Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrare: Reabilitare si modernizare camin


Detaliu pentru invitatia numarul 328099
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VURPAR (PRIMARIA COMUNEI VURPAR)
Numar invitatie: 328099/28.05.2012
Denumire contract: Executie lucrare: Reabilitare simodernizare camin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VURPAR (PRIMARIA COMUNEI VURPAR)Cod fiscal: 4406355, Adresa: STR. PRINACIPALA, NR. 455, Vurpar, Telefon: 0269544001, Fax: 0269544110
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINACIPALA, NR. 455, Vurpar, Romania, cod postal: 557295, telefon: +40 269544001, fax: +40 269544110, persoana de contact: MIHAIL LIENERTH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vurpar, str. Principala, Nr.455, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrare: Reabilitare simodernizare camin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrare: Reabilitare simodernizare camin
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 938, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
18700 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: - prin scrisoare de garantie bancara - Formular nr.11, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul optarii pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul RO48TREZ5765006XXX005192, deschis la Trezoreria Sibiu, in numele comunei Vurpar, cod fiscal 4406355.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, in afara plicului sigilat ce contine oferta.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Garantia de participare se restituie legal, cu exceptia sumei retinute contestatoruluia carui contestatie a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC, calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5%di valoarea contractului, in lei exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, constractantul are obligatia de a deschide un cont distinct, la dispozitia autoritatii constractante, la unitatea trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acetuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Din certificatul fiscal trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Din certificatul fiscal trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr.34/2006, aprobata prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. precizam ca persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: Primar-Lienerth Mihail, Secretar-Brat Ilie, Contabil-Coldea Cornel, Viceprimar-Aldea Cornel, Consilieri: Fita Ilie, Banea Ilie, Gabor Ionel, Giurgiu Ioan, Mihu Marian, Popa Ilie, Vulcan Toma, Zamacau Dorel, Stupu Toma, Lederer Daniel.Certificat de participare cu oferta independenta - operatorii economici participanti la procedura trebuiesa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte faptul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSe solicita ca media globala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1.500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: Ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate, a catui valoare a fost de cel putin 900.000 lei. Se considera lucrari similare ca si complexitate si anvergura lucrari constructii/reabilitare/modernizare cladiri care indeplinesc pragul valoric solicitat., Informatii privind personalultehnic de specialitate.Conditii minime pentru specialisti: 1.Sef santier;2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor; 3. Responsabil privind calitatea; 4. Responsabil de securitate si sanatate a santierului, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si rpotectie a mediului, conform legislatiei in vigoare. Managementul calitatii - Certificat de atestare ISO 9001:2008 privind managementul calitatii in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, valabil la data deschiderii ofertelor., Protectia mediului - Certificat de atestare ISO 14001:2005 privind managementul mediului in domeniul obiectului contractului sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret se acorda punctajul maxim alocat 95 puncte; pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim/pretn) x 95. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertelor fara TVA.
Termenul de executie
5
Descriere: Punctajul se acorda astfel: pentru cel mai scurt termen de executie se acorda punctajul maxim alocat 5 puncte; pentru alt termen se acorda punctajul astfel: Ptermen = (termen minim/termen n) x5. Termenul maxim peste care nu se acorda punctaj este de 8 luni, iar termenul minim sub care oferta va fi declarata neconforma este de 3 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla in format electronic in SEAP la sectiunea Documentatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer