Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari - Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole com Bucsani


Detaliu pentru invitatia numarul 310443
Autoritate contractanta
COMUNA BUCSANI (PRIMARIA BUCSANI)
Cod de identificare fiscala: 5026680
Adresa: BUCSANI, JUDETUL GIURGIU, Bucsani
Telefon: 0246263075
Fax: 0246263075
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Executie lucrari - Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricole com Bucsani
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Execu?ie lucrari pentru proiectul: ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploata?iile agricole de pe teritoriul comunei Bucsani, jude?ul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.08.2011 16:18
Data limita de depunere a ofertelor: 01.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: comuna Bucsani, str. Principala, nr. 243, juetul Giurgiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Bucsani, str. Principala, nr. 243, juetul Giurgiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 3, 528, 195 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligibilitate;Decl. art. 181 din OG nr. 34/2006;Certif fiscale;Certif. participare la licitatie cu oferta independenta;Decl. priv. la prev. art. 69 din OUG 34/2006; Decl. privind calitate participant la procedura;Certif. înregistrare;Cert. constatator; Informatii generale;Bilant 2008, 2009, 2010;Decl. privind lista lucrari din ultimii 5 ani;Lista contracte similare;Decl. privind utilajele, inst., echipamente teh.;Lista inv. utilaje, instalatii, echipamente teh.;Informatii privind obligatii contractuale în curs;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Personal responsabil pentru indeplinirea contractului;Angajament ofertant privind resurse umane;CV;Decl. de disponibilitate;Decl. privind protectia mediului si protectia muncii;Lista cu subcontractantiisi specializarea acestora;Decl. privind partea din contract care sunt îndeplinite de asociati si specializarea acestora;Împuternicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia
Sediul inst., SEAPGar. participare: 70.500 LeiGar. buna executie: 8% din valoare contractconstituire-prin retineri succesive din sumele dat. pt. fact., printr-un instr. de garant. emis in cond. Lg.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
durata de executie a investitiei
20
Descriere: durata efectiva de executie a investitiei
perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: perioada de garantie a lucrarilor executate
perioada de mobilizare
10
Descriere: perioada de mobilizare ? (numarul de zile calendaristice de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor pana la data inceperii executiei)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer