Achizitie publica - Executie lucrare Sistematizare pe verticala + drumuri ( Lucrari de asfaltare)
Detaliu pentru invitatia numarul 317084
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA" BISTRITA"
Cod de identificare fiscala: 4347496
Adresa: STR.SIGMIRULUI, NR.16, Bistrita
Telefon: 0263239404
Fax: 0263232128
Denumire invitatie: Executie lucrare Sistematizare pe verticala + drumuri ( Lucrari de asfaltare)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Sistematizare pe verticala + drumuri (lucrari de asfaltare)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.11.2011 15:38
Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Bistrita"al judetului Bistrita- Nasaud, str. Sigmirului, nr.16, loc.Bistrita, cod postal 420158
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Bistrita"al judetului Bistrita- Nasaud, str. Sigmirului, nr.16, loc.Bistrita, cod postal 420158
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 120, 148 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a candidatului: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180- formular 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- formular 3, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 4, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.modificat 69 unu din OUG 34 /2006-formular 52.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; Certificat constatator emis de ONRC, 3.Situatia economica si financiara; Fisa informatii generale- formular 6Bilant contabil4.Capacitatea tehnica si/sau profesionala; Experienta similara - formular 7, scrisoare de recomandare Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - formular 8 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarecalitatii5.Standarde de asigurare a calitatii; 6.Informatii privind masurile de protectie a mediului- formular 9
De pe SEAP-se solicita garantie de participare in cuantum de 2000 RON, 1.66% din valoarea estimata fara TVA a contractului- garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.