Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie IBU pe drumuri locale, str. Vaii, in Orasul Stefanesti, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 327451
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL STEFANESTI
Numar invitatie: 327451/22.05.2012
Denumire contract: Executie IBU pe drumuri locale, str. Vaii, in Orasul Stefanesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL STEFANESTICod fiscal: 4122574, Adresa: CALEA BUCURESTI, NR 1, stefanesti, Telefon: +40 248266752, Fax: +40 248266752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA BUCURESTI, NR 1, stefanesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 248266752, fax: +40 248266752, persoana de contact: DUMITRU IONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Stefanesti, sala de consiliu, CALEA BUCURESTI, NR 1, stefanesti, Arges, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie IBU pe drumuri locale, str. Vaii, in Orasul Stefanesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie IBU pe drumuri locale, str. Vaii, in Orasul Stefanesti, judetul Arges
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 4827lei .Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data dep.ofertelor.Forma de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a caruioferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.2781, poate retine din gar.departicip.suma de 48.27 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30%din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa seincadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si atasa Formular - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese)Persoanele care detin functie de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ?Barbuceanu Mihail Dorin;Viceprimar ?Mihalce Ion;Secretar ?Ion Georgeta;Contabil ?Nicolae Iuliana; Responsabil achizitii publice- Ionescu Dumitru. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si atasa Formular - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte conditiile prevazute de legislatie privind modul de participare la procedura de atribuire.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.6)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetulde statCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgenera consolidat ( Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice )NOTA : Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca casi-a indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributilor catre stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta. 1)Persoane juridice/fizice romane. Se vor atasa urmatoarele documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor.Din certificat trebuie sa reiasa ca operatorul este autorizat pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2)Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legaledin tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Se vor prezenta Informatiigenerale si declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani, sau de la data la care operatorul economic a fost infiintatsau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri a fi indeplinita decatre ofertanti trebuie sa fie de: 282756 lei. Conversia cifrei de afacere seva exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv .Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BancaNationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specificaratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica. Se va prezenta Declaratie privindlista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si Fisa de experientasimilara. Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentrulucrari de drumuri- solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fiede cel putin 241356 lei. Autoritatea contractanta va respecta prevederileart.14 alin. 1 si 2 din Ord.509/2011, operatorul economic putand facedovada experientei similare prin oricare din modalitatile prevazute la alin.1, art. 14 din Ord.509./2011. In cazul unei asocieri cerintele privitoare laexperienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul deoperatori economici asociati.Ofertantul va prezentaRecomandare/Certificare? din partea beneficiarului, in original sau copieconform cu originalul, Informatii privind utilajele, echipamenteletehnice de care dispun operatorii economicipentru indeplinirea contractului. Se va prezentaDeclaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind capacitatea profesionala. Declaratia va contine informatiiprivind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala sicalificarea cadrelor de conducere precum sipersoanele responsabiledirect de indeplinirea contractului. Nominalizareapersoanelor responsabiledirectde indeplinirea contractului se face in scopulasumarii indepliniriiobligatiilor din contract ce urmeaza a fi atribuit., Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acordul de asociere.Mai multioperatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune ofertacomuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formalasocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarataCastigatoare, Informatii privind subcontractantii. Se vor prezenta.Declaratie privind parteasau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si Acord desubcontractareSubcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecarespecialitate pentru care sunt atestati/autorizati Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului- ISO 14001:2005 sauEchivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer