Achizitie publica - Executie lucrari , pentru construire - ?Centru de informare turistica Zavoi Jud .Caras Severin?
Detaliu pentru invitatia numarul 344750
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344750/03.04.2013
Denumire contract: Executie lucrari, pentruconstruire-?Centru de informare turistica Zavoi Jud .Caras Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Zavoi (Consiliul Local)Cod fiscal: 3227335, Adresa: Zavoi, str. Hategului, nr. 186, jud. Caras-Severin, Zavoi, Telefon: +40 0255534822, Fax: +40 0255534801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Zavoi, str. Hategului, nr. 186, jud. Caras-Severin, Zavoi, Romania, cod postal: 327435, telefon: +40 0255534822, fax: +40 0255534801, persoana de contact: Perescu Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zavoi, str. Hategului, nr. 186, jud. Caras-Severin, Zavoi, Romania, cod postal: 327435, telefon: +40 0255534822, fax: +40 0255534801, persoana de contact: Perescu Adrian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari, pentruconstruire-?Centru de informare turistica Zavoi Jud .Caras Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta, Comuna Zavoi, judetul Caras - Severin implementeaza proiectul ?Centru de informare turistica Zavoi Jud .Caras Severin?, Proiectulpresupuneexecutarea lucrarilor pentruconstructiacladiriisi echipareaconformPT si specificatii tehnice.Oferta va respecta intocmai solutiiledin PT - abaterile fiind motiv de excludere a ofertei ca neconforma. Propunerea tehnicava cuprinde toate cantitatile de lucrari , utilaje si echipamente cuprinse in proiectul tehnicsiin specificatiile tehnice din caietul de sarcini general .Oferta financiarava cuprinde toate lucrarile prevazute inlistele de cantitatidin PT si caietul de sarcini generalanexat prezentei cereri de oferta si cota de lucrari diverse si neprevazutece va puteasuplimenta valoarea contractului in conditiile legii.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 498, 134 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantiei de particip: 8944lei.Perioada de valab a garantiei pt particip: est cel putin egala cu perioada de valab-te a ofertei, repct90zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in orig.in ext coletului de oferta .Modul de constit a garantiei de participare: (1)-Un instrument de garant emis in cond legii de o SC bancara ori de o sc de asig, care se prez in orig, in cuantum si pt perioada prevaz in DA(2)Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3)Inst-ul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. sau Scrisoare de garantie bancara in fav.AC, eliberata de regula, de o banca din RO, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de pref.cu corespondent in Romania.Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de trad. legal.si autorizata in lb.romana.sauPrezentareOPin cont nr.RO93TREZ1885077XXX000153, deschis la Trez OteluRosu cu conditia confirmarii acestuia , pt.AC, de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Cod fiscal comuna Zavoi: 3227335, sau instrument de garantie conform art86dinHG 925/2006actualizat Nota: Instru.de garantie bancara sau ordinul de plata vor fi prezentate separate, nefiind incluse in colet sigilat ce cont oferta si doc.de calific.Garantia de particip se prez in origi, in cuant si pt perioada prevaz in DA.Garantia trebuie sa fie irevoc.Orice solicit de prelung a valab ofertei va necesit si prelung garan d particip.Garantia de particip se va retine contestatorului caruia i-a fost resp. contest ca nefondatat de catreCNSC suma calc. conf. prev.art.2781dinOUGnr.34/2006, conf.prevlegale in vigoare;Pt garantia de particip emise in alta valuta decatRON, echiva va fi cea public deBNR in data de 29.03.2013.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrari, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- fie prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibildeschis, la o banca agreata de amble parti, la dispozitia autoritatii contractante , va fide 0, 5% din pretul contractului , retinerile succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale vor fi de 9, 5 % din valoarea facturii , pana la constituirea integrala a sumei convenita pentru garantia de buna executie .Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.?In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantiilese constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;Se va prezenta Anexa10.Aceasta declaratie se va depune in original cu semnatura reprezentatului legal al fiecaruia , de catre ofertant -toti asociatii si terti sustinatori , daca e cazul .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiileprevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Documentele pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 sunt solicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Anexa10, in original cu semnatura reprezentatului legal al fiecaruia, in cazul unei asocieri.Cerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local.Documente solicitate: Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor. Din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente.Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate .Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant. Documentele intr-o alta limba , fara traduceri legalizate nu se iau in considerare.Autoritatea contractantapoate solicita informatii in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia , direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu se va afla in niciuna din situatia prevazuta la art. 46 alin. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului; Se va prezenta Anexa 10 b.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completariulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? ScorobeteIon ;Consilieri locali : Beca Simion , Boran Serafin Sorin , Cirdei Iustin Doru , Daia Vantu , Ducan Ionescu Vasile , Florei Ioan , Gander Petru, Irimescu Gheorghe , Isac Andrei , Marica Ilie , Muntean Alexe , Toader Romulus , Tusteanu Gavrila .Comisia de evaluare: - presedinte cu drept de vot: Perescu Ionel Adrian ; membri: Meila Anel Mihai ; Stan Mihai ; Dumitrescu Daniel (rezerva); Beca Calina (rezerva );Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 ? Anexa10c.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Anexa10a Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, acesta nu este in faliment, lichidare sauare administrateafacerilede catre un judecator sindic. Informatiiletrebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantulclasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizataPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluisau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Cerinta nr. 2.Acordul de asociere se va prezenta in ofertacu toate datele de identificare ale asociatilor , ponderile si identificarea clara a lucrarilor /furnizarilor pt fiecare asociat (fizic si valoric conform centralizatorului pe obiectiv).Prezentarea incompleta a acordului de asociere constituie motiv de excludere a oferteica neconforma .Nu este permisa comletarea acestui document dupa deschiderea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a Informatii privind capacitatea tehnica.Ofertantul va prezenta Anexa16? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Cerinta nr. 1b Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii de lucrari similare, executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, anterior datei de depunere a ofertelor, cu o valoare cumulata de minim 447 000 lei fara TVA. (valoare cumulata din max 3 lucrari ). Pentru contractul nominalizat se va prezenta fisa de experienta similara Model 1Se solicitade certificari de buna executie pentrulucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2 Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului Ofertantul dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport utilizate pentru executia lucrarilor, dar in nici un caz nu mai putin de: statie de betoane-1buc, excavator-1 buc, bulldozer-1buc, autobascualnte , compactor-1 buc, un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Este permisa- si pentru utilajele pentru care exista contracte de inchiriere -sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului cu angajamentul de tert sustinator al celui care detine de drept utilajul /dotarea invocata. In acest sens se va completa angajamentul de tert sustinator, ferm, autentic la data limita dedepunere a oferteiconform Anexa 20 + 21., Cerinta nr. 3 Informatii privind personalul Ofertantul are angajat personalul de specialitate, minim necesar pentru indeplinirea contractului. Personalul implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime :1 Responsabil de contract ? cu experienta profesionala ; 1 Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer constructii civile cu experienta profesionala executie min 3ani ; 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile , atestat; 1 Responsabil tehnic cu calitatea ; 1 Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, certificat; 1 Responsabil cu protectia mediului, certificat.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de relatiile contractuale dintre acestia , atunci se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica la data limita de depunere aofertei , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale iar aceste resurse sa fie nominalizate in angajament sau anexele acestuia autentificate . In acest sens se va completa Anexa 20 + 22Pentru personalul minim solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente: copii diplome studii ; copii atestate/ autorizatii /decizii in termen de valabilitate la data depunerii ofertei ; copie contracte de munca . CV-uri ?original , anexate pentru fiecare persoana in parte ; declaratie de disponibilitate ? original. Nu se poate nominaliza o persoana pentru ocuparea simultana a mai multor pozitii de personal minim solicitat ., Cerinta nr. 4 Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, lista subcontractactantilor declarati , pentru care se va preciza partea/partile (fizic si valoric ) din contract , pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze cu fiecare subcontractor si datele de recunoastere ale subcontractoctorilor propusi. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent in domeniul ofertat, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001 sau echivalent in domeniul ofertatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraPentru oferta cu pretul cel mai mic, justificat , se acorda punctajmaxim de 70 depuncte.
Durata de executie alucrarii
30
Descriere: Durata de executie al lucrarilor decurge de la data emiterii ordinului de incepere al lucrarilor pana la data intocmirii procesului verbal de receptiei la terminarea lucrarilor, fara obiectiuniDurata de executie al lucrarii nu poate fi mai mica de 4 luni sau mai mare de 10 luni (motiv de excludere).Pentru cea mai scurta durata de executie al lucrarilor care sa asigure nivelul calitativ, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 30 de puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 20:56