Achizitie publica - Executie lucrari , achizitie active necorporale si dotari pentru obiectivul de investitii ,CENTRU DE PROMOVARE TURISTICA SI MARKETING IN LOCALITATEA GEACA, JUDETUL CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 344281
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344281/27.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari , achizitie active necorporalesi dotari pentru obiectivul de investitii , CENTRU DE PROMOVARE TURISTICA SI MARKETINGIN LOCALITATEA GEACA, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GEACA (PRIMARIA COMUNEI GEACA)Cod fiscal: 4485413, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.183, Geaca, Telefon: 0264-287401, Fax: 0264-287406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR.183, Geaca, Romania, cod postal: 407300, telefon: +40 0264287406, fax: +40 0264287407, persoana de contact: IOAN MIRON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA NR.183, Geaca, Romania, cod postal: 407300, telefon: +40 0264287406, fax: +40 0264287407, persoana de contact: IOAN MIRON
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari , achizitie active necorporalesi dotari pentru obiectivul de investitii , CENTRU DE PROMOVARE TURISTICA SI MARKETINGIN LOCALITATEA GEACA, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1: Executie lucrari pentru , , Centru de promovare turistica si marketingin localitatea Geaca jud. Cluj?Lot 2: Achizitie diverse pachete software si sisteme informatice, echipament video , ech.fotografic / proiectie si alte ech de birouin cadrul proiectului: , ,Centru de promovare turistica si marketingin localitatea Geaca jud. Cluj?Lot 3: Achizitie echipament PSI in cadrul proiectului , , Centru de promovare turistica si marketingin localitatea Geaca jud. Cluj?Lot 4: , , Achizitie mobilier in cadrul proiectului , , Centru de promovare turistica si marketingin localitatea Geaca jud. Cluj?Lot 5: Achizitiemateriale publicitare-DVD, materiale publicitare : pliante, brosuri in cadrul proiectului, , Centru de promovare turistica si marketingin localitatea Geaca jud. Cluj?Lot 6: Achizitie active necorporale : Baza de date cu structurile de primire locala, Site propriu de promovare si informare in cadrul proiectului, , Centru de promovare turistica si marketingin localitatea Geaca jud. Cluj?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 742, 297 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare( IMM reducere la 50%).: Lot 1 ?7200 Lei, ; Lot 2 ? 300 lei; Lot 3 ? 90 lei; Lot 4 ? 390 lei; Lot 5 ? 900 lei; Lot 6 ? 1.790 lei. Pt conversia leu/valuta se va folosi cursul mentionat de BCE din data publicarii invitatiei de participare..Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv90 zile de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui prin virament in contul RO60TREZ2185006XXX002437 , deschis la Trezoreria Gherla, -se prezinta OP in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » sau sub forma unui instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari- Formular 23 in original. Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006. Ofertantul pierde garantia de particip, atunci cand se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87, alin.1.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia se vor aplica prev.art.278¹ din OUG 34/2006 cu toate modif.ult. Valoarea ce va fi retinuta se va calcula pe baza valorii estimate care nu cuprinde lucrarile diverse si neprevazute.
Garantie de buna executie
Pentru Lot. 1: Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului (IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.Valoarea garantiei se va calcula pe bazavalorii estimate care nu cuprinde lucrarile diverse si neprevazute Pentru Lot.2; Lot.3; Lot.4; Lot.5 si Lot.6 nu se solicita garantie de buna executie.Garantia acordata lucrarilor: 2 ani;Garantia acordata produselor : minim 2 ani
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, conf. art. 11 (4) dinHG 925/2006, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea-formular 27 insotita de anexa .1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Formular 1.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform modelului din sectiunea Formulare - formular 34)Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 4.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.5) Candidatul va prezenta o , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 5, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Miron Ioan;Contabil-Romanti Viorica;Viceprimar ? Moldovan Sofronie Mihail-presedinte comisie evaluare;Secretar ? Moldovan Georgeta Maria-membru comisia de evaluare;Resp.ach.publice-Miron Nastasia-membru comisia de evaluare;Consilier primar-Fustos Alexandru-membru comisia de evaluare;Ref.impozite si taxe ?Muresan Rozalia-membru comisia de evaluare;Consilieri locali: Moldovan Sofronie Mihail ;Muresan Viorel Calin;Moldovan Viorel Daniel;Iuhasz Eugen;Baba Liviu Gavril;Marginean Petru;Ciule Olga;Balla Francisc;Balla Jeno;Miron Silviu;Obrejan IoanAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).6) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Aceste documente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .7) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Aceste documente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 1)Se va prezenta certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioareParticipantii pentru Lotul 1 vor prezenta si atestate/autorizatii emise de organele competente: _Copie Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor electrice pentru constructii civile de tip B valabil la data depunerii ofertelor in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2: Pentru Lot. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow?ul de executie a lucrarii in valoare de 150.000 lei pentru operioada de 3 luni., Cerinta nr. 1: Pentru toate loturileCifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economiciCerinta nr. 3: Pentru Lot. 1: Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani(2010, 2011, 2012), trebuie sa fie egala sau mai mare de: 800.000 lei, Cerinta nr.2- pentru toate loturileAngajamentul ferm ? incheiat in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1:
Pentru Lotul 1: Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ,Cerinta nr.2-Experienta similara
Lot.1
Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii de lucrari similare in ultimii 5 ani , de la data limita de depunere a ofertelor, prinminim1 contract sau max.2 a caror valoarea cumulata este de minim 480.000 lei.Pentru contractul /contractele nominalizat/e ofertantul prezinta documente/certificate care sa justifice executia lucrarilor respective, si care cuprind informatiile prevazute la art.188 alin.3 lit.a) din OUG34/2006., Cerinta nr. 1
Loturile 2; 3; 4;
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. ;, Cerinta nr. 2 -Experienta similaraLot.2, 3, 4
Ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare in ultimii 3 ani , de la data limita de depunere a ofertelor, prinminim1 contract sau max.2 a caror valoarea cumulata este de minim: lot.2-val.cum.minim 20.000 lei, fara TVA;lot.3-val.cum.min.6.000lei, fara TVA;lot.4-val.cum.min 24.000lei, fara TVA;, Cerinta nr. 1
Lot.5 si 6
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2 -Experienta similaraLot.5 si 6
Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare in ultimii 3 ani , de la data limita de depunere a ofertelor, prinminim1 contract sau max.2 a caror valoarea cumulata este de minim:
Lot.5-valoare cum.minim60.000 lei, fara TVA;
Lot.6-valoare cum.minim 119.000lei, fara TVA., Cerinta nr.1-toate loturile
Angajament ferm in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 si art. 11¹ alin (1) din HG 925 / 2006. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta nr.3: Pentru Lot. 1Utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului., Cerinta nr. 4 pentru: Lot 1
Personal specialitate si experti: -Sef santier studii superioare in specialitatea CCIA. ----RTE atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate.;
-CQ cu decizie numire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;
-1 inginer sau maistru autorizat ANREgrad minim II B pentru executie, verificare si exploatare instalatii electrice-1 inginer sau maistru instalatii sanitare, termice ;, Cerinta nr. 3 pentru Loturile 2, 3 si 4: Personal specialitate si experti:
- minim 2 persoane pentru operatiunea de montare, punere in functiune pentru bunurile ce vor fi livrate, Cerinta nr.3 pentru Lotul 5 si 6:
Personal specialitate si experti
-minim o persoana cu studii superioare care sa fi fost implicat in minim un contract de realizare : materiale publicitare-DVD, materiale publicitare: pliante si brosuri)
- minim o persoana cu studii de specialitate in domeniul realizarii : Baza de date cu structurile de primire locala si Site propriu de promovare si informare?, care sa indeplineasca: studii superioare in domeniul TIC/IT si sa fi fost implicat in minim un contract de realizare a unei Baze de date cu structurile de primire locala si a unui Site propriu de promovare si informare?, Cerinta nr. 3
Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractareaIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1Pentru Lotul 1Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalentModalitatea de indeplinireCertificat de atestareISO 9001:2008 Sau echivalent, care sa ateste existenta sistemului de management de calitate conformstandardului mentionat in domeniul de activitate. Nu se accepta ?in curs de certificare?.Acest Certificat se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor decalificare si selectie;, Cerinta 2.-Pentru Lot. 1Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sau echivalentModalitatea de indeplinireOfertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001:2005 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie ? in copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 14:59