Achizitie publica - Executie instalatii de incalzire si instalare centrala termica cu functionare pe gaz la Gradinita nr.4 in Municipiul Alexandria.
Detaliu pentru invitatia numarul 337004
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337004/09.10.2012
Denumire contract: Executie instalatii de incalzire si instalare centrala termica cu functionare pe gaz la Gradinita nr.4 in Municipiul Alexandria.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALEXANDRIACod fiscal: 4652660, Adresa: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Telefon: 0247 317732, 317733, Fax: 0247 317728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 247317732, fax: +40 247317728, persoana de contact: Maria GOGOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie instalatii de incalzire si instalare centrala termica cu functionare pe gaz la Gradinita nr.4 in Municipiul Alexandria.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al contractului de lucrari consta in executia de instalatii de incalzire si instalare centrala termica cu functionare pe gaz, astfel cum sunt prezentate acestea in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 765 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.b) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO46TREZ6065006XXX000167 deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.- Depunere la casieria autoritatii contractante conform art.86 alin. (5).Cuantumul garantiei de participare este de 3.555, 3 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit. Confirmarea depunerii carantiei de participare se poate face inclisiv in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor conform art.86. alin5 din HG. 925/2006c) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278 1 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi de 1777, 65 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale in conform prevederilor art.90 alin(3) din cadrul aceleiasi hotarari, precum si conform prev art. 1, alin.(3)din HG.1045/2011Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 13.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul nr.14)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - DRAGUSIN Victor- Primar- Ordonator principal de credite;
- TABACITU Stefan ? Administrator public- PURCARU Iulica ? Secretar;
- Calota Florica-Ica , Petrcu Marian Dragos , Mocanu Daniel- Marian , Popescu Dumitru- Dan , Curea Gina- Georgeta, Neacsu Ionut, Brosteanu Andreea, Voicila Florea, Ghicica Maria, Streinu Marius, Doncea Bogdan-Alin, Cobarlie Silvia, Stancu Iuliana, Tanase Florentiu, Titirisca Florin Nicusor, Neacsu Alexandru, Talpica Stelica, Iotu Lucian, Abalaru Ion - Consilieri locali;Membrii comisiei de evaluare: - GOGOI Maria - Director DTI;
- GAFENCU Haritina - Director DBFTI;
- SUICA Paul? inspector DTI;
- MUTULIGA Mihaela ? inspector DTI- IANCU Georgiana - Responsabil cu achizitiile publiceMembrii de rezerva: - CIOACA Alina ? inspector DTI;
- BOLINTINEANU Mirela ? consilier superior DBFTI;Nota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.d. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz, respectiv in nume propriu, asociere, sustinere economico-financiara si tehnico-profesionala, subcontractare).e. Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator in situatia in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala invocand sustinerea acordata. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Cerinta nr.2Operatorii economici vor prezenta autorizatie ISCIR privind montarea, instalarea, intretinere si verificarea cazanelor cu apa calda.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare autorizatie valabila la data limita de depunere aofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 355.530, 00 lei.- Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011.Se va completa Formularul nr. 3.- Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) vizate si inregistrate de organele competente.Nota: a. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare invaloare de minim 177765, 00 lei. Se accepta prezentarea unui numar de maxim 5 contracte a caror valoare insumata sa reprezinte minimul impus.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va completa Formularul nr. 4.-Prezentarea procesului verbal de receptie a lucrarilor prin care se intentioneaza demonstrarea experientei similare, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de executie si conducere. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in echipa sa de lucruun inginer atestat profesional in domeniul instalatiilor termicePrezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte..Nota: a. In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: - contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii ori alte forme de colaborare intre ofertant si persoanele respective, in conditiile in care autoritatea contractanta nu impune nicio restrictie in acest sens;
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de a, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Prezentarea formularului nr.5;
- Se solicita ca operatorul economic sa faca dovada accesului (act de proprietate, contract de leasing, inchiriere, furnizare, angajament de punere la dispozitie) la autovehiculele si utilajele prezentate., Informatii privindsubcontractantii.Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul instalatiilor termicePrezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)., Implementarea standardului privind sistemul managementului de mediu din seria ISO 14001 in domeniul instalatiilor termice.Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 11:59