Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari - Amenajare surse de apa-puturi forate- pentru alimentarea cu apa a localitatilor Santaul Mic si Santaul Mare ,comuna Bors,judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 329608
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNABORS
Numar invitatie: 329608/15.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari - Amenajare surse de apa-puturi forate- pentru alimentarea cu apa a localitatilor Santaul Mic siSantaul Mare , comuna Bors, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABORSCod fiscal: 4390526, Adresa: Bors, nr.200, Bors, Telefon: +40 0259316155, Fax: +40 0259417291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bors, nr.200, Bors, Romania, cod postal: 417075, telefon: +40 0259316155, fax: +40 0259417291, persoana de contact: GEORGETA LILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bors, nr.200, str.Principala , sediul Primariei Comunei Bors , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari - Amenajare surse de apa-puturi forate- pentru alimentarea cu apa a localitatilor Santaul Mic siSantaul Mare , comuna Bors, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea unor noi surse de apa potabila pentru alimentarea cu apa a localitatilorSantaul Mic si Santaul Mare prin executia a 2 bucforajecu adincimeade 200, 0 m. Executia forajelor se va face in sistem hidraulic cu circulatie inversa utilizind o instalatie FA.12.Se prevede amenajarea captarii prin executarea unei cabine foraj, cu instalatii hidraulice si electrice si echiparea cu o electropompa submersibila, care sa asigure necesarul de apa la sursa. Captarea se va echipa cu o electropompa submersibila, avindQ = 18 mc/h, H = 50 mCA, P = 5, 5 kW si un convertizor de frecventa cutraductor de presiune, automatizare, sistemracire, cutie mare si un vas hidrofor 200 lin locul tabloului clasic de protectie si control: Masurarea debitelor captate se va face printr-un contor de apa.Apa este supusa sterilizarii, inainte de a fi trimisa spre consumatori prin raze ultraviolete . Sursa de raze ultraviolete este o lampa electrica de cuart, cu electrozi de mercur, care va fi montata intr-un camin adiacent rezervorului metalic.Pentru dezinfectarea apei s-a ales sistemul de tratare microbiologica WEDECO, din seria A. Instalatia de dezinfectie va fi amplasata intr-o constructie subterana adiacenta cabinei put forat.Se va realiza imprejmuirea gospodariei de apapentru asigurarea zonei de protectie sanitara
II.1.6) CPV: 45221230-3 - Puturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 775, 476 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA6460 lei .Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO09TREZ0765006XXX010704 deschis la TrezoreriaMunicipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Bors. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioadade valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisi oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul deachizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile dela data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Da10 % din valoarea contractului fara tva.Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie acontractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Certificat de participant cu oferta independenta (formular 12A)cf.Ordinului nr.314/2010(Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ; c) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.Sau dupa caz acord de asociere (daca este cazul) (formular 13B)Cerinta 2-Declaratie privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 formular 12B, este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte si de tertul sustinator , daca este cazul.Incadrarea oricaruia dintre asociati sau terti sustinatori in sit.prevazute de art.180 din oug 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractuluiCerinta 3 -Declaratie privind neincadrarea in art.181 - formular 12C, este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte si de tertul sustinator , daca este cazul.Incadrarea oricaruia dintre asociati sau terti sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.181 lit a), c^1) si d) din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Daca ofertantul a fost intr-o relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest fapt la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Cerinta 4-Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 4formular 12Eeste obligatorie pentru evitarea conflictului de interese si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte si de tertul sustinator , daca este cazul, dar si de subcontractant, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Batori Geza-primar, Zbarcea Adian-secretar, Balla Piroska -sef serv.financ.-cont., Lorincz Lajos-viceprimar, Lile Georgeta-consilier achizitii publice, Lucaci Sandor-referend specialitate Cerinta 1-Se solicita prezentarea Certificatului constatator ORC complet, inclusiv lista actionarilor, emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii - in original /copie legalizata/copie conform cu originalul(conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP) de catre operatorii. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare . De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?Cerinta 2Cerinta 4-certificatecare atesta indeplinirea obligatiilor de plata la BS, BL in original/copielegalizata/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Se solicita media cifrei de afaceri globale pe anii fiscali 2009, 2010, 2011Se prezinta-formular 7-prag minim 1.200.000, 00 lei .Media cifrei de afaceri globala pe anii fiscali 2009, 2010 si 2011, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.200.000, 00 lei echivalent a 271.689 euro(1 euro=4, 4168 la curs BNR din 02.05.2012)Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron; 31.12.2010 ?1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011-1euro=4, 3197ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descriere: Cerinta nr.1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei.Se completeaza Formular nr.14-pt.lista lucrari, Cerinta nr. 2: Experienta similara-Se va completa formular nr.15 care sa cuprinda o lucrare similara ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate sia carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 400.000, 00 lei fara TVA.(Pentru echivalenta leu/euro1 euro=4, 4168 lei la curs BNR din data de 02.05.2012) pentru care se va prezenta copie dupa contractsi copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, Cerinta nr.3- Declaratie privind informatii de personal-se va completa formular 12D.Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat, Cerinta nr.4 - Prezentare lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului-se va completa formular 12H -lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic(cu utilaje din dotare proprie, prin inchiriere , leasing sau contract de comodat) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari care va contine obligatoriu: un utilaj de forat in sistem hidraulic cu circulatie inversa, Cerinta nr.5 - Informatii privind subcontractantiise va completa formular 13A Cerinta nr.1-Se solicita prezentarea certificatului emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea unui management al calitatii in domeniul care face obiectul contractului conform codului CPV 45221230-3 Puturi in conformitate cu ISO 9001:2008 (sau similar)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice anexate in sect. ''Documente si clarificari'' a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer