Achizitie publica - Executie interfata intre instalatiile de slam dens si instalatia de desulfurare
Detaliu pentru invitatia numarul 328675
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328675/05.06.2012
Denumire contract: Executie interfata intre instalatiile de slam dens si instalatia de desulfurare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: ing. Ion VITEJANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., Directia Comerciala, Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie interfata intre instalatiile de slam dens si instalatia de desulfurare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie interfata intre instalatiile de slam dens si instalatia de desulfurare.Valoarea estimata a achizitiei este de 14.000.000 lei, din care valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 700.000 lei si valoarea estimata a executiei lucrarilor este 13.300.000 lei.
II.1.6) CPV: 45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 140.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul in care un operator economic ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de8.960, 00lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituirea garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant intr-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului;Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului nr.12 A, anexat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Completarea formularului nr.12 B, anexatNOTA: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor localePrezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexat.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieCompletarea formularului nr.12 C, anexat.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaCompletarea formularului tip, anexatCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Completarea formularului tip, anexat, de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant.(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Director General ? ing, Marian Motocu, Director Directie Comerciala ? ec. Gheorghe Copaci, Sef Serv. Achizitii Servicii si Lucrari ? ing. Ion Vitejanu Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, executia de lucrari, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicitaofertantul clasat pe primul loc sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator in original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similaraPrezentarea listei principalelor lucrari similare deevacuare si depozitare prin tehnologia slamului dens a zgurii si cenusii provenite din arderea lignitului si a deseurilor rezultate, executate in ultimii 5 ani.Se va completa formularul 12 F, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se vor prezenta in copie documente edificatoare privind executia unuicontract de lucrari similare in valoare de 13.300.000, 00 lei si aunui contract de proiectare , precum si cate o recomandare de la beneficiariicontractelorprezentatepentru demonstrarea experientei similare., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnicePrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice executiei lucrarii, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa formularul 12 H, anexat., Cerinta nr. 3Informatii privind personalulPrezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 12 I, anexat, completat.Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta in copie: - atestatul tehnico - profesional, - legitimatie, - dovada relatiei contractuale cu ofertantul si acceptarea unui angajament de participare conform art. 188 , alin.3, lit. cdin OUG 34/2006.Se vor prezenta documente din care sa reiese ca executantul dispune de personal responsabil cu calitatea in constructii., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantiiSe va completa formularul 12 G, anexat, continand informatii privind partea din contract pe care operatorul economic ofertant are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantii trebuie sa fie operatori economici eligibili
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 14:53