupa sine declararea ofertei dreptinacceptabila.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare.Autoritatea contractanta nu impune ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular 2).Formularul va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul).Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cuoriginalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular 4) insotita de documentele mentionate mai sus. Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Cerinta nr.3: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular 6).Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular 5 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Cirstina Gheorghe Daniel, Negrila Silviu Claudiu, Porumbel Florina, Mititelu Florin, Stan Marin Cristian, Vasilica Razvan, Alexe Adrian, Bacanu Ion, Slavu Marius.Declaratia (Formular 5) se va prezenta de catre subcontractanti si de tertii sustinatori (daca e cazul). Cerinta nr.1: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni fiecarui membru din cadrul asocierii.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004, aceste informatii cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.NOTE: 1. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.2. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care nu a fost prezentat in aceasta forma).Cerinta nr.2: Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? Atestat emis de ANRE tip B pentru executarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 Kv.Cerinta nr.3: Autorizatie ISCIR confor PT R1/2010 pentru instalarea, repararea, intretinerea si verificarea tehnica in utilizare a elevatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2 (doi) in suma de 1.036.460 lei.Media cifrei de afaceri globale se va cumula in cazul asociatilor sau poate fi sustinuta de un tert, in conditiile legii.? Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru ultimul an financiar in loculul bilantului aferent anului 2012 se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat lucrari de constructii in valoare de minim 518.230 lei in cadrul unui singur contract.Documente relevante: ? Certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorsi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul, trebuie sa aiba la dispozitia sa utilaje si mijloace tehnice, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului, in conformitate cu Caietul de sarcini., Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)., Dovada disponibilitatii pentru acest proiect de personal tehnic specializat ? propriu sau cooptat - pentru partea de executie lucrari de constructii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile si implicate in realizarea contractului., Documente prin care persoanele implicate in contract demonstreaza modul de colaborare cu ofertantul., Documente care dovedesc pregatirea in domeniu ? copii certificate de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;, Documente care demonstreaza experienta profesionala in domeniu;, In cazul in care anumite persoane dintre cele nominalizate nu sunt angajate ale ofertantului, se va adauga documentelor prezentate si angajament de participare si declaratia de disponibilitate Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Cerinta este valabila doar pentru activitatea de executie a lucrarilor constructii.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer