Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie ,,Infiintare centru local de informare si promovare turistica in comuna Valea Ierii??


Detaliu pentru invitatia numarul 352366
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA IERII (PRIMARIA VALEA IERII)
Numar invitatie: 352366/08.08.2013
Denumire contract: Executie , ,Infiintare centru local de informare si promovare turistica in comuna Valea Ierii??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA IERII (PRIMARIA VALEA IERII)Cod fiscal: 5562115, Adresa: Valea Ierii nr 50, Valea Ierii, Telefon: +40 741818360, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Valea Ierii nr 50, Valea Ierii, Romania, cod postal: 407585, telefon: +40 374961930, fax: +40 374091297, persoana de contact: Gabriel Alexandru Duma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Valea Ierii nr 50, Valea Ierii, Romania, cod postal: 407585
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie , ,Infiintare centru local de informare si promovare turistica in comuna Valea Ierii??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie , ,Infiintare centru local de informare si promovare turistica in comuna Valea Ierii??Valoarea estimata: Nr. Denumirea capitolelor de cheltuieliValoarea estimataCrt.(lei fara TVA)1 Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului27.8932 Capitolul 4 Cheltuieli pentru investitia de baza3 4.1 Constructii si instalatii394.7674 4.2 Montaj utilaj tehnologic9955 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare)9.9486 Capitolul 5 Alte cheltuieli7 5.1 Organizare de santier8.4738 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute*12.540TOTAL454.616*Cuantumul procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 2, 84%.Valorile estimate prevazute mai sus pentru fiecare activitate in parte nu pot fi depasite de ofertanti in ofertele financiare depuse.In cazul in care nu se respecta aceasta conditie, ofertele vor fi respinse ca inacceptabile.
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 616 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.800 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in valuta, contravaloarea sumei de 8.800 lei fiind calculata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Facilitate IMM: 50%. Garantia de participare se va retine in cazurile si cuantumul stipulate de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 si, respectiv, art. 87 din HG 925/2006.Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO67TREZ2195006XXX002152 deschis la Trezoreria Turda.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modalitatea de constituire: prin oricare din mijloacele prevazute la art. 90 din HG 925/2006.Perioada garantiei de buna-executie va fi de minim 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Primar: Gabriel Alexandru Duma; Consilieri locali: Michile Paul Vasile, Maris Marius Adrian, Maios Ioan, Culda Octavian Vasile, Sucala Traian, Virtan Maria, Bercia Iuliana, Lazar Cristian, Culda Ioan; Contabil: Ilea Nicoleta; Membrii comisie de evaluare: Giurgiu Ioan, Bodea Adela, Marinca Viorica, Varga Angela)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care trebuie sa reiasa ca ofertantul are autorizate urmatoarele coduri CAEN: 4120 (Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale), 4321 (Lucrari de instalatii electrice), 4322 (Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat), 4391 (Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii), corespunzatoare obiectului procedurii de atribuire, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2. Prezentarea Atestatului ANRE necesar pentru indeplinirea obiectului contractului in ceea ce priveste instalatiile electrice descrise in proiectul tehnic, conform Ord.24 /2007, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.3.Prezentarea Autorizatiei ISCIR necesare pentru indeplinirea obiectului contractului in ceea ce priveste instalatiile sanitare si termice descrise in proiectul tehnic, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati de cel putin 884.000, 00 lei sau echiv. euro, la urmatoarele cursuri: 2010 - 4, 2099 ; 2011 - 4, 2379; 2012:4, 4560(curs mediu stabilit de BNR). Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezenta bilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate de organele competente, in copie conforma cu originalul., Cerinta 2Dovada disponibilitate resurse financiare (cash-flow)- Se vor prezenta: 1. cash-flow corelat cu oferta depusa, graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat si cu resursele financiareproprii;2. documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de achizitie publica pe o durata de 3 luni sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca aredisponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci) in valoare de cel putin 221.038 lei., Cerinta 2 (continuare)In sensul celor de mai sus, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resurse suficiente pentru derularea contractului corelat cu oferta depusa, graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat si cu resursele financiare proprii.Pentru demonstrarea capacitatii financiare nu se vor accepta documente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat (ex.: facturi fiscale, contracte de imprumut in care ofertantul este creditor, bilete la ordin, cambii, file cec, etc.)., Observatie: Ofertantul poate beneficia de sustinere in conditiile art. 186 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1:
Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii unor lucrari similare prin prezentarea unui contract de lucrari constructii civile cu o valoare totala executata de catre acesta de minim 442.000, 00 lei fara TVA.Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, certificari de
buna executie. Prin sintagma , ,certificari de buna executie" autoritatea contractanta nu limiteaza tipul de document prin care ofertantii demonstreaza indeplinirea cerintelor legate de indicarea beneficiarilor, a valorilor, perioadei, locul executiei si ducerea la bun sfarsit a lucrarilor, lasandu-se la latitudinea acestora modalitatea de confirmare a informatiilor (prin unul sau mai multe documente cu rol de certificare)., Cerinta 2:
Demonstrarea dreptului de proprietate sau de detentie asupra urmatoarelor dotari tehnice minime necesare pentru executarea lucrarilor:
- schele - 170 mp;
- excavator ? 1 buc.;
- mai compactor ? 1 buc.;
- macara ? 1 buc.;
- autotrasportator beton ? 1 buc.;
- statie de betoane;
- laborator minim gr. II.
Pentru toate utilajele prezentate, se solicita copii, conforme cu originalul, dupa:
- documentele care atesta dreptul de proprietate asupra utilajelorsi, daca este cazul, ,Cerinta 2 (continuare): - contractele de inchiriere si/sau de leasing ale utilajelor sus-mentionate prin care
proprietarii utilajelor pun aceste dotari la dispozitia ofertantului si/sau alte documente care sa faca dovada angajamentului de punere la dispozitia ofertantului a utilajelor de catre proprietarii acestora., Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane, considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului de lucrari: - min. 1 responsabil tehnic cu executia constructii civile, cu atestatul in domeniul ?constructii civile, industriale si agrozootehnice? (dom. I), conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii sau documente echivalente;
- min. 1 responsabil tehnic cu executia constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu atestatul in domeniul ?constructii edilitare si de gospodarie comunala? (dom. IX), conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii sau documente echivalente;
- min. 1 responsabil tehnic cu executia instalatii electrice, cu atestatul in domeniul instalatii electrice, conform Legii nr.10/1995privind calitatea in constructii si Ord pres. ANRE nr.11/2013, sau documente echivalente;
- min. 1 responsabil cu calitatea constructii civile, cu decizia de numire sau autorizatia CQ in domeniul constructii civile;
- min. 1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) ? cu atestatul/certificatul in domeniul securitatii si sanatatii, conf. Norma metodologica din 11/10/2006 de aplic. a prev. Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.- min. 1 sef de santier, inginer sau subinginer constructii civile, cu experienta profesionala generala de min. 5 ani- min. 1 inginer constructii civile, cu experienta profesionala de min. 5 ani- min. 1 inginer constructor instalatii, cu experienta profesionala de min. 5 ani-min. 1 inginer/subinginer autorizat ANRE executie instalatii electrice, cf. Ord pres. ANRE nr.11/2013.Mentiuni: 1. Personalul va fi corelat cu graficul de executie propus.2. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.3. Pentru responsabil cu calitatea construc?ii civile, ?ef de ?antier, inginer construc?ii civile ?i inginer constructor instala?ii, se vor prezenta: Curriculum vitae, declara?ii de disponibilitate, diplome.4. Pentru responsabil tehnic cu execu?ia construc?ii civile, responsabil tehnic cu execu?ia constructii edilitare ?i de gospodarie comunala, responsabil tehnic cu execu?ia instala?ii electrice, responsabil cu sanatatea ?i securitatea in munca (SSM) ?i inginer/subinginer autorizat ANRE execu?ie instala?ii electrice, se vor prezenta: declara?ii de disponibilitate, certificate/atestate, insotite de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor., Observatie: Ofertantul poate beneficia de sustinere in conditiile art. 190 din OUG 34/2006. Cerinta 2: Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 1: Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Punctaj financiar
Punctaj tehnic
10
Descriere: Punctajul tehnic (termen de executie)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer