Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari : ? Alimentare cu apa potabila in comuna LETCA, SATELE CUCIULAT, COZLA, CIULA, Jud. Salaj,,


Detaliu pentru invitatia numarul 354004
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LETCA
Numar invitatie: 354004/23.09.2013
Denumire contract: Executie lucrari : ? Alimentare cu apa potabila in comunaLETCA, SATELECUCIULAT, COZLA, CIULA, Jud. Salaj, ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LETCACod fiscal: 4495158, Adresa: Loc. Letca, com. Letca, nr. 272, jud. Salaj, Letca, Telefon: 0260634643, Fax: 0260634643
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Letca, com. Letca, nr. 272, jud. Salaj, Letca, Romania, cod postal: 457215, telefon: +40 260634643, fax: +40 260634643, persoana de contact: ManDorel Liviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Letca, com. Letca, nr. 272, jud. Salaj, Letca, Romania, cod postal: 457215, telefon: +40 260634643, fax: +40 260634643
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari : ? Alimentare cu apa potabila in comunaLETCA, SATELECUCIULAT, COZLA, CIULA, Jud. Salaj, ,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executia lucrarilor ? Alimentare cu apa potabila in comunaLETCA, SATELECUCIULAT, COZLA, CIULA, Jud. Salaj, ,Valoarea totala estimata a contractului este de 1.754.645 lei fara TVA respectiv392.538 Euro, astfel :1.681.300 lei fara TVA valoare C+M; 58.845 lei fara TVAvaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute, 3, 5% din valoarea C+M; 14.500 lei fara TVA organizare santier
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 754, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 30.000 lei. Formular 11. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Se va avea in vedere cursul de referinta leu valuta al BNR, de la data publicarii invitatiei de participare.Constituire: prin virament bancar in contul RO56TREZ5645006XXX000069 deschis la Trezoreria Jibou, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau?instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cuprivire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. de participare se va prezenta la Registratura AC, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de particip.constit. de of. a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre A. C. conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif sicompl.ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia pe fond, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, dar si in cazul renuntarii la contestatie in masura in care renuntarea nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre AC asolutiilor de remediere , suma calculata conform prev. art. 278^1din OUG 34/2006 - cu modificarile si completarile ulterioare .
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita dreptgarantie de buna executie in DA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.43. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: : Primar Man Dorel Liviu; viceprimar Moldovan Ioan pompiliu; secretar Stanciu Ana Marcela; sef birou contabil Papita Vica; Consilieri locali: Borna Alexandru, Borna vasile, Mate Nicolae Radu, Muresan Valer, Rus Aurel, Teglas Marcela Rodica, Timar Ioan, Turc Dan, Vale Gavril, Moldovan Ioan Alexandru. Cerinta nr. 1 - Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 -Informatii privind cifra de afaceri globale. Se va prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 3.200.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,4, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 280.216, 00 lei (suma solicitata, pentru a nu fi considerata restrictiva, se va calcula dupa formula: S= valoare estimata contract/perioada de derulare a contractului X perioada solicitata de autoritatea contractanta S reprezinta suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impusModalitatea de indeplinire Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 280.216, 00 lei si pentru o perioada de 4 luni., Cerinta nr.3 ? in cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularulnr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 16 km de retele de apa si sau aductiuni de apa ., Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informatiiprivind artea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze. In cazul in care autoritatea contracvtanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract e care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art 691 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii., Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Se va prezenta ertificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului se va face de catre toti membrii asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 22:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer